miercuri, octombrie 19

Din lumea celor care nu cuvanta...

Daca ieri am avut o tema considerata usoara, iata astazi una grea(me-love the hard way): o matza mica si delicata s-a ratacit, poate sa o gaseasca cineva? Sincer, eu inca nu am gasit-o, o caut acum...
Zuzix, care mi-a trimis-o, zice ca e exact in fata mea, dar eu nu o vad. Am luat-o si pe orizontala, si pe verticala, intr-o teribila incercare, contracronometru cu voi, de a o depista. Va rog sa imi dati o mana de ajutooor:)

24 de comentarii:

Toma Aurora spunea...

Oare este acel punct mai mare alb din partea de sus a fotografiei, spre stanga?

adela sirghie spunea...

Deci eu nu gasesc nicio matza, jur. Ar trebui sa fie cat de cat vizibila, nu doar un punct sau o parere...

Toma Aurora spunea...

Am gasit-ooooooooooooooooooo.


E fix in centrul pozei!


O vezi, Adela?

adela sirghie spunea...

Nuuu...nu am gasit-o. Chiar eram intr-un moment in care credeam ca Zuzix isi rade de mine. Sau esti mana-n mana cu Zuzix?

Mad@ spunea...

Si eu am gasit-o :D e in centru ;)) e alb cu galben :D

Laura spunea...

noroc cu indicatiile fetelor. am gasit-o:)

p.s ca o ironie, codul pe care il introduc contra spam e "noroi" :))

Toma Aurora spunea...

Am facut o postare pe blogul meu acum cu fotografia. Am incercuit pisoiul. Il vezi? Este alb cu rosu.

adela sirghie spunea...

Gata, acum am gasit-o si eu...de fapt cred ca am trecut de zece ori cu privirea peste ea... ce mica si dragutza e mitzi...

adela sirghie spunea...

Am dat oarecum rezolvarea repede de data aceasta, deoarece mi se parea frustrant:)

Zuzele spunea...

Uite si rezolvarea : http://acidcow.com/pics/14182-riddle-of-the-day-find-a-cat-3-pics.html


:))

anna spunea...

eu tot nu o vaaad :|

adela sirghie spunea...

In centru, langa noroi, cum spunea si Laura:)

anna spunea...

am vazut.o pana la urma..ma dor ochii ingrozitor:))

adela sirghie spunea...

da, stiu senzatia, si eu am patit la fel...

Anonim spunea...

daca unesti diagonalele fotografiei,la intersectia lor e pisica.alb cu roscat.

Oana spunea...

In sfarsit am gasit si eu singura pisica :). Fix in mijloc!

Anonim spunea...

am gasit-o din prima :P

adela sirghie spunea...

@clarra: noi am bajbait ceva pana am gasit-o... dar tu ai gasit-o uitandu-te doar la poza, sau au citit si comentariile noastre?

Anonim spunea...

Adela - am gasit-o din prima cand m-am uitat, apoi am inceput sa citesc ce ati scris (am ochelari de vedere :P)

adela sirghie spunea...

Atunci-jos palaria, fata draga!

Monica - Pisica albastra spunea...

am gasit-o si eu...dar cu putin ajutor :)
m-am chinuit cateva minute si apoi ma intrigau cele 20 de comentarii :))...asa ca nu am cedat ispitei si le-am citit doare pe primele 2-3. dar de cum am aflat ca pisica e alba cu galben m-am intors la poza si am gasit-o :)

chiar ca-i fix pe mijloc mititica! :))

Monica - Pisica albastra spunea...

i-am aratat poza si prietenului meu (care la puzzle-ul celalat o gasise in 10 secunde!) si era foarte increzator si de data asta. dupa cateva minute se uita chioras pe ecran si bajbaia: "if i was a cat, where would i be?" :))))
asa ca (dupa ce s-a plictisit de cautat) i-am spus ca raspunsul logic la intrebarea "if i were a cat where would i be?" e intotdeuna: FIX PE MIJLOC!!! :)))
....apoi a gasit pisica :)

adela sirghie spunea...

Da, pisica este miez:)

Ana-Maria spunea...

:)) Cat de tare m-am chinuit! Super!