sâmbătă, octombrie 1

Saturday lazy afternoon reading: Ask a stylist with Rachel Zoe


Am descoperit astazi rubricuta pe care o tine Rachel Zoe-AICI si v-o recomand sa o cititi. Nu sunt neaparat in love cu Rachel, personal stilul ei mi se pare cam incarcat, prea americanesc, de tip LA, insa sfaturile ei de aici sunt de nota zece, deoarece raspunde concret, simplu si cu exemple sugestive la cateva intrebari de genul " Ce sa impachetez cand plec in week-end?", "Ce sa imbrac la petrecerea de dinaintea nuntii?", "Ce tip de geanta sa aleg pentru a fi fashion in acest sezon"-sunt sase Q&A pana acum.
Cred ca vor urma, periodic, raspunsuri la mai multe intrebari.

7 comentarii:

stilistele spunea...

da, e foarte misto Rachel ca stilist; nici eu nu ma omor dupa stilul ei, dar cand vine vorba de sfaturi, e the best !

adela sirghie spunea...

Da, si eu am ajuns la aceasta concluzie, tin minte ca primele mele"intalniri" cu ea au fost pline de mirari si nedumeriri. De-abia dupa un timp am inteles despre ce este vorba...

Lili spunea...

Draga Adela, ce parere ai despre produsele ELF?

Zuzele spunea...

"Ce sa impachetez cand plec in week-end?" Ce intrebare e asta?:)) Nu inteleg de ce trebuie sa intrebi pe cineva ce sa-ti pui in bagaje?!? Astea cred ca sunt intrebari de americani tampiti! Mai au s-o intrebe si de cate ori pe zi sa se duca la toaleta sau de cate ori pe saptamana sa faca sex hahhaahaha

adela sirghie spunea...

@Lili:nu am incercat nimic, pur si simplu nu ma atrag, si nici nu mi-au iesit in cale. Am vazut ca sponsorizeaza multe giveaway-uri, e singura chestie pe care pot sa o spun despre ei.

adela sirghie spunea...

@zuzix: am simplificat eu intrebarea. De fapt fata intreba ce sa ia in week-end la Paris sa fie "fashion"...

Zuzele spunea...

Am inteles :) Oricum, sunt convinsa ca primeste si intrebari tembele de genul celor imaginate de mine:P