miercuri, noiembrie 2

Elena Udrea bruneta in Tabu:)

Eu cred ca bruneta arata mai bine, culoarea ii rafineaza trasaturile si ii pune in evidenta ochii. Blondul o dezavantajeaza cumplit, ar trebui sa renunte urgent. Nu vreau sa discut persoana sau apartenenta politica, departe de mine acest gand, ci schimbarea look-ului/culorii podoabei capilare, deoarece stiu ca multe fete se incapataneaza sa continue cu vopsitul parului intr-o anumita nuanta(iar Elena Udrea e reprezentativa in acest caz), cand de fapt cea opusa este cea care le avantajeaza. Eu nu am recunoscut-o initial. Voi ce parere aveti?


26 de comentarii:

adela sirghie spunea...

Off, nimeni nu vrea sa o barfeasca pe Elena Udrea?

Iulia Halatz spunea...

Probabil ca nu,deoarece imaginea ei este comentata mai mult din punct de vedere politic si nu estetic. Dar sunt de acord cu tine, arata mai bine bruneta.Apreciez culorile naturale si datorita faptului ca nu m-am vopsit niciodata. Ai mai cunoscut pe cinva ca mine? Eu nu...si nici stilista mea pe care o rog cu teama in suflet sa-mi numere toate firele albe. Pana acum e bine..

Coconut spunea...

Pai da, ii sta mai bine bruneta, nu mai pare asa vulgara. Cred ca si roscata i-ar sta bine.
Blondul e greu de purtat, mai ales cel platinat cum are ea. Parerea mea e ca parul ar trebui deschis / inchis cu maxim 2 tonuri fata de nuanta naturala pt. a arata bine.
Nu vreau sa comit vreun sacrilegiu cu ce o sa zic acum, dar si Marlyn Monroe arata mai bine satena / bruneta. My 2c

adela sirghie spunea...

Da, e total nepopulara. Lumea nici nu vrea sa se mai uite la ea...
Si nu am cunoscut pe nimeni ca tine, dra stiu fete care s-au vopsit doar o singura data in viata, de curiozitate:)

adela sirghie spunea...

Blonda, sani mari, haine mulate...are mare mare nevoie de un stilist, dar din experienta va spun ca sunt fete care nici nu vor sa auda de astfel de sfaturi, iar ea pare sa fie una dintre ele.

Madalina spunea...

Mie imi place mai mult blonda :)
Poate vi se pare ca e mai draguta din cauza tunsorii. Din punctul meu de vedere, blondul o scoate din anonimat.

Alina spunea...

Eu n-am inteles niciodata de ce se spune despre ea ca ar fi o femeie atat de frumoasa. E draguta, intr-adevar, insa mi se pare destul de fada si mi se pare ca umbla prea des nemachiata. Are maxilare destul de pronuntate si de obicei blondul lateste optic fatza. Nu ma asteptam sa zic asta, dar ii sta mai bine bruneta. Cred ca si satena ar fi ok.

Mirela Niculai spunea...

nu mi se pare ca bruneta e mult mai bine.. pare mai in varsta.. probabil undeva la mijloc ar fii bine

adela sirghie spunea...

@Alina: eu cred ca se spune ca este atat de frumoasa pentru ca este comparata cu celelalte femei care reusesc sa faca valva in jurul lor: Mona Pivniceru, Aura Vasile sau Constanta Barbulescu:)

stilistele spunea...

hm...greu de apreciat. cred insa ca nici blondul platinat si nici brunetul nu sunt culorile potrivite pentru ea. Bruneta imi pare mai batrana. Cred ca un blond cu cel putin 2 tonuri mai inchis sau un saten deschis ar avantaja-o mult mai mult

Zuzele spunea...

Si eu zic la fel: BRUNETA!

FloRiNa spunea...

Si mie imi place mai mult bruneta :D. Eu am renuntat de cativa ani la blond si am revenit la culoarea naturala, nu de alta da m-am saturat sa-mi stric parul de pe acum. Toate fetele imi spun ca imi ies mai bine ochii in evidenta asa, dar evident baietii m-ar vrea blonda :)). Da' sunt perfect de acord cu tine la incapatanarea unora de a fi blonde chiar daca trebuie sa puna o tona de machiaj sa nu para palide cu parul blond. Eu cred ca multe fete/femei se fac blonde nu neaparat pentru ca isi doresc, ci mai mult sa fie pe placul barbatilor,cunosc cazuri.

Lavi spunea...

Mie imi place foarte mult cum ii sta bruneta, blonda mi se pare ca arata ca o bimbo :D. Sau satena ar fi perfecta, de ce nu inteleg femeile ca staenul e cea mai rafinata culoare de par?:)) o sa sara blondele pe mine acuma.

Teea spunea...

Nici eu n-am recunoscut-o.
Brunete nu mi se pare ca-i sta DELOC bine. O imbatraneste!!! Nici sprancenele nu-mi plac in prima poza...

Totusi, uneori o schimbare e binevenita... dar sper sa nu renunte la blond, caci arata f bine cu acea nuanta. Are trasaturi foarte frumoase si stie sa si le sublinieze, chiar daca uneori exagereaza putin.
Tot o femeie faina ramane, orice ar spune lumea! Mie imi place!

adela sirghie spunea...

Eu acum vad ca sunt nenumarate dezbateri televizate pe aceasta tema. Asadar, un succes imens pentru revista Tabu si vanzari record: asa cred ca se va traduce acest pictorial.

adela sirghie spunea...

Eu nu as vrea sa se inteleaga cum ca as avea ceva impotriva vopsitului, dar as vrea ca fetele sa fie constiente ca exista, atata vreme cat nu ai multe fire albe, si alte optiuni. Pe care nu le prea iei in seama, deoarece, atunci cand te vopsesti, intri intr-un fel de rutina din care este foarte greu sa iesi. Intrucat m-am vopsit vreme de 17 ani neintrerupt, vorbesc din experienta.
O indelungata si profunda experienta:)

Anonim spunea...

Mie personal blondul mi se pare ca o face sa para stearsa..

Iulia Halatz spunea...

Nici eu nu am nimic impotriva parului vopsit si nici strugurii nu sunt prea acri, deoarece eu nu ma pot vopsi pentru ca pot fi alergica> In afara de aceasta, am parul aspru cu varfuri foarte casante si in caz ca as risca un soc anafilactic, parul meu ar arata chiar ca o matura.

Anonim spunea...

satena! prea dintr-o extrema in alta..

Alexa spunea...

Vai, nu, arata ca o mamaie stylish! O imbatraneste teribil. Iar parul scurt o face sa par si "mai bine hranita", sa folosesc un eufemism. :)

adela sirghie spunea...

Da, clar: astazi a fost ziua Elenei Udrea, i-a luat fatza lui Mazare cu poza lui cu fete goale cu tot:)

mariana spunea...

Mie individa asta nu mi-a placut niciodata nici blonda,nici satena,nici bruneta;pare o femeie foarte vulgara si daca nu si-ar fi facut loc in politica (se stie cum),nici nu as fi auzit de ea.
Avem in tara femei si fete cu mult mai frumoase ,care insa nu pot sa se afirme din cauza individei si a politicii partidului ei,politica foarte paguboasa.
Daca as fi intr-un juriu si as fi sa aleg intre felul cum arati tu,adica o femeie rafinata si draguta si finuta si individa in cauza ,ar pierde din start!!

adela sirghie spunea...

Ah, politica este o alt "mancare de peste". Una ca mine ar fi mancata intr-o clipita:(

gabi spunea...

NU imi place absolut deloc cum ii sta bruneta. Cand am vazut prima poza nici nu am recunoscut-o..intr-atat de batrana o face aceasta culoare. Eu o prefer blonda platinata, desi probabil ca daca ar incerca o nuanta putin mai inchisa de blond, ar arata mai natural. Oricum este o femeie sexy, nu neaparat foarte frumoasa.

mariana spunea...

@adela,nu m-am referit la politica ci strict la felul in care arata.
Acuma daca tot veni vorba de politics,uitati-va ce prestanta are Angela Merkel,care tine in frau economia Europei si uitati-va la asta;este din acelasi aluat cu Mazare;in loc sa-si vada de treaba umbla toata ziua sa se dea in spectacol
Daca era vorba despre Roberta ,la capitolul frumusete,as mai zice,dar asta este deja DEPASITA

Ati spunea...

Bruneta e chiar urata.Brrrr...