duminică, noiembrie 13

NOTD: Alessandro Turquoise Ocean

Dupa cum am mai spus, am o perioada in care sunt fascinata de lacurile albastre. De data aceasta, asistenta styling este pisica mea Ciocolina(zisa si  doamna Cioco datorita manierelor aristocrate). Ea m-a ajutat sa aleg un albastru puternic (ceva gen Life in Plastic is Fantastic), care pe eticheta poarta denumirea Turquoise Ocean(nr 955 scrie pe ea, insa nu stiu ce corespondent are in tabelul de la giveaway):

Primul strat: se vad striatiile, dar culoarea este destul de uniforma, nu le accentueaza, dar nici nu le poate ascunde foarte bine. Sub lac am un strat protector de Pro White Original, tot de la Alessandro. Cuticulele sunt un pic disperate in aceasta fotografie, deoarece am degresat foarte bine inainte de a-mi face manichiura. Crema de maini si cuticule voi aplica la final, dupa ce lacul s-a uscat foarte bine.

 Cand ma machiez, pisicile vin si se uita cu mare curiozitate, la fel procedeaza si cand aplic lacul. Pur si simplu le place sa se uite si sa ia seama, pisicindu-se si alintandu-se delicat, la toate ritualurile mele de infrumusetare. Cu mare atentie chiar. Nu le sperie nici mirosul de lac, nici de dizolvant, nici macar acela mai inecacios, de ceara. Sunt convinsa ca intr-o alta viata vor folosi toate cunostintele de beauty pe care le-au furat zilnic, traind alaturi de mine:)

Al doilea strat uniformizeaza destul de bine, dar striatiile tot mai sunt putin vizibile. Mentionez ca eu chiar am straitii pe unghii, nu ma alint ca sa imi spuneti ca nu am:) Unele lacuri le acopera oglinda, altele destul de bine, iar cele de la Sephora- le accentueaza! Aceasta nuanta frumoasa de albastru nu ma deranjeaza deloc, pentru ca striatiile se observa numai daca te uiti de foarte aproape. Asadar, iau decizia sa nu mai aplic si topcoat, ca sa nu trebuiasca sa pierd prea mult timp cu aceasta operatiune. Stiu ca e week-end, dar eu deja mi-am pierdut rabdarea.

Cand aplic lacul, nu imi place sa ma grabesc. De fiecare data cand m-am repezit sa termin procedura, am regretat, deoarece am gresit cate ceva si a trebuit sa o iau de la capat.

Aceasta foto este luata la aprox doi cm, ca sa pot observa striatiile. In realitate, lucrurile stau mult, mult mai bine, un ochi neavizat ar spune ca acopera perfect:

 Imi place mult nuanta, in special daca o asez langa alte culori puternice, de calibrul ei. Am aplicat o crema de maini iar cuticulele sunt iar netede si catifelate

Contrastul acesta imi incanta privirile. Mai am un singur lac albastru de incercat, apoi imi voi declara favorita:)

16 comentarii:

Anamaria spunea...

Ce frumoasa este nuanta :).. Arata minunat pe unghii! Sunt sigura ca e vorba de culoarea pe care am ales-o eu, numarul 61..crazy lazy! :) Acum, cand o vad pe unghiile tale, pot sa spun ca am facut alegerea perfecta!

Annamaria spunea...

Inelele sunt cumparate din Berlin? :)

adela sirghie spunea...

Da,da, in primavara le-am cumparat-si chiar asa le-am si botezat: inele berlineze:)

Annamaria spunea...

Da, le-am remarcat! :) Am tot cutreierat Münchenul in cautare de inele berlineze, dar se pare ca fiecare regiune are secretele ei :). Cer prea mult daca te rog sa iti amintesti un eventual nume al magazinului cu inele fermecate? :) Intentionez sa vizitez Berlinul in curand...iar eu fara inele nu plec de acolo ;)!

cosmeticstyle4u spunea...

E super nuanta, se aseaza superb pe unghii...:X:X:X...de inele nu mai zic :P :*

adela sirghie spunea...

@Anamaria: H&M Berlin.
Am vazut aceste inele in Romania, dar erau pline de defecte majore : pietrele erau dezlipite sau mai mici decat montura, metalul era prost lucrat si cu pete, indoit la margini. Nu le-am cumparat. La Berlin erau perfecte. Am dat 4 euro pe amandoua (unul mare portocaliu, altul mic si purple)
Acela a fost momentul in care am devenit extrem de suspicioasa vis-a-vis de produsele importate in Romania.
No other comment:(

mariana spunea...

orkstImi place mult nuanta aceasta!! Foarte deosebita! Despre inele aveam aceeasi intrebare ca si Anamaria si iti multumesc pentruca ne-ai spus!!
Si aranjamentul lor este tare aparte!
Iti doresc sa te bucuri de toate!

Annamaria spunea...

Multumesc pentru raspuns!

Intr-adevar, in H&M eu nu am intrat :). Nu mai intru de cand am cumparat (din Germania, in urma cu 4 ani) o bluza foarte frumoasa, insa pe care am fost nevoita sa o arunc pur si simplu dupa o luna si 2 purtari. Imi e teama sa nu mai gasesc acest model de inele, dar poate au ceva asemanator. Ma duc maine in cercetare si te anunt!

O zi minunata sa ai!

adela sirghie spunea...

@Annamaria: da, achizitiile de haine H&M au fost un dezastru si pentru mine.

Annamaria spunea...

Asadar, dupa o sesiune de scout tracking prin toate magazinele H&M nu am gasit nimic sa imi placa. Probabil inelele berlineze au fost editie de vara. However,un inel cu piatra turcoaz mi-a atras atentia, dar in toate reprezentantele avea un mic defect din pacate. Sper sa stea altfel lucrurile in Berlin :). Mi-am cumparat un inel foarte frumos, hand-made. Iti voi trimite o poza pe email.

Annamaria spunea...

Nu din H&M. :)

adela sirghie spunea...

La Berlin inelele erau perfecte:)

Annamaria spunea...

Bun buuuun ;). Stiam eu ca e mai frumos in nordul Germaniei.

adela sirghie spunea...

Eu pur si simplu nu pot sa cumpar ceva nou care are un mic defect. Chiar daca este foarte ieftin, ca inelul de la H&M.Ma gandesc ok, il cumpar, are o pata/un defect, apoi cade piatra, trebuie sa il arunc, apoi tot eu ma supar...

Annamaria spunea...

Si eu procedez la fel. O singura data, la 20 ani, am cumparat o pereche de blugi Diesel care aveau promotie si....o miiica pata roz (aproximativ 3 mm diametru) pe buzunarul drept din fata. Am zis ca nu ratez ocazia sa ii cumpar. A doua zi la facultate, un coleg mi-a zis: "Hihihihi ti-ai patat blugii!!!". Nu iti poti imagina cat de aiurea m-am simtit. A fost ultima data cand am facut un compromis pentru haine/bijuterii/pantofi etc samd. Indiferent cat de modica este suma pe care o platesc, trebuie sa fiu mulumita de produs, nu sa ma uit si sa vad DEFECTUL. Chiar daca de cele mai multe ori nu se observa, eu stiu ca e acolo si ma deranjeaza :)). ( Pitici pe creier? :-S )

adela sirghie spunea...

Nu, deloc!