marți, noiembrie 1

Memoriile unei fete cuminti

Cartea este scrisa de Simone de Beauvoir si este recomandarea mea calduroasa din luna noiembrie. Eu o citesc acum, in timp ce in cuptor, parfumand placut toata casa, se rumenesc si se coc incetisor, cu mici pocnete vesele, cartofii aurii de toamna, cumparati acum doua zile, iar frumoasele mele matze au innebunit de tot, adulmecandu-i intre doua giumbuslucuri...
Dupa cum vedeti, si eu sunt tot o fata cuminte, merg la filme incurcate, la tratamente faciale, imi plac parfumurile Serge Lutens, ceaiurile cu dichis si citesc multe carti bune:)

5 comentarii:

Ana spunea...

Ce fel de ceaiuri preferi in perioada asta? Cu ce arome?

adela sirghie spunea...

Pere si ananas, dar si capsune...

mariana spunea...

Cartea nu am citit-o,insa si eu am avut astazi cartofi la cuptor.Imi este ingrozitor de rau de cand sunt nevoita sa stau acasa.Parca simt ca imi lipseste ceva
Ce noroc ai tu cu saloanele,la mine,acuma ,pana imi voi gasi de lucru,merg mojarele zi lumina.Imi fac tot felul de uleiuri,unturi amestecate,masti si altele

adela sirghie spunea...

@Mariana: daca as avea cunostintele tale, eu as face o linie mica de produse de ingrijire si as vinde-o online. Acesta a fost primul gand care mi-a trecut prin minte cand am citit comentariul tau.
As incepe o mica afacere...

Roxana spunea...

E o carte frumoasa, am sa o recitesc cat de curand, inspirata de postarea ta ! Ai talent la scris. Recomand si Marguerite Yourcenair pentru o dupa-amiaza de toamna tarzie.