joi, octombrie 27

NOTD: acest blue navy de poveste de la OPI

Acest blue navy face parte dintr-o colectie veche (Russian ) de la OPI, pe care eu cred ca o stiu de vreo cinci ani, de cand am descoperit Vodka&Caviar-aceasta a fost de fapt si prima oja folosita de la ei. Russian Navy(teribil nume de scena!) este un bleumarin cu irizatii extrem de fine, trandafirii, care te face sa iti admiri unghiile incontinuu(asa fac eu in acest moment). L-am redescoperit astazi, cu mare incantare, la Shades Beauty Lounge, unde aveam programare pentru mani+pedi Spa si pentru tuns de varfuri si foenat. Marti sunt programata si la tratament facial la Tatiana, caci mi-am propus o toamna in care sa ma rasfat cat pot de mult. La picioare nu am mai cerut oja, deoarece unghiile nu aratau tocmai bine, se albisera de la jumatate in jos(parca erau bolnave, pe cuvant!) si am decis ca pana spre primavara le voi lasa libere de lac, sa isi revina. Asa am facut si anul trecut. Nu ma caracterizeaza neaparat cumintenia in materie de oje, insa cand vad ca frumusetea naturala imi este grav atacata, simt nevoia sa iau repede masuri drastice. Asa a fost si in cazul parului, cand brusc am decis sa nu il mai vopsesc, desi toate prietenele mele imi spuneau ca nu voi rezista mai mult de cateva luni. Nu voi face niciun tratament special, nu intentionez sa cumpar nimic pentru a le forta vindecarea, le voi lasa sa respire si sa se regenereze, mi se pare cea mai inteleapta decizie. Le sigilez pana la primavara:)
Dupa cum am mai spus, trec printr-o perioada surprinzatoare, fara multiubitele si excesiv folositele lacuri rosii, deci iata ce oglinda albastra, ruseasca 100% voi purta pe unghiile de la maini toata saptamana, sper sa reziste sase-sapte zile si sa nu ma dezamageasca:







Later edit: stiu ca una dintre cititoarele mele m-a rugat la un moment dat sa ii ofer o solutie pentru suvite care se despart, direct din crestetul capului. Am intrebat la Shades Beauty Lounge si raspunsul a fost: din cauza parului aspru si gros sau a felului in care esti tunsa, dar si a produselor neadecvate pe care le folosesti. Prin urmare, Teodora este invitata la Shades sa ia legatura cu Gabriela (hair stylista la care merg si eu in ultima vreme) pentru o evaluare gratuita, urmata de sfaturi si recomandari evident. Gabriaela a spus ca trebuie neaparat sa vada parul si sa evalueze "face to face" situatia. Asadar, trebuie sa intri pe site-ul lor, sa suni si sa afli cand poti merge si sa ii spui Gabrielei ca esti cititoarea blogului meu. Sper sa te ajutam si sa rezolvam problema:)
xoxo!

32 de comentarii:

Allesandra spunea...

este superba nuanta !! :)

Monica - Pisica albastra spunea...

e superba nuanta!
de fapt, OPI Russian Collection cred ca este preferata mea din toate colectiile lor. as purta cu drag absolut toate nuantele!
insa parca nu e chiar asa de veche: in 2007 in toamna a aparut din cate imi amintesc.

Adelina Eneșca spunea...

E o culoare deosebita. Imi place foarte mult. Pana acum nu am avut o oja de aceasta culoare dar mi-ar placea sa imi astern o bucatica din cerul noptii pe unghii.

Deea D. spunea...

Ce superbitate! Imi aminteste de nuanta de negru-albastrui pe care o aveam in par in adolescenta.
Cred ca de sarbatori o sa o caut si eu pe site-uri, s-o achizitionez.

adela sirghie spunea...

@Monica: o sa intreb, dar cred ca e mai veche. Amintirile mele oricum o plaseaza cu sapte ani in urma, dar nu am verificat anul aparitiei.

Anca spunea...

Imi place foarte mult culoarea

adela sirghie spunea...

Este o nuanta foarte rafinata-asa o percep eu. Deloc comuna, deloc cuminte, dar foarte rafinata.

Georgiana spunea...

Intr-adevar, e o culoare eleganta, distinsa. Ador OPI, nici o alta oja nu luceste asa fain si nu arata atat de bine pe unghii :)

adela sirghie spunea...

@Georgiana: Alessandro este la fel de frumos, sa stii. Am avut surpriza sa constat acest lucru in urma cu cateva luni. Din pacate, Alessandro nu are politica aceasta teribila de marketing, sa dea nume haioase si interesamnte lacurilor. Mi-e foarte greu sa spun imi place oja cutare de la Alessandro, deoarece nu stiu denumirea de scena. In rest, culorile lor sunt uimitoare. Daca nu ar fi fost, nu as fi facut giveaway, parol:)

Teea spunea...

Imi place foarte, foarte mult nuanta. Daca as gasi ceva similar, as incerca. Si ma bucur sa o vad aplicata pe unghii scurtute, cum le am si eu. Pe unghiile mele, de exemplu, nuantele de rosu nu vin bine deloc bine... mai degraba cele pastelate. Dar aceasta nuanta e prea faina sa nu fie incercata! :) Multumim!

Zuzele spunea...

Superba culoarea si de calitatea lacului nu mai spun..se vede din poze diferenta colosala intre OPI si Sephora...cum se vede o oja pe unghii si cum se vede alta...;))

adela sirghie spunea...

@Zuzix:pentru mine, ojele Sephora sunt in chin. Nuantele imi plac, insa rezistenta este o mare, mare problema. Acum , ca iar am trecut la Opi si Alessandro, ma simt in siguranta. Stiu sigur ca pana luni nu voi avea nicio problema.

Cupcake Splendens spunea...

e superba nuanta ta de la opi!m-au innebunit aceste oje,prima pe care o am e de la un giveaway organizat de tine(shatterul) si o iubesc atat de mult si am atata grija de ea!!mi-am mai cumparat inca un set de 4 oje opi varianta mini(de pe un blog sale),iar calitatea se vede de la o posta ,nici nu se compara cu alte oje mai ieftine

Teea spunea...

Adela, ce tehnica de aplicare a lacului de unghii ai, incat reusesti sa uniformizezi culoarea pe unghii asa de frumos? Arata perfect! ca o manichiura profi. Ai aplicat 1 strat sau 2? merci. ;)

adela sirghie spunea...

@Teea: da, e o manichiura facuta la salonul Shades Beauty Lounge. Tot acolo mi-a fost aplicat si lacul. Baza+2 starturi de Russian Navy+topcoat +spray pentru uscare rapida. Si eu reusesc sa imi aplic lacul foarte bine. Ma raportez la pictura si am si experienta. Insa nu cred ca va fi vreodata"ca la salon", deoarece cand iti faci singura unghiile, nu ai pozita perfecta.

Roxana spunea...

Foarte frumoasa nuanta insa nuante frumoase si interesante tot vad pe bloguri. Mi-ar placea ca fetele care te viziteaza sa observe manichiura ingrijita pe care o expui,forma si lungimea unghiilor, absenta pielitelor. Mai ales cele care isi expun manichiurile pe blog. Dex manichiura = Îngrijire specială dată unghiilor de la mâini prin tăierea și pilirea lor, urmată de curățarea pielițelor (și de lăcuire).

adela sirghie spunea...

@Monica: da, asa este-2007 e anul, puteam sa jur ca a trecut mai mult...

adela sirghie spunea...

@Roxana: pentru mine este simplu sa am manichiura perfecta, deoarece imping pielitele cu betigasul in fiecare sapamana, tai unghiile cu forfecuta si pilesc . Nu le am lungi, ci scurte, iar forma e cea naturala: patrata, cu colturile putin rotunjite. Nu aplic nici floricele, nici paiete, nici dungulite. Sunt doar scurte, colorate si cu pielitele impinse cu betigasul.

coco spunea...

frumoasa nuanta , am si eu una la fel ...de la...nu mai stiu :)...nu sunt acasa acum sa vad...neuronu' :)))

Anonim spunea...

iti multumesc enorm. intre timp(de cand nu ti-am mai scris, am fost la dermatolog, care mi-a dat sa fac niste analize si am intrebat=o si de par. Mi-a spus ca datorita caderii parului(am avut o perioada ,acum cam 1 an jumate cand mi-a cazut parul teribil de mult) si datorita unor dereglari hormonale.Acum iau tratament, m-am si tuns mai scurt si astept rezultatele.
Data viitoare cand ma voi tunde, voi merge la Shades. Iti multumesc tare mult.

Laura spunea...

Este o nuanta exact pe gustul meu. Si unghiile la fel:)

Raluca spunea...

este superba nuanta! de obicei nu-mi plac nuantele inchise..aceasta este..diferita...
nu am nici o oja OPI...imi doresc f mult una...am citit lucruri bune despre ele...problema este ca nu am de unde sa imi iau..si am tot citit de oje opi fake...asa ca mi-e frica sa imi comand una online..tu de unde ti le iei si ce pret au?ms frumos

adela sirghie spunea...

@Raluca:numai de la Topline imi iau oje. Au sediul in Unirii si la parter este un showroom impresionant. Cred ca un lac costa in jur de 45 lei.

Raluca spunea...

DIN PACATE nu pot ajunge acolo..as comanda online insa pretul e in jur de 38 lei..ma gandesc sa nu fie fake-uri!

Mimoza spunea...

foarte speciala nuanta. asa e cu ojele de la opi, preferata mea, Big apple red imi aminteste mereu cu drag de excursia din timpul studentiei in new york. au nume foarte simpatice ojele astea. politica buna de tot.

Natural spunea...

Ai dreptate Adela, este o culoare rafinata. In franceza nuanta asta se numeste Bleu Royal. Am lucrat intr-o firma frantuzeasca de publicitate si exact asta era denumirea pe care o foloseau pentru aceasta nuanta: albastru regal.
Imi place foarte mult, ca atare te-am nominalizat intr-un Blog and roll regal.

elena spunea...

Si eu am nuanta(iubesc albastrul navy) insa sincer...doar daca pica lumina pe unghii arata bine, in casa sau seara nu are nici un farmec..

adela sirghie spunea...

Mie aceasta nuanta imi place din ce in ce mai mult, nu ma steptam sa o iubesc atat de mult. La lumina naturala, in soare- arata cel mai bine, dar mie imi place si cum arata seara.

adela sirghie spunea...

@Raluca:eu sunt cam fricoasa la comenzile on-line:)

Raluca spunea...

De obicei fac comenzi online dar de data asta nu ma incumet.Mai ales dupa ce am citit ca ojele Opy au aparut si in varianta fake.Daca vreodata voi ajunge prin buc in zona aceea poate reusesc sa imi iau o oja..

Laura spunea...

Ce nuanta frumoasa! Cand ma uit la pozele astea, imi pare rau ca nu am participat la nici un giveaway de pe blogul tau..O pot gasi si altundeva in afara de Topline?

adela sirghie spunea...

La Carespot, online-au reduceri de 50% in acest moment, voi lasa imediat si un anunt pe blog.