vineri, octombrie 14

Hair stuff again:)

Mereu am vrut sa scriu acest lucru, insa de fiecare data m-am gandit ca ar trebui o postare separata, ca sa nu ne pierdem in alte amanunte si alte probleme ale parului. Intrebarea pe care o primesc cel mai des pe blog se refera la spalatul parului zilnic. Voi sustine mereu ca singura greseala este sa ai parul murdar. Daca e nevoie sa il speli zilnic, spala-l zilnic. Fii curata! Este prima regula a unei femei cochete. Daca parul tau este gras si atrage rapid murdaria, noxele si praful, spala-l ori de cate ori este nevoie. Cu un sampon bland, de utilizare frecventa. Daca il speli des, o singura samponare este suficienta. Daca il speli zilnic sau o data la doua zile, nu este nevoie sa il samponezi de doua ori.

24 de comentarii:

coco spunea...

asa zic si eu...parul...cere...singur...il speli de cate ori este nevoie , fiecare simte altfel ..daca cere zilnic..zilnic !

adela sirghie spunea...

Este intrebarea pe care o primesc cel mai des de cand am blogul, te rog sa ma crezi. Nu stiu de ce, fetelor le este frica sa se spele pe par. Mie mi-sr fi frica sa stau cu el murdar si uleios!

Toma Aurora spunea...

Si eu sunt de acord cu acest lucru!

Daca parul se imbacseste nu numai ca arata urat si neingrijit dar poate produce si anumite eruptii pe piele, ai ales daca il purtam desprins sau avem breton!

Anonim spunea...

Multe fete se tem sa se spele zilnic la cap pentru ca multe sampoane sunt agresive si dupa cateva spalari zilnice parul sau scalpul se pot degrada. Din pacate putine sampoane sunt cu adevarat blande.
Asa ca ar fi indicat sa recomanzi niste sampoane blande, Adela.

adela sirghie spunea...

@Clarra: da, samponul trebuie ales cu grija, la fel ca si demachiantul si crema de fata. Am scris acum doua sau trei saptamani un articol cu sampoanele care imi plac:)

Anonim spunea...

Ai un par foarte frumos. Mie din pacate nu-mi sta asa.Ti-am mai scris, mi se separa in suvite, e oribil.
Ti-l indrepti cu peria?

adela sirghie spunea...

@Anonim: nu, dar folosesc uscatorul si se aseaza singur asa, pentru ca e tuns frumos. Inca nu am primit niciun raspuns la problema ta cu suvitele:(

Teodora spunea...

Se pare ca am uitat sa ma semnez.
Sunt Teodora. Iti multumesc mult ca te-ai interestat.Ca sa fiu mai explicita parul meu sta la varfuri, cum stau varfurile din poza asta,doar ca eu am parul drept, nu ondulat:
http://www.google.ro/imgres?q=parul+meu+se+separa+in+suvite&um=1&hl=ro&sa=N&biw=1024&bih=656&tbm=isch&tbnid=6DxlVeXeY4UKMM:&imgrefurl=http://www.utilecopii.ro/forum/lofiversion/index.php/t9538.html&docid=shpuAXNFXO3ysM&imgurl=http://i536.photobucket.com/albums/ff327/giulia0319/clipboard02.jpg&w=200&h=249&ei=Au2WTpeuBev14QTtrqmKBA&zoom=1

Coconut spunea...

Si eu ma spal la 2 zile. Am incercat sa maresc perioada (sampon uscat, par prins, stat in casa cu el murdar) dar tot asa se ingrasa. Daca merg cateva ore pe jos prin oras, se imbacseste de noxe. Si efectiv nu-l suport gras si urat mirositor, asa ca m-am impacat cu ideea si il spal des. Ma bucur ca ai scris pe tema asta, mie toata lumea imi zice ca de-aia mi se ingrasa, ca ma spal prea des. Imi prinde bine sa-mi confirme cineva ca nu e asa.
Il tund la 2 luni, nu-l mai vopsesc de 3 ani, si pana acum nu am avut probleme cu degradarea.

ceci spunea...

ce postare buna! tre sa-i arat unei prietene. Eu il spal tot a treia zi dimineata doua zile pline sta curat, apoi se murdareste. Ea are insa parul si mai gras, si sta cu el cate o saptamana fara sa-l spele, din a treia zi arata groaznic, nu mai ai ce-i face...poti sa-l prinzi ca tot se vede. Degeaba incerc s-o conving fiindca are impresia ca daca te speli des pe cap tis e tocesc/despica varfurile si se degradeaza parul. Eu ma spal mai des desi nu am parul gras si nu am nicic varfuri despicate, nu e nici ca matura. Cred ca e vorba si de lene :)

adela sirghie spunea...

@Ceci: si sta murdara?

corina spunea...

Si eu il spal zilnic. Inainte ma spalam la doua zile, dar chiar si a doua zi se simtea cum se ingrasa si de cand a inceput vara n-am mai suportat si am inceput sa-l spal zilnic. Dureaza un pic mai mult pregatirea dimineata, dar macar ma simt bine intreaga zi si nu ma mai simt niciodata prost ca imi sta parul aiurea. M-am tuns bob, il aranjez si mai usor si arat ingrijita. Am si o mica dilema, mi se pare totusi ca imi cade mai mult, dar poate e doar impresia mea...voi ce credeti, e posibil?

gabi spunea...

Eu am mai multe probleme cu parul in ultima vreme. Una este matreata. Nu am foarte multa, doar in anumite locuri, insa e deranjant. Apoi faptul ca si eu trebuie sa il spal des, cam o data la doua zile, iar acest fapt este foarte enervant cand ai parul lung, des si nu vrei sa folosesti uscator de par (eu il spal din cauza radacinilor, doar ele se ingrasa). Mi se usuca foarte greu, daca ma spal seara si ma culc cu el ud, apoi racesc. si mai nou ma confrunt si cu primele fire de par alb pe care trebuie sa am grija sa le smulg, atat cat vad, pentru ca nu ma vopsesc foarte des. Uneori ma plictisesc de toate ritualurile astea de femeie...off

adela sirghie spunea...

@Gabi: chiar azi ma gandeam si eu la acest aspect: ca voi avea fire albe si va trebui, la un moment dat, sa il vopsesc lunar. Si culmea este ca voi intra obosita in acest ritual al vopsirii, pentru ca deja am in spate 17-18 ani de vopsit lunar.nOare cum am putut sa faca asa ceva? Cu gratie si cu convingere, acesta este adevarul trist...

Alina spunea...

Asa este! Nu putem umbla cu parul slinos doar pentru ca unele fete/femei nu ne inteleg. Mi se pare similar cu a iesi cu hainele sifonate, atze care ies din haine sau pantofii plini de noroi. Ceea ce este si mai trist e faptul ca m-am saturat de coafezele care ma intreaba oripilate " Zilnic???" De parca nu ajunge ca ma frustreaza acest spalat zilnic, cere timp pana il spal, il usuc si ma pot trezi si cu o sensibilitate daca stau in camere mai friguroase. Dar ce sa-i faci? Lumea judeca prin prisma ei..

adela sirghie spunea...

@ Corina: parul gras cade mai usor si putin mai mult, dar se regenereaza...

adela sirghie spunea...

@Alina: eu chiar nu inteleg de ce stau atat de multe fete cu parul murdar.

Anonim spunea...

Si eu trebuie sa-l spal o data la 2, maxim 3 zile. Daca il las mai mult nu numai ca arata urat, dar cade ingrozitor. Recent am inceput sa folosesc un tonic capilar (cumparat de la Plafar)care isi face foarte bine treaba si mai rar folosesc clasica masca cu galbenus de ou, ulei de masline, miere si cateva picaturi de lamaie sau vitamina C. Este o binecuvantare pentru par si nu il ingrasa mai repede, asa cum ma asteptam. Nu-l mai vopsesc de multa vreme, doar uneori mai aplic un colorant fara amoniac cam la jumatate de an sau mai bine, dar apropiat nuantei mele naturale. Firul arata foarte sanatos si stralucitor.
PS Imi place f mult blogul tau, il citesc de vreo 2 sapt de cand l-am descoperit si am ajuns abia prin aprilie 2011. Mult succes!
Nadia

adela sirghie spunea...

Nadia, bine ai venit! Pot sa te intreb cum ai ajuns pe blogul meu?
xoxo!

Anonim spunea...

As putea spune ca din pura intamplare. Initial am descoperit blogul "Be Beautiful" si citind comentarii la unul din articolele de acolo, am dat peste un comentariu de-al tau care mi-a starnit interesul (era vorba despre una din calatoriile tale in Spania) .... si asa am intrat pe blogul tau de care greu ma dezlipesc acum. :) Este exact pe gustul meu! Inca o data felicitari!
Nadia

adela sirghie spunea...

@Teodora: Gabi, hair -stylista la care merg eu in ultima vreme te invita la Shades Beauty Lounge sa gasiti impreuna solutia. Te rog sa o suni si sa ii spui ca vii din partea blogului meu, consultatia si sfaturile vor fi gratuite.
Astept insa sa imi spui la ce concluzie ati ajuns!
xoxo

Sabina Dragomir spunea...

Crezi ca sampoanele speciale pentru par gras stimuleaza si mai mult sebum? Eu am inteles ca pana la urma mai bine folosesti sampon pentru par normal ...

adela sirghie spunea...

@Sabina: eu am parul gras si ori de cate ori am folosit un sampon dedicat acestui tip de par, am regretat. Au scos formule agresive, care nu imi lasau parul matasos, asa ca am renuntat sa mai cumpar si sa mai incerc. Am decis sa cumpar formule blande, pe care le pot folosi des, zilnic sau o data la doua zile. Nu pot sa spun ca primele mi-au stimulat productia de sebum(nu am vazut diferente), dar pe lungimea parului s-a vazut ca sampoanele pentru par gras sunt agresive, deoarece varfurile erau mult mai "rasculate", iar parul nu mai era ca matasea cand iti treceai mana prin el(cum eram eu obisnuita).

Sabina Dragomir spunea...

Multumesc ca de obicei pt raspuns :) draga mea Adela! Sa ai un An Nou minunat ca si tine!!! Cu drag ...