joi, noiembrie 17

Jurnal de beauty scris in toamna lui 2011-nu mai stiu a cata parte, dar sa-i spunem ultima, ca e in prag de iarna:)

Scriam in primavara AICI, tot intr-un ordonat jurnal de beauty de fata cuminte, ca am facut o cura cu Doppel Hertz: minerale pentru femei, apoi cele par si unghii, apoi am mai luat si vitamine efervescente(multivitamine), dar si din cele cu chimen, pentru imunitate, am uitat exact cum se numesc. In special, primavara si toamna, eu  iau suplimente alimentare, deoarece consider ca organismul nu poate primi/lua tot ce are nevoie din mesele zilnice. Aceasta este regula in cazul meu, am scris ce am luat la vremea respectiva. Insa de curand, cateva fete care au inceput sa citeasca arhiva blogului, m-au intrebat daca am vazut schimbari-in special de par este vorba, daca intrati si voi, o sa vedeti. Adevarul e ca eu uitasem de Doppel Hertz, uitasem si ca trebuia sa urmaresc sa vad daca se intampla ceva benefic. Insa ultima oara cand am fost la Shades Beauty Lounge pentru hairstyling si facial, atat Gabi (care se ocupa de parul meu in ultima vreme), cat si Tatiana, la care merg pentru tratamente faciale, mi-au spus, exact in aceeasi saptamana, dar fara sa se vorbeasca intre ele, ca parul meu se regenereaza. Gabriela chiar mi-a precizat, destul de ceremonios, in timp ce ma pieptana, ca ii place foarte mult ca parul meu se regenereaza frumos si mi-a aratat firele crescute, in jur de cinci-sase cm. M-a intrebat daca m-am "dat" cu ceva special sau inovator si i-am spus ca nu, evident. Cred ca totusi am zis si un ah, ce bine... dar nu am stat prea mult pe ganduri si nu am tratat cu prea mare atentie micul eveniment. Apoi, peste cateva zile, Tatiana, in timp ce imi potrivea bentita aceea care se aseaza pe frunte cand se efectueaza tratamentele cosmetice, la fel mi-a spus: ca parul mic, care se regenereaza, nu vrea sa stea cuminte, aluneca mereu de sub bentita. Apoi am primit intrebari referitoare la articolul scris in luna aprilie si intr-un final am facut si eu legatura. Efectul se datoreaza in mod clar acestor suplimente alimentare, deci acum pot sa dau in sfarsit raspunsul: da, sunt multumita de ele, in cazul meu si-au facut treaba si si-au meritat banii:).

12 comentarii:

Laura spunea...

Ce titlu luung.Imi aminteste de "eu nu strivesc corola de minuni a lumii"
:-)

adela sirghie spunea...

Daaa, initial am vrut sa vad cate cuvintye incap intr-un titlu, apoi am zis ca daca tot l-am scris, sa il las asa...

Cupcake spunea...

si eu am incercat sa tin o cura cu vitamine,dar asta durat numai vreo 2-3 saptamani si nu am observat nici o schimbare...nici nu ma simteam mai energica,nici parul nu imi arata mai bine...uneori ma simt un caz pierdut..:))

adela sirghie spunea...

@Cupcake: aceste lucruri nu se ralizeaza, din pacate "cat ai bate din palme"... eu am nevoie de cure de cateva luni....

Alexandra G. spunea...

Chiar ma gandeam sa te intreb daca ai probleme cu caderea parului, dar am uitat.

Si eu iau niste suplimente de la Doppel hertz si mi s-au parut foarte eficiente pentru ca mie imi cadea parul foarte raaau.

Spre rusinea mea mai uit sa le iau cateodata, dar nu ma las batuta :D

Cupcake Splendens spunea...

te cred,dar eu urasc medicamentele si pt mine suplimentele alimentare tot un fel de medicamente sunt...de multe ori uit sa le iau la timp si atunci nu isi mai fac efectul cum trebuie...

adela sirghie spunea...

Chiar daca uitati, sfatul meu este sa le luati cand va amintiti...

Lili spunea...

Se spune ca atunci cand te mananca capul iti creste parul. E un mit?

adela sirghie spunea...

@Lili: eu nu am mai auzit asa ceva. Eu cred ca daca te mananca scalpul, trebuie sa te speli:)

coco spunea...

cu chimen ? ma intereseaza pentru imunitate daca poti sa-mi spui ! au avut efect ?

adela sirghie spunea...

Da, au avut. Au avut efect si toate impreuna, dar si separat. Eu le-am luat pentru ca am vrut sa pregatesc organismul pentru perioada alergiilor, gripelor. De fiecare data cand iau astfel de medicamente(important este sa nu uiti, sa iei la debutul perioadei critice!) nu sunt racita/gripata/bolnava nici macar o singura zi. Altfel, racesc urgent.

Fluturas euforic spunea...

De 3 ani, in fiecare iarna patesc acest lucru. Mi se regenereaza parul. Intr-un fel ma bucur foaaarte mult, insa intr-un fel ma enerveaza teribil faptul ca nu-mi pot prinde parul deoarece se evidentiaza si mai tare acest lucru. Era sa uit, acest fapt se datoreaza mastilor cu ulei de ricin. Pentru toate fetele care isi intind sau si-au intins des parul la placa recomand aceasta masca. Face minuni. Scuze ca m-am abatut un pic de la subiect. O zi frumosa!