vineri, octombrie 21

Jurnalul meu din toamna lui 2011-a cincea parte

Ieri la ora 19 am fost invitata la restaurantul Arcade, unde avea loc lansarea unui parfum de roze de la Caron. Dupa dus, mi-am prins parul in messy bun(cum fac de obicei daca nu imi spal parul in ziua respectiva). Sper sa primesc pozele cat de curand si sa le pot publica. Dar nu despre acest lucru vroiam sa va povestesc, ci din nou despre oja de la Sephora. Imi facusem unghiile cu o zi inainte si de data aceasta aplicasem si topcoat, sa vad daca am mai mult noroc asa. Unghiile s-au uscat si mai greu, destul de urat, cu un fel de bule mititele dedesubt si lacul a tinut la fel: pana dupa  primul dus. Adica o zi. O singura zi. Nu mi-a parut atat de rau ca in cazul minty green, deoarece nu eram atat de fermecata de culoare. Dar cand mergi la un eveniment, dress code-ul cere cateva lucruri, iar eu m-am trezit ca oja sarise iarasi de pe trei unghii. De acord, nu e nicio tragedie, dar cand investesti timp sa iti faci unghiile si te trezesti ca a doua zi lacul sare ca popcorn-ul, te umpli de nervi, pe cuvant. Mi s-a parut ridicol. Cum poti sa te numesti Sephora si sa nu retragi repede de pe piata produsele care nu se ridica la standardul pe care il pretinzi? Evident, fiecare marca are produse mai bune si mai putin bune, eu am scris review-uri ori de cate ori mi-a placut ceva de la ei, dar daca vezi ca ceva e putred in Danemarca, de ce nu il retragi de la productie, inainte de a ajunge pe piata de gen? Sunt tare dezamagita, nu ma mai incanta nici culoarea. Daca era Ruby Rose nu as fi avut nicio pretentie...

24 de comentarii:

Zuzele spunea...

Pai daca ar fi fost Ruby Rose ar fi fost muuult mai buna!!! Poti sa fii sigura de asta :p

adela sirghie spunea...

Adevarul e ca sunt cam socata...chiar nu am avut pana acum vreun lac asa ciudat, care sa sara asa de repede de pe unghii..

Madalina spunea...

Eu am patit ceva similar si cu ALESSANDRO, asa ca mi se pare ca ai pretentii mult prea mari de la o oja marca Sephora :)

adela sirghie spunea...

Cand ai probleme cu o singura oja-parca iti vine sa spui ca ai ghinion, se mai intampla, dar cand ai cu toate ojele de la acea firma...te lasa nervii.

Cupcake Splendens spunea...

si eu m-as fi enervat groaznic de tare daca mi se intampla la fel...vorba aia;te lasa cand ti-e lumea mai draga.

Lizuk spunea...

Stiu ca sunt singura pe aici care spune altceva, dar... mie de ce imi plac ojele Sephora in continuare? ma mir ca ai avut asa experiente, eu nu am patit asa ceva, sa imi sara lacul dupa numai o zi - si as fi tinut minte daca s-ar fi intamplat, ca la putinul timp pe care mi-l lasa cei doi copii din dotare nu am vreme de retusuri a doua zi... E drept ca pun doar doua straturi de oja (peste baza si sub top) dar de aici sa fie diferenta? Ai incercat ojele acelea micute, cu 18 lei, sau acelea mari, rotunde?

mariana spunea...

Adela,fiica mea a venit recent din Germania,si mi-a adus un fond de ten MAC si alte lucrusoare din care aveam si eu cumparate tot dintr-un DOUGLAS si surpriza... produsele cumparate din Romania nu seamana cu acelea din Germania.Eu cred ca vanzatoarele cu acordul patronilor pun pe rafturi produse contrafacute
Cum naiba parfumul Boss Femme cumparat de la nemti persista atata si cel de la noi, asa de putin!!
Of topic,daca esti asa de draguta ,nu ai vrea sa imi spui ce numar are oja ta Alessandro,aceea rosie ,pentruca as dori sa ii spun sa mi-o cumpere de-acolo,tatal prietenului ei.Iti multumesc si te rog sa ma scuzi,nuanta ta de la Alessandro imi da insomnii,mi-a ramas in suflet!!Oare nu exista si culoarea mentei?

Mimoza spunea...

uf.... eu nu am folosit niciodata Sephora, sunt atat de multumita de OPI, incat nu mai vreau sa dau vrabia din mana...

adela sirghie spunea...

@Lizuk: am incercat numai oje micute, cele care costa 18 lei. Nu mi-au acoperit striatiile, de aceea am aplicat trei straturi si nu au tinut mai mult de o zi. Mi s-a parut stresant.

adela sirghie spunea...

@Mariana: si eu cred ca produsele cumparate din strainatate sunt mult mai bune decat cele achizitionate din magazinele noastre. Asadar, daca ai posibilitatea unor astfel de achizitii, sa stii ca si eu procedez la fel.
Te referi la oja bleu ciel?
xoxo

adela sirghie spunea...

@Mimoza: da, si eu votez tot cu Alessandro si cu Opi(deocamdata). Chiar vorbeam cu Zuzix ca decat trei oje de la Sephora, mai bine una singura de la Alessandro:)
Aceasta este concluzia mea, dar voi prezenta si celelalte nuante de la Sephora pe care le-am incercat si m-au dezamagit.

mariana spunea...

@Adela,da,la aceea ma refer,insa daca ai si vreo nuanta de rosu imi poti spune doar numarul.Iti multumesc mult

adela sirghie spunea...

@Mariana: din pacate, nu are niciun numar oja bleu ciel e la Alessandro. O sa merg insa saptamana viitoare la Douglas si sper sa pot da mai multe detalii. Nici cea rosie nu are numar:(

Anonim spunea...

Pai cam asa e. Eu momentan am big apple red si mimose de la opi... Si atat :) plus o baza transparenta de la avon. Atat. La cate oje am aruncat... Sincer, mai mult de 2,3 nuante nu vad rostul... Pt ca oricum nu apuc sa folosesc niciodata toata sticla. Adela, cum pastrez ojele mai mult timp?

adela sirghie spunea...

@Anonim: din pacate, eu nu stiu nicio metoda de a prelungi viata ojelor. Stie cineva?

corina kristaly spunea...

.. nu pentru ca lucrez la TopLine..ci doar pentru ca nu am gasit la niciun alt brand stralucirea si rezistenta lacurilor OPI si Alessandro.. va invit
in showroomul nostru din zona Unirii! Gasiti aceste branduri.. ORIGINALE 100%!!

adela sirghie spunea...

@Corina Kristaly: da, si eu am lacurile de unghii luate tot de la Topline.

Tears of a Ghost spunea...

oja maro sephora adusa de la paris rezistenta pe unghii 2 zile, oja rosie sephora din bucuresti rezistenta pe unghii 2 zi.
eu sunt de parere ca indiferent de unde sunt cumparate au aceeasi rezistenta. dupa aceste doua esecuri am renuntat sa mai cumpar oja de la sephora :(

adela sirghie spunea...

Dar doua zile ar fi ok. As accepta:) Mai ales la cea minty green...

Corina B. spunea...

Eu tin ojele in frigider. :) Am citit asta acum multi ani, pe un forum, si de-atunci n-am mai avut probleme cu ele. Se pastreaza perfect, am una de 7 ani, si e ca noua. :)

adela sirghie spunea...

@Corina B: da, sa stii ca am auzit de aceasta metoda, dar eu nu am incercat-o niciodata. Ar fi bine de stiut, mai ales ca multe fete au colectii impresionante de lacuri si e pacat sa expire dupa un an sau doi. Multumesc mult ca mi-ai adus aminte, o sa scriu o postare separata, voi pune si link spre tine, evident:)

Anonim spunea...

Buna ojele nu au o "limita de varsta".Se ingroase din cauza aerului care intra in ele la deschidere dar exista thinner adica un lichid care le subtiaza pentru a fi ca noi ,toate firmele mari de cosmetice pentru unghii le au.Si daca vreti oje rezistente si fara chimicale periculoase incercati Zoya,Nubar si China Glaze .Dupa mine sunt mai bune si mai ieftine ca OPI .

adela sirghie spunea...

Da, am auzit ca si aceste firme sunt bunicele, insa eu nu am incercat. Am vazut ca au desfasurat nenumarate campanii gratuite pe bloguri, stiu ca isi promoveaza gratuit (prin testare catre bloggerite) produsele, insa eu nu am testat si nu am participat. In acest moment, sunt multumita cu ce am, Opi si Alessandro, si nu intentionez sa imi cumpar si alte oje, nu vreau sa investesc averi in cosmeticale, astept sa le termin pe acestea. Pesemne ca in cativa ani le voi termina:)

mariana spunea...

@ anonim,nu am avut dintre cele enumerate decat China Glaze,ma tine cam 3 zile
Insa sa stiti ca am folosit oja in sticluta mare in nuanta de purpuriu de la YR si am ramas surprinsa de cat a rezistat,insa pensula nu este chiar de calitate.Nu m-as fi asteptat de la o oja YR sa tina atata,pacat ca nu au si nuante de bleu si verde