joi, octombrie 6

NOTD: green mint

Ieri mi-am facut prima oara unghiile cu un green mint, un pastel sidefat, de la Sephora. Nu stiu cat de bune sunt lacurile lor, va voi spune dupa cateva zile. Primul strat a fost dezastruos, deoarece lacul contura toate striatiile, oricat de mititele ar fi fost. La al doilea strat, lucrurile s-au mai exhilibrat cat de cat, dar tot nu am obtinut "oglinda" pe care o aveam dupa Opi sau Alessandro. Totusi, nuanta este foarte interesanta, ma amuza la culme, iata mai jos imaginile, striatiile inca sunt vizibile, dar nu fac o tragedie din acest lucru:





22 de comentarii:

Mihaela spunea...

e superba nuanta :X:X
are vreun numar/nume pe sticla? :">

cosmeticstyle4u spunea...

Super faina culoarea , in schimb despre lacurile de unghii Sephora nu am o parerea foarte buna, nu sunt nici foarte rele, doar ca pe langa faptul ca lasa brazde la aplicare , in momentul in care stergi lacul de pe unghie te colorezi pana la coate. :*:*:*

Ela spunea...

Placuta nuanta!Mi se pare foarte dragut si cosuletul cu oje.

adela sirghie spunea...

@Mihaela: nu, dar scrie ca se numeste "Happy pastel green"

adela sirghie spunea...

@Cosmeticstyle: am observat altceva: ca pensula e cam proasta, a trebuit sa smulg un fir din ea cu penseta, ca statea pe diagonala. Dar poate a fost doar o intamplare, nu stiu daca toate pensulele lor sunt asa.

Zuzele spunea...

eu te vreau cu albastrul ala de la alessandro :D

Iulia Halatz spunea...

E foarte fain si merge bine pe unghii frumoase ca ale tale...

adela sirghie spunea...

@zuzix: cel care seamana cu What's with the Cattitude... de la Opi?

adela sirghie spunea...

@Julia:xoxo!

Oana spunea...

Nuanta e super, dar nu arata flawless pe unghii.

Zuzele spunea...

Este mai frumos ala de la Alessandro:)

Kandia spunea...

Iubesc nuanta asta de oja! Teoria mea e ca este ceva cu pigmentul, am trei oje mint marci diferite, si toate evidentiaza striatiile unghiilor si cea mai mica denivelare, ca nicio alta oja pe care am folosit-o vreodata! chiar si cu base coat, se intampla la fel..cu toate trei care vin in nuanta asta.
M-am mai intrebat si eu oare de ce...

stilistele spunea...

e foarte frumoasa nuanta, dar intr-adevar, se vad destul de tare striatiile.

Fluturas euforic spunea...

Superba nuanta!!! Mi-o voi achizitiona si eu.

P.S. Ai niste unghii foarte frumoase!

Lizuk spunea...

Am vreo 20 de oje Sephora si unele sunt bune iar majoritatea foarte bune. In seara asta mi-am mai cumparat doua, pe una deja am pus-o pe unghii - s-a uscat foarte repede si aspectul e foarte uniform. Nu am probleme cu unghiile si aplic intotdeauna baza, asa ca nici nu ma trezesc cu "brazde" nici nu imi raman unghiile patate cand le sterg. E adevarat ca daca as putea mi-as lua doar oje Opi, desi de multe ori la cele Sephora am gasit culori mai frumoase. Te citesc de mult (si des) dar abia acum am considerat ca pot sa iti spun ceva util: merita sa incerci si alte oje de la ei, au si multe nuante frumoase de rosu - culoarea ta :-) Succes!

mariana spunea...

ouppeAdela,indiferent de cum ti se pare,ai unghii frumoase;eu astazi am plans de necaz ca mi s-a rupt o unghie relativ usor
Culoarea este foarte placuta pe monitorul meu,de fapt "superba" ar fi mai potrivit.Imi place enorm
Am ceva asemanator de la China Glaze,insa pigmentul este mai sters.Sunt invidioasa pe tine,mult si stii pentru ce?
Pentruca ai marele noroc sa ai un magazin SEPHORA in apropiere sau un Douglas sau un Top Line!!!
Eu nu prea am mai nimic pe-aici,cam tot ceea ce am ,mi-am cumparat de la altii la suprapret sau uneori,am mai castigat pe la vreun concurs (in caz fericit) ,cate ceva!!!

coco spunea...

Adela , ce stii despre brazdele alea ? am cautat , am citit , m am edificat...am si eu si nu stiu motivul inca...dupa atata edificare :)...daca stii ceva , zi si mie...alimentatie , lipsa ceva ??? mercic !

adela sirghie spunea...

@coco: asa te nasti, cu striatii pe unghie. Nu e mare lucru de facut.

adela sirghie spunea...

@Lizuk: din pacate, eu nu am fost norocoasa cu Sephora, sau poate lacul acesta este unul mai dificil. Am scris continuarea si am pus si pozele pe blog.

Lizuk spunea...

Am vazut si imi pare rau... si eu m-am facut aseara cu una din noile oje Sephora, "Catwalk icon", si azi tocmai ce mi-am spalat parul (lung si des, deci am muncit ceva...). Unghiile arata perfect, ba chiar mi s-a dus si oja ce-mi ajunsese pe cuticule :-) Si apropo de metoda ta de a scapa de oja ce ajunge pe cuticule: eu imi fac unghiile seara si dimineata ma spal pe cap. In felul asta, oja de pe cuticule se inmoaie si de obicei cade singura

adela sirghie spunea...

@Kandia:pe cat de frumoasa nuanta aceasta, pe atat de prost lacul de la Sephora...

adela sirghie spunea...

r@Lizuk: esti o norocoasa, da esti o rara avis. Dupa cum vezi, toate fetele de aici au spus intr-un glas ca nu se impaca deloc cu lacul Sephora. Din pacate, ma numar printre ele, nu imi aduc aminte sa fi incercat vreodata ceva mai prost decat lacul de la Sephora. Sare de pe unghie de parca ar fi popcorn! Te rog sa ma crezi ca sunt disperata, deoarece nuanta mi se pare superba.