luni, octombrie 24

My makeup- in cateva cuvinte:)

De multe ori primesc cereri de a efectua machiaje pe blog si de fiecare data sunt cam nedumerita, pentru ca nu prea stiu ce sa spun. Eu nu folosesc mult machiaj, nu am de ce sa fac acest lucru, las chestiile complicate pe seama fetelor foarte tinere, la o varsta cand orice exces este permis si chiar incurajat. Apoi vine o vreme in care cresti si intelgi ce inseamna less is more. In care stii ce produse sa folosesti pentru a te infrumuseta delicat si feminin, nicidecum excesiv. Vorbesc aici de machiajele day by day, nu de cele de party, cand este evident ca poti accentua trasaturile pe care vrei sa le pui in evidenta.
Pun accentul pe ingrijire. Mancare sanatoasa, nu dieta, exercitii fizice, timp pentru citit. Timp de calitate. Apoi, creme bune si un fond de ten cu particule de iluminare dozate inteligent. Un blush mat, care sa nu evidentieze porii. O mascara. Un fard de pleoape burgundy folosit pe post de eyeliner. Fard pentru sprancene. Ca fard pentru ochi, in ultima vreme am folosit blush-ul. Cam acesta a fost machiajul meu in ultimele luni. Uneori am mai folosit si waterline, ca sa accentuez mai tare ochii, in special seara, cand lumina artificiala "fura" industrial de mult din machiaj. Nu tin cont de nicio tendinta, folosesc intotdeauna ce stiu ca ma avantajeaza. Cred ca tendintele sunt cele care trebuie sa tina cont de mine si sa imi ofere variante soft, naturale si sofisticate prin textura.
De cand tin blogul si de cand inventariez mai atent produsele de ingrijire si make-up pentru review-uri, am devenit mult mai ordonata si am cumparat numai lucrurile de care am avut nevoie. Si am devenit mult mai pretentioasa in alegerea lor. Nu sunt trenderita si nici nu particip la campanii generaliste de testare de produse cosmetice. Imi doresc ca cititoarele mele sa aiba parte de cat mai multe optiuni atunci cand aleg un produs in defavoartea altuia.
Cel mai des mi se spune ca par mai tanara decat sunt, lucru care nu are cum sa nu imi umple sufletul de bucurie, pentru ca nu e vorba de frumusete-in sens superficial si comercial, ci -din punctul meu de vedere- de cat de sanatos este organismul tau si cat de multa grija ai avut, de-a lungul timpului, de tine.

36 de comentarii:

Măriuka spunea...

Esti superba!!!Sunt de aceeasi parere cu tine always less is more .

adela sirghie spunea...

multumesc, multumesc!

ela spunea...

Arati f bine.Ce marca de blush folosesti?

adela sirghie spunea...

Folosesc Sisley sau by Terry in acest moment.

natty spunea...

arati foarte bine in aceasta poza! ce imi place la tine este ca esti foarte finuta si cu un simt al detaliilor si al culorilor bun...
totusi, as vrea mai multe poze, si cu tinute si chiar si cu close up la machiajul de zi cu zi! esti o inspiratie pentru mine si incet, incet sa stii ca ajung si eu la un machiaj mai neutru, mai sofisticat... varsta:)

Alexandra S spunea...

Adela,esti superba.Ai un aer foarte natural si jucaus,imi place.Cand ma uit la fotografia ta ,ma intreb de ce au unele femei nevoie de atatea straturi de makeup,ochi afumati,sprancene super-evidentiate,pometii rosii si buze ciclam pentru a se simtit frumoase.Sustin filozofia "less is more",tu cred ca esti cel mai graitor exemplu.

stilistele spunea...

Adela, couldn;t agree more! la 16-20 de ani ne machiem intr-un fel, la 20-25 in alt fel, iar peste 25 ne machiem mai discret (sau cel putin asa ar trebui), pentru ca orice exces de machiaj adauga ani la varsta pe care o avem. o sa vina vermea cand o sa se inteleaga cu adevarat conceptul less is more; de regula, se intelege cu inaintarea in varsta.
arati foarte bine, nu stiu ce varsta ai, dar nu conteaza oricum! te pup

Oana spunea...

Adela, si eu merg tot pe ideea de ”Less is more”, totusi tin sa te contrazic ca tinerele trebuie incurajate la extravagante. Majoritatea fetelor de varsta mea pe care le vad pe strada arata ca niste paparude, tot timpul pregatite parca de clubbing indiferent ca e 8 dimineata sau doua dupa amiza si se indreapta spre biserica sau spre bunica, la un ceai. Nu le-ar strica niste educatie :).
Tu arati foarte bine si esti delicata, imi place stilul asta si eu zic ca merge la orice varsta.

Laura spunea...

Din pacate sunt prea multe tinere frumoase care se uratesc.
Am atatea exemple in liceu...Imi place foarte tare cum ai iesit in poza.

irina spunea...

Superba esti intr-adevar, iar cei care-ti spun ca pari mai tinara nu exagereaza cu nimic. M-ar interesa insa, mai multe detalii legate de produsele de ingrijire a fetei pe care le folosesti acum in prag de iarna. cu drag

silvia spunea...

Chiar ieri ma plangeam la mine pe blog ca imi dau seama ca am imbatranit dupa faptul ca ma machiez tot mai natural :)) Nu ca asta ar fi ceva rau. In ultima vreme o urmaresc mult pe Lisa Eldridge si imi place mult stilul ei de a se machia.

adela sirghie spunea...

@Stilistele: am 39 ani, merg spre 40:)

mariana spunea...

Adela,esti superba cu un aer copilaresc.Iti sta grozav!! Ce folosesti tu pe waterline,pentruca eu nu mai gaesc nimic de calitate?

adela sirghie spunea...

@Mariana: un creion negru cu mina ff moale de la Eddie Funkhouser, eu m-am impacat tare bine cu produsele lor.

mariana spunea...

@ Adela si mie mi-au placut mult aceste produse,insa le-am terminat si altele nu am mai gasit nicaieri.Oare se mai gaseste gama aceasta pe undeva?

adela sirghie spunea...

@Silvia: da, asta asa este, la 28 de ani incepe...nu ma intreba unde se sfarseste si cum, pentru ca habar nu am, poate voi scrie pe blogdaca voi simti ceva... insa iti doresc sa te bucuri de o tinerete lunga:)

adela sirghie spunea...

@Mariana: nu mai au distribuitorii de la Amway nimic nimic? Ar fi mare pacat..

mariana spunea...

@ Adela mai aveau 2 tusuri si ceva de ingrijire,mi s-a spus ca au intrerupt contractul cu E Funksouser.
Chiar erau cu adevarat produse foarte calitative

Cristina Shopping Therapy spunea...

In ultima vreme si eu am inceput sa ma machiez mai putin. Cred ca iarna e de vina :-s
Ai iesit foarte frumos in poza aceasta :)

Georgiana spunea...

Nu ti-as da o zi peste 27 de ani :) Pielea arata perfect!

Legat de produsele E. Funkhouser, nu se mai gasesc deloc la Amway... au incetat colaborarea, ceea ce e mare pacat. Eu am avut cateva produse pe la 18 ani si nu le-am folosit cum meritau :(

gabi spunea...

Foarte bine arati in aceasta poza si intr-adevar se vede ca esti o persoana rafinata.
Eu am doua intrebari pentru tine si daca ai timp sa imi raspunzi as aprecia.
1. Ce creme ar trebui sa foloseasca o femeie care are tenul uscat si 28 de ani (eventual si marca)?
2. Pentru petele pigmentare de pe fata exista vreo crema minune?

Deea spunea...

Ai un ten suuuperb!!!Mereu am remarcat asta in pozele tale:).

Madalina spunea...

Adela, tu ne-ai mintit! Nu ai avut niciodata acnee!!! Altfel nu imi explic cum de arata atat de bine tenul tau. Pupici :)

AlinaT spunea...

Esti intr-adevar de admirat. Multumim pentru sfaturi. :)

Toma Aurora spunea...

Adela, chiar aceasta este varsta ta, sau te tii de sotii?!


Credeam ca ai maxim 24 de ani. Doamne, cat de frumoasa, tanara si proaspata esti!



Este al doilea soc pe care l-am avut saptamana asta legat de varsta. O prietena mi-a marturisit ca are 42 de ani. Eu initial credeam ca se invarte in jurul a 30 de ani. Fata de tine, ea are cateva riduri in jurul ochilor care ma ducea cu gandul la 30-31 de ani. Dar la corp, par, tinuta este ca si tine: impecabila.


Ma rog sa fiu si eu ca voi: sunteti un exemplu viu ca frumusetea poate fi uneori "netrecatoare", sau cel putin , foarte longeviva.

adela sirghie spunea...

Natty: Da, o sa incerc sa pun mai multe poze, stiu ca blogul meu este deficitar din acest punct de vedere.

adela sirghie spunea...

@Alexandra S:cred ca e vorba de modelul Barbie, de care nu s-au despartit inca...

adela sirghie spunea...

@Oana: tineretea este recunoscuta pentru excese, insa toate aceste fete se vor maturiza.

adela sirghie spunea...

@Mariana:da, stiam ca nu mai aduc Eddie F, insa credeam ca distribuitorii au mai ramas cu ceva stocuri. Si mie imi pare rau ca au intrerupt contractul...

adela sirghie spunea...

In acest moment folosesc uleiul pentru ten gras de la dr Hauschka. Gama pentru tenul uscat si cremele lui de roze sunt foarte laudate in intreaga lume, cred ca merita incercate.

Lavi spunea...

Buna Adela si eu ca si blogger incerc sa sustin conceptul de less is more si sper ca toate bloggeritzele de beauty and style sa faca asta deoarece romancele nu stiu (majoritatea dintre ele) sa isi dozeze artificiile pentru infrumusetare si ma ingrozezc cand vad machiaje de paun in mijlocul zilei pe strada. Nu cred ca tine neaparat de varsta deoarece eu sunt tanara, am 25 de ani, cred ca tine multe de informare in acest domeniu, de gust si sa ma scuze cine nu e de acord dar si de...clasa. Ma regasesc foarte mult in gusturile tale. Te pup.

Ana-Maria spunea...

Cat de multa dreptate ai, Adela! :*

mada spunea...

Arati foarte bine, Adela :) imi place mult aspectul natural al tenului .. e luminos, curat si nu lasa impresia de masca pe care o vad de obicei la multe tipe care se machiaza

marilena maftei spunea...

Intr-adevar, experienta ta isi spune cuvantul iar tu arati delicata si frumoasa

adela sirghie spunea...

Multumesc, multumesc, si fotograful a fost bun:)

Raluca spunea...

Cat de finuta esti! Ce ten ai..perfect! Esti de invidiat..