joi, noiembrie 3

Din nou despre demachiantele de ochi

Ultimele demachiante de ochi cumparate de mine au fost ieftine. Cele mai ieftine. De fapt, doar cativa lei am dat pe fiecare: Balea si Farmec. Ambele au avut review-uri generoase din partea mea, deoarece pentru mine au fost potrivite. Surprinzator de bune, surprinzator de ieftine. Insa ambele erau bifazice, asa ca dupa ce le-am folosit pana la ultima picatura, am ajuns la concluzia ca erau cam uleioase pentru mine. Desi initial nu le-am simtit asa, dupa ce am trecut de jumatatea fiecaruia, incepeam sa le simt mai bine ingredientele. Sau ingredientele tineau cu tot dinadinsul sa se lipeasca de pleoapele mele si sa le cam ingreuneze cu uleiuri. Asa ca duminica trecuta, cand am trecut prin fata rafturilor cu demachiante de ochi, la Nivea m-am oprit. Desi initial i-am dat doar calificativul "bunicel", numai pe acesta l-am cumparat si a doua oara. 15 lei, la Kaufland. Eu il declar cel mai bun la categoria"mass market"
La categoria dermatocosmetice: Galenic
La categoria Luxury:Lancome, Sisley.


9 comentarii:

Alexandra spunea...

Am descoperit si eu demachiantul de ochi de la Farmec si imi place. Nu mi se pare asa de uleios daca il agit bine-bine, pentru ca si eu am o problema cu asta (nu suport demachiantele pentru ochi uleioase). Inainte de a-l folosi pe acesta, foloseam tot Nivea, dar am renuntat la el, daca am gasit un altul mai bun si mai ieftin, de ce nu?
Te pup

Cris spunea...

Dap, si eu am aceiasi "problema" cu demachiantele bifazice. Am avut o experienta nemiloasa cu un demachiant gel de la Biotherm care se dadea drept delicat si racoritor (my ass) de simteam ca-mi iau ochii foc....Mersi pt recomandare, o sa-i dau o incercare cand ajung acasa si tb sa-mi cumpar chestii trestii de gagici pt ca intotdeauna am avut o problema la capitolul demachiere in general. Mersi mult.

adela sirghie spunea...

Da, si mie mi-au placut cele de la Farmec si Balea, dar la un moment dat o sa vezi, te vei plictisi de ele.

adela sirghie spunea...

@Cris: si eu am avut demachiant de ochi de la Biotherm, dar a fost ...mediocru. Din categoria demachiantelor de ochi cu preturi mari, Lancome si Sisley mi-au placut cel mai mult. La dermatocosmetice-Galenic(la fel de bun ca Lancome si Sisley, dar il achizitionezi cu jumatate din pretul lor).

Alina spunea...

L-am avut si eu, dar din pacate nu mi-a placut. Nu reusea sa demachieze nici mascara :(

adela sirghie spunea...

Nu este demachiant waterproof, este pentru ochi sensibili. Dar eu nici nu folosesc machiaj waterproof.
Cel de la Nivea pentru machiaj waterproof este o lotiune, nu mi-a placut deloc. Pentru ochi imi plac numai apele:)

Adelina Eneșca spunea...

Eu l-am incercat doar pe cel de la Balea. Am mai avut si unul de la Avon care a fost bunicel. Vreau neaparat sa il incerc pe cel de la Farmec!

mariana spunea...

Eu am unul ELMIPLANT cu gutuie de culoare verde, pe care il folosesc de cand l-am descoperit,si desi,este pentru ten,il folosesc si pentru ochi,chiar daca folosesc produse Waterproof;merge de minune,fara lacrimi,usturimi,sau ceva de genul acesta,

Ver@ spunea...

Eu am incercat vreo 3 marci de demachiant bifazice pentru ochi:Balea, Nivea si Blanchette B (marca Kaufland). Cel de la Balea e prea uleios, de la Nivea ma usturau ochi si cel de la Kaufland nu demachiaza prea bine comparativ cu celelalte trebuie insistat.
In schimb mi-am cumparat de la Garnier Essentials un lapte demachiant pentru ten sensibil - fata si ochi, e cel in flacon roz si sunt super multumita de el, curata foarte bine,nu ma ustura ochi si la pretul care il are in Auchan 200 de ml la 12 lei...e perfect nu cred ca il voi schimba prea curand.