miercuri, februarie 4

BEAUTYNEWS: PICKNDAZZLE


Nu e o cutie oarecare. Asta stiti deja. V-am mai spus/scris despre ea. Unele dintre voi ati testat-o in urma concursurilor organizate chiar aici pe blogul meu. Altele o veti primi pentru ca v-ati abonat la serviciul lor, in urma review-urilor primite aici. Alte cititoare vor primi cutia pentru ca se vor inscrie la urmatoarele concursuri de pe blogul meu, va promit ca voi mai avea astfel de surprize aici…
Beauty box-ul PickN Dazzle nu este insa deloc un serviciu static, vad ca luna de luna se intrec in propuneri. Poate nu iti place sa bantui prin oras in cautare de cadouri potrivite pentru februarie si martie, luni cu cateva zile (Valentine, Dragobete, 1 martie, 8 martie) aproape la fel de nebunesti si aglomerate precum ajunul Craciunul.  Poate iti place, dar nu ai timp. Poate iti place si in general ai si timp la dispozitie, insa ai amanat pana in ultimul moment si nu ai fix atunci chef de alergatura. Se intampla sa cazi in capcana timpului destul de des. Eu am ajuns odata la ziua unei bune prietene fara cadou, fusesem racita teribil toata saptamana, nu am fost in stare sa ii cumpar nimic, cred ca febra imi secase toata inspiratia, i-am dat cadoul dupa...

Iata si noutatea despre care vreau sa va spun: de acum si pana pe 10 martie, pe site, click AICI este activa o aplicatie MAKE A GIFT, o modalitate de a face cadou frumoasa cutie PickN Dazzle, fara a avea un profil creat.

Cum procedezi?
Introduci un interval de varsta, pentru ca produsele sa poata fi mai usor selectate, platesti cutia, pretul unic este 179 lei si in 24 de ore aceasta iti este livrata in Bucuresti fara alte costuri suplimentare. (in afara Bucurestiului-48 de ore)
Ce se gaseste in cutie? Un pafum, un produs de ingrijire si unul de make-up, toate full-size. Cutia va fi personalizata cu o felicitare cu  numele expeditorului scris pe ea. Sunt sigura ca cea care va primi cadoul te va suna cu glasul gatuit de emotie sa iti multumeasca.
De fapt cred ca acest serviciu ar fi trebui lasat permanent pe Pick;n Dazzle, sa il folosesti oi de cate ori e ziua unei persoane dragi si vrei sa o surprinzi cu un cadou despre care nici tu nu cunosti multe detalii, dar stii ca va fi extraordinar.
Te poti loga pe FB si termini cumparaturile in trei pasi. Apoi te bucuri de viata:)



Niciun comentariu: