vineri, noiembrie 11

Just Perfect...

...o pereche de pantofi Mary Jane style, in burgundy, de la Miu Miu, vazuti astazi AICI
Daca ar fi sa aleg o singura pereche de pantofi cu toc inalt, genul acesta l-as alege. In primul rand, pentru ca imi plac mult pantofii cu toc inalt:)
 In al doilea rand, tocul lor este gros, ceea ce imi da siguranta mare atunci cand pasesc, lucru pe care nu il am la tocurile cui. Pesemne ca imi place sa detin controlul, nu sa fiu la cheremul unui...cui:)
Iar culoarea vinului imi place din ce in ce mai mult.

7 comentarii:

Cristina Shopping Therapy spunea...

Poate scoate Top Shop-ul o varianta mai ieftina si pentru noi muritoarele de rand :P

adela sirghie spunea...

Sau Zara...

mariana spunea...

Imi plac enorm,insa doar sa-i vad la altele,culoarea este una foarte placuta ,insa daca i-as avea cred ca m-as trezi cu ceva fracturi;nu am purtat tocuri inalte niciodata

Mihaela Gurău spunea...

Sunt super frumosi, burgundy fiind culoarea mea favorita!

Adela, eu nu as alege Zara pt pantofi, sunt de proasta calitate

adela sirghie spunea...

Drept sa spun, de la Zara eu nu am luat niciodata pantofi, dar am vazut ca mereu erau fete care incercau/cumparau....

adela sirghie spunea...

@Mariana
Adela+High Heels=Big Love:)

mariana spunea...

@ adela,te admir ca poti,insa eu m-am nascut cu un platfus la picioare si poate ca de aceea nu pot sa port tocuri asa ca toata lumea.Sa stii ca in liceu eram extrem de frustrata pentru asta,am avut zile in care am plans mult cand mi-am vazut colegele pe tocuri,am incercat sa fa si unele exercitii,insa pur si simplu nu am putut,dar m-am casatorit cu sotul meu care este la inaltime, cam cat Sarkozi,pe langa Carla --fara tocuri si totul s-a indreptat inspre bine,pentruca daca as purta tocuri,as fi mai inalta decat el si nu ar da prea bine!