luni, octombrie 10

The most beautiful shoes in the world:)




Fendi color block Oxford Mary Janes. A prep-meets-baroque look. Brown hidden platform pumps with
minty green leather reptile embossed hills.

30 de comentarii:

Anonim spunea...

indeed, they are beautiful!

lili spunea...

sa-i porti sanatoasa!

Zuzele spunea...

Ai tai?:D

adela sirghie spunea...

Cadoul de ziua mea si daaa, numai si numai ai mei:)

Annamaria spunea...

Sincere congrats! Numai si numai ai tai?! Nu imi imi dai si mie macar hartia in care au fost impachetati? Ce suflet de gheata ai! In ton cu vremea...Uf...lovely, lovely shoes!

adela sirghie spunea...

@Anamaria: cred ca ii voi purta si peste 15 ani, atat de frumosi mi se par:)

Anonim spunea...

Cred ca i-am vazut (la tine in picioare :)) la evenimentul Stefanel - SUPERBI!!! Merita sa dai bani pe branduri de lux cand e vorba despre varful de gama. Sa-i porti sanatoasa, Alexandra

Zuzele spunea...

atunci, sa-i porti sanatoasa si iubita! Chiar ca sunt fffff frumosi!

Annamaria spunea...

Uff...Si eu care credeam ca ii gasesc in dulapiorul zanei Adela in maxim 1-2 ani...Chiar daca nu purtam acelasi numar :))

adela sirghie spunea...

S-au nascut vintage, adica nemuritori....

adela sirghie spunea...

@Alexandra(Anonim): mi-ar fi placut sa te cunosc...oricum, am stat foarte putin si era atat de cald, si de aglomerat, incat nu am reusit sa vorbesc cu prea multa lume.

Lili spunea...

Sa-i porti sanatoasa. Sunt foarte frumosi.
Cum a fost la evenimentul Stefanel? poze? :)

iri spunea...

chiar ca-s superbi :x sa-i porti sanatoasa :x

Laura spunea...

Abia astept un LOTD cu noii pantofiori:)
Sa-i porti sanatoasa.

daniela spunea...

vai, cat sunt de frumosi!!!!!!!!!!!!!!!!!! sa ii porti sanatoasa si voioasa! cu asemenea pantofi, ai toate motivele!

Valery spunea...

I love this shoes!!

http://iva-lera.blogspot.com/

Mihaela Pojogu spunea...

Frumos cadou, superbi pantofi !
Sa-i porti sanatoasa, eu ma bucur pentru tine :)

Nu cred ca am apucat sa iti spun: La multi ani si numai ganduri bune !

Jade spunea...

Foarte frumosi! Detaliile lucrarii in piele, culoarea tocului...superbi

gabi spunea...

superbi pantofii...vreau si eu!!! sa ii porti sanatoasa si cum bine zicea cineva aici, asteptam un lotd cu ei
kisses

Unknown spunea...

wow! superbi pantofi!

La multi ani! :)

mariana spunea...

Sa-i folosesti sanatoasa,fericita si iubita;sunt superbi!!!

mada spunea...

super! sa-i porti sanatoasa si iubita!

Mihaela spunea...

Ii aaai! I-am admirat foarte mult cand ai postat despre acesti pantofi aici :P. http://beautynewsbyadelasirghie.blogspot.com/2011/09/azi-imi-placefendi.html
Trebuie sa te vedem purtandu-i!

LittleD. spunea...

Sunt perfecti!
Sa ii porti cu placere :)

adela sirghie spunea...

Sigur, si eu vreau sa fac un OOTD cu cei mai iubiti pantofi pe care ii am:)
Insa m-am gandit ca merita o zi cu soare, sa se vada tocul minty green frumos!

adela sirghie spunea...

@Lili: La Stefanel am facut poze, dar nu mi-au trimis-o cei de la agentie si nici nu il cunosteam pe fotograf. Si eu as vrea sa am poza din acea seara. A fost foarte aglomerat, am reusit sa vad colectia doar pe umerasa; frumoasa, smart casual, dar parca au crescut foarte mult preturile pentru aceasta colectie:(

perlla spunea...

Sa ii porti sanatoasa! :)
Sunt mai faini acestia cu tocul bleu-ciel :) ...dar te-ai indurat sa dai 750 de # pe ei?!

adela sirghie spunea...

@perlla: Da, de ziua mea primesc cadouri foarte frumoase. Nu le refuz:)

Magda spunea...

f frumosi.seamana cu aceia de la Balenciaga pe care ziceai ca nu indraznesti sa-i porti. sa te bucuri de ei!

Anonim spunea...

I'm really loving the theme/design of your weblog. Do you ever run into any internet browser compatibility problems? A number of my blog visitors have complained about my blog not operating correctly in Explorer but looks great in Safari. Do you have any recommendations to help fix this problem?

Here is my webpage iphone repair pj