miercuri, octombrie 26

Beauty Bible: Beauty tips: how 2 do it:)

Veti citi mai jos un beauty tip foarte folositor, pentru fetele care au multe sticlute de lac de unghii. Primit de la o cititoare draga, Corina B(nu pot sa dau link, deoarece nu are blog, ci doar profil).
Corina B mi-a scris acum cateva zile un comentariu foarte interesant, referitor la prelungirea vietii lacurilor(cred ca toate avem prea multe, oricum). Ea are un lac cumparat in urma cu  sapte SAPTE 7 ani care este ca nou chiar si in ziua de azi. Cum face? Pai le tine in frigider si devin nemuritoare. Bine, nu chiar nemuritoare-nemuritoare, dar pe undeva prin zona aceea atat de indepartata, incat faci un copil, creste, merge la gradi, apoi  la scoala, ia Bacu(bine, exagerez!) si oja e la fel de stralucitoare ca in prima zi. Cu conditia sa nu o termini tu mai repede decat expira cei sapte-zece-cincisprezece ani. Oare cat de mult ar putea sa tina?
Da, adevarul este ca si eu am tinut diverse creme si lotiuni in frigider, chiar am o buna prietena care avea lazile acelea transparente -de zarzavaturi si fructe  pline ochi cu rujuri, farduri, serumuri, cred ca avea si pudre si oje acolo. Tot beauty case-ul ei-in frigider era! Aproape tot, adica ce nu folosea in mod curent, in acea saptamana.  Si ea spunea ca nu arunca nimic, le pastreaza pe toate intacte in frigider. Da, si avea frigiderul plin. Plin ochi, ca o shaorma cu de toate:)

8 comentarii:

Nimphetamin spunea...

Si eu imi tin multe produse cosmetice in frigider, inclusiv parfumuri. Nu si make-up, insa uite ce idee! :)

adela sirghie spunea...

Prietena mea terminase Chimia. Precizez acest lucru, deoarece am auzit si reversul medaliei- ca nu toate cosmeticalele ar trebui tinute in figider. Acum astept pareri pro si contra.

stilistele spunea...

inca o nisa neacoperita! ar trebui sa se faca frigidere speciale pentru asta, la cate cosmetice detinem cu toatele :)) un frigider mai mic, care sa incapa peste frigiderul cel mare :))

Rox spunea...

tin doar crema de fata si de ochi in frigider. o sa incerc si acest tip cu oja :D poate ca mastile nu ar trebui tinute in frigider...


nu are legatura cu subiectul. citesc blogul tau cu aceeasi placere ca in prima zi! il stiu de 2 ani si mi-a schimbat viziunea despre beauty. azi de exemplu, la o simpla plimbare cu o prietena, am convins-o sa dea 100 de euro pe un fond de ten, o pudra si un corector. avea nevoie. are posibilitati financiare dar prefera sa dea bani pe marci de supermarket. pe de-o parte era incantata, dar era confuza si nesigura, fiind obisnuita sa dea sumele astea pe haine.
eu i-am povestit cum blogul tau mi-a schimbat viziunea de beauty. i-am relatat un post in care vorbeai despre o domnisoare bine imbracata cu un ten f urat, despre cum ea investise in geanta marc j si isi lasase fata de izbeliste.
cred ca amica mea a retinut invatura, ea avand 33 de ani, cand multe femei nu mai au acea prospetime.

spre sfarsitl plimbarii, vroia sa mergem la farmacie, "sa cautam un exfoliant ca lumea, nu scrubul de la nivea"

poate ai putea sa scrii mai multe articole inspirationale de genul asta.

Ana-Maria spunea...

Poate imi pun un frigider in baie. :p

Alexandra S spunea...

hihi ,ce truc useful !! Si eu am foooarte multe lacuri,pe care le tineam in camera,iar cum eu sunt foarte friguroasa,la mine e cald tot timpul...de asta trebuie sa arunc toate lacurile dupa o iarna grea :))

Multumim pentru idee,Adela !
P.S.: Vorba stilistelor,parca vad ca o sa apara pe piata frigidere speciale,ca doar nu o sa tinem fondul de ten si ojele langa morcovi!Sunt curioasa insa cine vor fi primi care vor face acest pas.Sau poate cine stie,sunt eu mai in urma si deja au facut vre-un astfel de ”gadget” fratii de peste ocean sau cei mici si galbeni :D

Anonim spunea...

Exista frigidere ´´pentru cosmetice´´.Unele arata ca un mini bar mai micut,cu usa de sticla, altele ca o cutie, se deschid ca un cufar.
Se pot folosi si in calatoriile cu masina.

Claudia

Corina B. spunea...

Mie nu imi ocupa mult spatiu in frigider, le tin in doua cutii de plastic(de la inghetata), pe raftul de jos al frigiderului. :) Cea mai veche e o oja Bourjois din 2005, nuanta Beige Naturel, pe care o folosesc rar pt ca le prefer pe cele mai "colorate". De cand cu metoda asta, n-am mai fost nevoita sa subtiez nici o oja cu acetona, sau s-o arunc.
Mai tin in frigider creme, sau fonduri de ten pe care nu le folosesc o perioada mai indelungata.
Multumesc Adela, eu am aflat multe lucruri utile de pe bloguri, si ma bucur cand pot sa dau si eu ceva in schimb. :)