joi, octombrie 13

In fashion right now: Corduroy Pants


Corduroy pants= catifea in dungi= asa-numitii "reiati"
Nu imi amintesc sa fi avut vreodata vreo simpatie pentru "reiati", imi amintesc doar ca am avut o pereche maro, cu fermoare argintii, pe vremea cand mergeam la liceu. Deci cu atat de multa vreme in urma, incat amintirea lor pare invaluita in ceata. Nu mi-au placut niciodata pentru simplu motiv ca reprezentau o alternativa mai ieftina la jeans(care mi se pareau mult mai chic croiti) si aveam impresia ca arata mai putin fashion decat acestia. Pantaloni simpli din catifea am mai avut, imi plac si acum, insa reiati-am refuzat cu indarjire sa mai cumpar si sa mai port. Insa am vazut ca Fall 2011 aduce in prim plan o reinterpretare a lor, in tot atatea variante ca si jeans-ii(de fapt toate modelele sunt copiate, chiar dublate!) Si am reinceput sa ma uit la ei cu interes. Chiar cred ca as proba o pereche. Un dark red mi-ar placea. Chiar si varianta short ma atrage.
Well, do you Corduroy?


5 comentarii:

pucca spunea...

mie nu-mi place materialul asta,se uzeaza urat spre deosebire de blugi,nu stiu daca intelegi ce vreau sa spun.Jeansii arata bine si dupa un an de purtari pe cand astia sunt convinsa ca nu.. am si eu o pereche de shorts dar pe care nu i-am purtat inca.
Mi-au placut tare mult,erau la reduceri dar cu o marime mai mare. I-am luat asa si m-am gandit ca ii voi modifica. Au trecut 3 luni si eu tot nu i-am modificat:))
Ma mai gandesc putin daca ii duc la croitor sau ii daruiesc in functie de cat de lenesa sunt :D

Federova spunea...

Prima pereche e "za best" ;))!

Oana spunea...

Aia albastri ce-mi mai plac (datorita croielii), dar restul brrrr... deloc!

Monica - Pisica albastra spunea...

Reiatii au fost pantalonii mei preferati in toata vremea liceului :)
Imi placeau cei negri, cu talie joasa si foarte evazati, 70' inspired :) Iar eu aveam parul lung pana in talie si purtam bluze scurte si inflorate si nu era zi in care sa nu ma gandesc cum sa-mi impletesc o alta codita in par :)
(aah: si aveam vreo 30 de bratari "ale prieteniei" pe ambele maini) Can you say flower-child or what?! :))

Cert e ca acesti pantaloni imi induc amintirea unor vremuri frumoasa si mai simple. Mi-ar placea sa-i port din nou, tot evazati...si poate tot negri...sau poate colorati acum, sa compensez celelalte absente hipiote :)

...singurul lucru care nu-mi placea la ei era ca perechile noi agatau mereu TOATE scamele din casa si toate firele de par pierdute de pisica mea :)

daniela spunea...

si eu as alege o pereche albastru inchis, evazati...mi se par cool!