luni, octombrie 17

Stefanel Concept Store

A fost deschis, cu lume buna si dichis, in Piata Romana, intr-o locatie frumoasa, chiar in fata buildingului plin cu led-uri minunate, urban smart style, colorate si care se joaca precum luminile din bradul de Craciun(am intrebat si am aflat ca au fost create de LUMINOR, vreau si eu cu ardoare ceva asemanator pentru sarbatori!). Nu am reusit sa stau mult la eveniment, a fost foarte aglomerat si inabusitor de cald, deci nu aveam cum sa rezist mai mult de o jumatate de ora. Mi-au placut mult tricotajele asimetrice si toata colectia Casmir, am promis ca voi merge sa le cercetez pe indelete...

                                                                                              Cu Roxana Diba, care s-a ocupat de eveniment...

12 comentarii:

Lili spunea...

pretty pretty shoes. Am o curiozitate, cat de inalta esti?:)

adela sirghie spunea...

Am 1,70, insa poza nu e prea reusita, culorile par sterse aici...

daniela spunea...

adela, pantofii astia sunt innebunitori de frumosi!!!!

adela sirghie spunea...

Da, sunt foarte frumosi pantofii, insa culorile din poza sunt foarte sterse, nici geanta nu are culoarea ei reala, nu stiu ce s-a intamplat...

Ana spunea...

Parul tau arata atat de bine. Asa e tot timpul sau ai fost la coafor inainte? Pantofii si geanta sunt foarte tari.Aceia sunt pantaloni?Ca nu-mi dau seama.O seara buna.

Georgiana spunea...

Parul, tinuta, pantofiorii si geanta, totul e perfect! :)

adela sirghie spunea...

@Ana; da, parul meu arata foarte bine de cand nu il mai vopsesc. Nu merg la coafor decat pentru tuns, se aranjeaza singur. Port niste colanti Zara, dar in realitate sunt mai inchisi la culoare.

adela sirghie spunea...

@Georgiana:tx, tx!

Mihaela spunea...

Foarte draguta esti Adela! Si mie imi place cum ti s-a asezat parul aici. Am vazut si pantofii, in sfarsit :P Imi place combinatia de culori, si aerul delicat al tinutei (chiar daca spui tu ca in realitate era un pic diferit, banuiesc ca erai si mai frumoasa). Mereu am admirat fetele delicate, suave, feminine care isi pastreaza aerul acesta proaspat si inocent (indiferent de cat de puternice ar fi). Asta apreciez si la tine, Adela, si ma uit cu drag la fotogtafiile tale.

adela sirghie spunea...

@Mihaela: si eu ma uit cu drag la aceasta fotografie, dar nu stiu cat de reala este, mi se pare foarte diferita...

gabi spunea...

sunt de acord cu faptul ca nu este o fotografie foarte reusita, dar este doar o poza, nimic mai mult. nu imi plac colantii cum au iesit in poza pentru iti fac picioarele groase, iar eu stiu ca tu esti slabuta. eu evit in general orice ciorap sau colant care nu este mat.
pantofii si parul tau sunt de nota 10.

adela sirghie spunea...

@Gabi, ai perfecta dreptate. Colantii sunt mati, imi vin bine, insa poza este ciudata. Initial m-am gandit sa o tai, insa cum spui si tu, e doar o poza.