luni, noiembrie 7

Marile sperante: Alessandro Pro White Original

Pro White Original este un produs de la care am foarte mari asteptari, deoarece mi-a fost foarte laudat si recomandat calduros. L-am aplicat astazi pentru prima oara pe unghiile de la maini, deoarece din cauza lacurilor aplicate mult prea frecvent in ultima vreme(a se citi ani...zeci de ani), acestea s-au ingalbenit si nu imi mai placeau deloc. Efectul a fost aproape instantaneu, a neutralizat destul de mult galbenul, le-a redat mult din rozul natural, spre marea mea incantare. Promit sa revin cu informatii mai detaliate dupa ce il folosesc doua saptamani. Se  utilizeaza si ca baza pentru lacurile colorate si dramatice de care sunt eu indragostita, asadar ma tenteaza si un nou NOTD:)
Este primul produs profesional cu efect declarat anti-yellow pe care il folosesc. Inainte am folosit o baza transparenta de la Jessica, Recoverey Basecoat for Brittle Nails, dar cred ca in cazul meu este nevoie de ingredienti mai puternici.
Daca l-a mai folosit cineva, astept parerile voastre, sunt extrem de curioasa sa stiu efectele pe termen lung.
In desfasurare, pe blogul meu, un giveaway colorat de la  Alessandro-AICI:)

6 comentarii:

andra spunea...

nu folosesti un lac incolor ca baza pt culorile pigmentate?

adela sirghie spunea...

Sigur ca da, tot timpul am folosit baza incolora, dar...fara rezultate bune, de aceea mi-am dorit ceva mai puternic.

adela sirghie spunea...

Inainte am avut o baza de la Jessica. Am scris despre ea pe acest blog, consider ca a fost ok pe termen scurt, insa pe termen lung nu a facut fata. Am terminat-o zllele trecute, acum am Alessandro Pro White.

adela sirghie spunea...

Am gasit:Recovery basecoat for Brittle Nails de la Jessica am folosit.

Coconut spunea...

Eu folosesc Nail Tek Foundation de vreo 6 luni cred. Face fata excelent la toate lacurile mele nebune, albastru, bordeaux, rosu. Singurul dezavantaj e ca nu se gaseste la noi, eu am luat-o de pe ebay.

coco spunea...

astept detalii...si eu am aceiasi problema , cu toate ca am folosit baza tot timpul !