luni, noiembrie 14

Azi imi place... Zoe Saldana, dar si Gwyneth Paltrow

Pentru ca tocmai mi-am facut si eu o rochie albastra, de diva- la Atelierul Rhea Costa-si am scapat de "blue dress obsession"- promit detalii si poze interesante pe blog curand, iata ca acum am o alta pasiune: rochia verde din paiete. Preferata mea este cea purtata de Zoe Saldana:

 Evident, si cea purtata de Gwyneth Paltrow imi place foarte mult, dar un asemenea decolteu pe mine nu ma avantajeaza deloc, nu neaparat pentru ca am sanii mici(asa cum ii are si ea), ci pentru ca adancitura aceasta mult prea mare in fata ma face sa par mult prea slaba... As prefera spatele gol:)
Oricum, atunci cand imi cumpar/fac o rochie, nu o aleg neaparat pe cea mai frumoasa/spectaculoasa, ci o iau mereu pe cea care imi vine/ma avantajeaza cel mai mult.

5 comentarii:

Unknown spunea...

Oh,daa!amandoua arata minunat,insa eu am o slabiciune pt Gwyneth.
Asteptam detalii despre rochie!

Flory spunea...

va rog frumos sa deschideti linkul
http://pandoras.realitatea.net/arte-popcult/in-genunchi-in-fata-ta-23779.html

adela sirghie spunea...

@Dora: da, si eu sunt curioasa, mi le-a facut Sebastian Enache:)

Dana spunea...

Si eu as prefera spatele gol in locul acelui adanc decolteu.
Iar cand vine vorba de rochii, la fel, aleg un model ce stiu ca ma avantajeaza.
Superbe ambele rochii.

Ana-Maria spunea...

Ah, si mie imi place cea a Zoei Saldana! :X
Si... ma inscriu si eu pe lista celor care prefera spatele gol in locul unui decolteu adanc. :)