marți, octombrie 25

Caron-Delire de Roses


Am fost joi seara invitata la lansarea parfumului cu un nume pe care l-am perceput, de la inceput, de-a dreptul fatal- Delire de Roses de la firma Caron (pe care il gasiti in magazinele Beautik). Nu stiu cum se face, dar eu in ultima vreme ajung numai la lansari extraordinar de aglomerate, incat cu greu reusesc sa inteleg ce se intampla, din cauza multimii de invitati, a zumzetului de stup  si a faptului ca trebuie sa dai din coate(la propriu!) sa ajungi dintr-un loc intr-altul. Evenimentul a avut loc in prezenta lui Roland Ales, presedintele casei de parfumuri Caron- cu care din pacate, nu am reusit sa vorbesc sau sa fac poze. Parfumul este delicat, romantic, cu valente suav poetice. Roze, litchi si lacramioare am reusit sa descifrez in seara in care l-am testat. L-am incercat si l-am pulverizat pe incheieturile mainilor, era in jur de ora 20, iar a doua zi dimineata, cand m-am trezit, pierise de tot, nu a rezistat pe pielea mea. Totusi, nu consider ca am reusit sa imi fac o parere clara si mi-am propus sa il incerc inca o data cand voi ajunge prin preajma magazinelor Beautik, deoarece  multa vreme am ocolit parfumurile de roze si consider ca le-am facut ani de-a randul, o mare nedreptate. In aceeasi seara a mai fost lansat parfumul barbatesc Yuzu Man, pe care nu am reusit sa il testez, deoarece cand am ajuns la el pluteam deja intr-un norisor cu roze si nu am vrut sa amestec cele doua miresme.
Later edit: port una dintre piesele mele vintage, pe care am reusit sa o mentin intr-o stare perfecta cumparata in urma cu 18 ani, bluzita de dantela- semnata Ted Lapidus.

13 comentarii:

Hanna spunea...

foarte, foarte draguta! :)

Lavi spunea...

Adela, dar o postare cu outfit pe cand? Asa intreaga, nu cum jumatati de masura?:D Eu abia astept.

adela sirghie spunea...

@Lavi: initial asa prevazusem. Insa am avut un ghinion extraordinar in seara aceea. Restaurantul Arcade era inconjurat de transee, muncitorii facusera niste santuri mizerabile si cu margini ascutite pe mijlocul trotuarului, nu au lasat avertizari. Asa ca am cazut si mi-am rupt ciorapii. Asa ca am ajuns iritata si cu ciorapii rupti la Arcade. Fiind mare inghesuiala, nu cred ca a observat nimeni, dar in poze se vede. Nu puteam sa pun poza intreaga cu ciorapi rupti:(

Unknown spunea...

ce frumoasa esti... stunning :X

Ana-Maria spunea...

Cat de frumoasa e bluza ta...

Rox spunea...

Ce frumoasa si distinsa esti!

Lavi spunea...

Iuuuiiii, ce neplacut. Mie asa imi schimba dispozitita o faza din asta.:D Oricum ai fost frumoasa si ai aratat bine, ai timp si pt outfituri.:)

Magda spunea...

f frumoasa.felicitari Adela!

Al spunea...

Sper sa apara acest parfum si pe aoro.ro pentru a fi accesibil cat mai multor persoane...

adela sirghie spunea...

Nu stiu ce sa zic de Aoro...nu stiu daca ai cum verifica daca sunt originale produsele lor...

Alexandra A. spunea...

Chiar mi-a atras atentia bluza inca de cand am deschis pagina, e superba! Extraordinar sa ai o piesa de 18 ani, asta inseamna calitate. Astazi parca suntem prea atrase in invartecusul asta al fast fashionului, unde totul vine si pleaca repede si parca si hainele nu mai arata ok dupa prea multe purtari, ocolind faptul ca sunt sau nu ,,la moda".

Laura B spunea...

Imi place foarte mult culoarea ojei tale. Este de la Opi? daca mai tii minte... Esti norocoasa ca te-ai ales doar cu ciorapii rupti, eu m-am ales ca o vanataie ingrozitoare deasupra genunchiului, in iunie anul trecut. Aproape toata vara nu am iesit din pantaloni, a fost groaznic.

adela sirghie spunea...

@Laura B: era un lac Sephora, care rezista doar o zi, de dimineata pana seara. Culoarea era frumoasa, dar lacul era enervant de prost.
Si aum mai am cicatrici de la cazatura aceea, desi au trecut ani...