miercuri, noiembrie 16

Opi Muppets, Wocka Wocka si perla coroanei

Wocka Wocka din colectia Opi Muppets este un rosu inchis, imbogatit cu o mica crusta de praf sclipicios (ar spune unii), in timp ce altii i-ar spune culoarea vinului. Mie imi place sa ii spun burgundy, termen care le include pe ambele in ecuatie. L-am descoperit saptamana trecuta, la Topline, cand am fost sa discut detaliile noului giveaway. Apoi am fost luni seara la lansarea oficiala de la sediul lor, unde dintre toate culorile, eu nu am mai vazut decat una singura: exact: aceasta. Initial, in sticluta, parea o nuanta diferita, aproape nehotarata, am fost singura care a ales Wocka Wocka pentru manichiura. Apoi, cand au vazut cum aratau unghiile mele, toate fetele s-au aratat cucerite total si fatal de burgundy:

Cred ca a fost lacul"cel mai greu de prins" cu aparatul foto, pentru ca este o nuanta cameleonica:

 Aici, in timpul zilei bate putin in purple. Seara, culoarea este mai bogata, mai plina, un fel de rosu greu, Merlot like:

Dar culoarea lacului din sticluta se schimba in plin soare:

Nu stiu cum sa o definesc.

Outdoor:)

In plin soare din nou:

                                                          O culoae rara, uimitoare, ca un bobocel de trandafir in prag de iarna:

 Am facut multe foto, pentru ca nu am reusit sa ii surprind decat greu adevarata valoare. Pana la urma, da, este suma tuturor nuantelor pe care le avem la acest NOTD:

Asadar, ce parere aveti ? Eu cred ca in acest moment este"perla coroanei" din cosuletul meu cu lacuri colorate.  Simt ca unele lacuri-cum e si in cazul acesta-imi provoaca o fericire instant. Nu imi este rusinae sa recunosc:)
Poza de mai jos este realizata de Cristina, luni seara, la lansarea Opi Muppets, in lumina foarte puternica 100% artificiala, iar culoarea este cea mai apropiata de realitate. Modelul am fost eu:


24 de comentarii:

Zuzele spunea...

Mie, cel mai mult imi place cum se vede la lumina artificiala puternica. Am incercat si eu sa-mi pozez unghiile, dar n-a iesit nimic :((( Imi refac manichiura si promit sa mai incerc! E prea frumoasa culoarea asta si trebuie promovata intens! Si concubinului ii place cel mai mult dintre ojele pe care le am acum:))

adela sirghie spunea...

Da, o sa ii fac poze si la lumina artificiala puternica, dar e clar: Wocka Wocka e un lac de iarna!

Just_Me spunea...

Daca nu as fi citit textul si m-as fi uitat doar la poze, as fi crezut ca e vorba de mai multe oje, mai ales ca e un numar mai mare de poze decat de obicei. Este o culoare foarte frumoasa, cameleonica, asa cum ai numit-o si tu. Sa o porti cu placere, merita o purtatoare ca tine , care sa-i aprecieze frumusetea (nu stiu cine altcineva ar mai fi avut rabdare sa o pozeze in atatea ipostaze si decoruri).
Te pup, Adela. Sa ai o zi minunata!

adela sirghie spunea...

Lacul este atat de frumos, incat muream de ciuda ca nu iesea cum il vedeam eu, de aceea am facut atatea poze. Cred ca ii voi face si la lumina artificiala puternica, imi este foarte foarte drag:)

Raluca spunea...

Ador aceasta nuanta..defapt ador culorile derivate din rosu...din pacate nu m-am numarat printre castigatoarele ojelor A ..alesesem o nuanta de rosu...se pare ca la oje am ghinion...si nu am nici de unde sa imi iau..

adela sirghie spunea...

Urmeaza Opi in aceasta seara, so...follow me:)

Teea spunea...

Absolut superba nuanta! E aplicat perrrfect lacul de unghii! Imi place!;)

Zuzele spunea...

Am cautat pe net poze cu Wocka Wocka si in fiecare dintre ele nuanta era altfel. Uneori batea in roz, alteori in rosu sau in visiniu... In nici o poza facuta pana acum nu am vazut culoarea pe care o am eu pe unghii. La un moment dat credeam ca e vb despre alta oja:)

adela sirghie spunea...

Hehe, oja asta wocka-wocka e ca Romania: mereu surprinzatoare:)

adela sirghie spunea...

Anyway, mie in roz nu mi-a "batut"...

Cristina spunea...

Si eu am fost cucerita de ea, asa ca azi mi-am refacut manichiura si...am facut multe poze :) Mai am momente cand stau si-mi admir unghiile :)) E o culoare speciala.

adela sirghie spunea...

Da, dar pozele tale facute la Topline, unde era lumina maxima au fost cele mai biune!

Mihaela spunea...

Intradevar, la lumina naturala bate spre caramiziu, rosu sange. In ultima poza, la lumina artificiala, se vede ca intradevar e un burgundy, dupa cum arata si fotografia oficiala cu sticlutele din colectie. Deci Adela, si tu te-ai bucurat de un cadou colorat, ca si noi la Alessandro. :)

morphine spunea...

ce cosulet=p~

Alexandra spunea...

Arata superb! O sa fug in primul magazin cand ies in oras sa o incerc si eu :) Adela, oja straluceste asa frumos sau e aplicat topcoat?

Claudia spunea...

Suuuper. Imi place cum se vede la lumina naturala fara soare. E rosul ala...craciunesc :))
Defapt imi place in orice lumina. Mi-l cumpar si eu.

maria spunea...

Superba, trebuie sa o am! Multumesc Adela :)

Ana-Maria spunea...

Cred ca ti-am mai spus ca imi place la nebunie forma unghiutelor tale! Nici patrata, nici rotunda... :X Indiferent de ce lac ai pe ele, arata senzational de fiecare data!
XOXO

Nadia spunea...

Pur si simplu PERFECTA! Trebuie s-o am si eu...
Si cosuletul tau cu oje imi place foarte mult :)

adela sirghie spunea...

@Alexandra: a fost aplicat topcoat.

Alexandra G. spunea...

Stiu ca o sa fiu injurata, dar mie chiar nu-mi place nuanta aceasta de rosu... :-s

adela sirghie spunea...

@Alexandra G: eram tare incruntata inainte sa citesc comentariul tau, iar acuma rad...

In primul rand, acesta e un blog unde nu e nimeni injurat si in al doilea rand, este evident ca ai tot dreptul la opinie personala Si in al treilea rand, ma bucur cand cineva isi poate asuma asa frumos ca tine:)
xoxo!

Alexandra G. spunea...

:)) nu o spusesem cu rautate :)) de exemplu eu am big apple red de la opi si mi se pare rosul perfect... cand vad Wocka Wocka ma gandesc la o "corcitura"... imi pare tare rau daca te-am suparat cu ceva, dar asta e parerea mea...

adela sirghie spunea...

Nuu...cum sa ma supar? Acesta nu e niciun motiv de suparare!
Dimpotriva, mi-a placut cum ai spus-o!