miercuri, noiembrie 9

Azi imi place...Ballerina Bun

Messy Bun ramane deocamdata favoritul meu, pentru ca e aiurit si rasucit si te poti juca cu suvitele dupa pofta inimii, dar astazi m-am surprins uitandu-ma luung, lung si cu  mare drag la aceasta... sa-i spunem opera clasica(=echilibrata, perfecta). Eu cred ca in urma cu doua luni mi s-ar fi parut oarecum teapan, pesemne ca fara fixativ nu il voi putea construi, dar faptul ca a venit toamna a adus, asa, pe deasupra viilor, un fel de tendinta de a cadea cu duiosie in pacatul ordinii. Este prins sus, disciplinat, corect. Da, il gasesc chic, poate imi mai cumintesc si eu coafura, macar pana la primavara. E o varianta demna de luat in seama.

10 comentarii:

Zuzele spunea...

Chiar ca e frumos!!! Eu nu-mi pot face parul asa pentru ca am trei fire :(((((

adela sirghie spunea...

Eu cred ca poti:)

Aetana spunea...

si mie imi place mult, dar din cate stiu trebuie sa pui un burete sa-l sustina. Ori cand se complica lucrurile ii dau cu fuga

Zuzele spunea...

Pai mi se vad creierii daca imi strang parul asa:)) Poate doar o coafeza priceputa care sa stie sa dea volum celor trei fire ar putea sa reuseasca, dar eu acasa... ;))

oupu spunea...

imi place! nu e nici asa de greu de facut...:X

Madalina T spunea...

Imi place la nebunie de Reese, e o scumpa:)

DeliasBeautyBlog spunea...

Ce bine arata... mi-e ciuda ca mie nu imi sta bine :(

Laura spunea...

Mie nu-mi iese sub nicio forma messy bun. Cred ca ar fi minunat daca ai face un filmulet.
p.s Ce parere ai despre apele florale?

Laura spunea...

Si totusi tin sa aflu parerea ta despre apele florale :)

adela sirghie spunea...

Ah, stiam eu ca am uitat ceva:)
Filmulet as face, dar nu are cine sa ma filmeze si nici nu am aparatura necesara. Dar am vazut pe you tube cateva foarte reusite.
Am avut apa de roze, mi-a placut foarte foarte mult. Soft, vintage si foarte potrivite pentru tenul meu:)