marți, noiembrie 15

Castigatoare giveaway Alessandro:)

Iata cele 20 de norocoase:

1 Iulia B
2 Roxana Salavastru
3 My E
4 Mariposa
5 A.M.
6 V-tina
7 Camyutza
8 Mihaela(care vrea Elegant Rubin)
9 Irina Istrate
10 Zuzele
11 Denizz
12 Mad@
13 un norocos -Terpea Emil
14Dana Deina
15 Inger fara harpa
16Gatita Adinutz
17 Us
18Mada Ilade
19 Andreea Varga
20 Corina Radu

Mailuri la office@topline.ro cu datele+oja dorita
Castigatoarele din Bucuresti vor fi invitate la sediul Topline pentru a-si ridica premiile, iar cele care nu locuiesc in capitala sunt rugate sa scrie adresa la care vor sa primeasca premiul de la Alessandro+un numar de telefon.
Daca nu trimiteti datele in trei zile, voi face o alta extragere, va rog nu ezitati sa scrieti pentru a putea intra in posesia premiului.

Maine va invit la un alt giveaway, la fel de spectaculos, asadar daca nu va numarati in aceasta seara printre castigatoare, tomorow is another day:)

40 de comentarii:

A.M. spunea...

multumesc mult!!! imi doream foarte mult o oja Alessandro de cand am vazut postarea ta cu acea nuanta de bleu superb :)
felicitari tuturor castigatoarelor!

Rox spunea...

I m so happyyyyyyyy..mercii:*

Zuzele spunea...

iupiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! multumeeeeeeeeeeeesc!!!!!!!!!!!!!! :******************

Andreea spunea...

Wow nu imi vine sa cred! You made my day Adela! Multumesc mult! O seara frumoasa!

Mad@ spunea...

Multumesc mult mult de tot!!!!!
Am trimis acuma mail :X O seara superba! :*

morphine spunea...

too bad:(

felicitari!:)

Alexandra. spunea...

:(:(:(

CarmenG spunea...

Felicitari!
Random nu ma iubeste :(. Sa speram ca am noroc maine!

Unknown spunea...

Wooow!! Multumesc!!! Trimit acum mail. Puuup!

Mihaela spunea...

Yeyyy! Nu-mi vine sa cred ca am castigat iar! E clar, ojele ma vor! Multumesc, Adela! Cred ca o sa ma pastrez numai pentru giveway-uri cu lacuri de unghii, aici e teritoriul meu.

IngerFaraHarpa spunea...

Multumescccc ! ! ! O sa visez numai ingerasi :))

Adelina Eneșca spunea...

Nu am fost norocoasa :(. Felicitari fetelor!

Unknown spunea...

felicitaaaaaaaaaari :)

Second Love spunea...

Yeeeiii stiam eu ceva de am tot verificat blogul :)

Multumesc!

Just_Me spunea...

Felicitari castigatoarelor!
Sper ca maine voi fi si eu norocoasa. :D
Te pup :*

Anicka Maya spunea...

Felicitari fetelor...:*

Andreea spunea...

Am trimis mail acum.Multumesc Adela &Topline!

blueroses spunea...

Felicitari fetelor si multumim pentru acest giveaway minunat.

Anonim spunea...

Yey! Tocmai am trimis un email cu datele mele. :D Va multumesc!

Dana spunea...

Super! Multumesc frumos!
Abia astept sa incerc nuanta aceea frumoasa.
Trimit acum mail.

Georgiana spunea...

Felicitari fetelor!

Iulia B spunea...

Multumesc din suflet...de-abia astept sa-mi pictez unghiile :)...''in menta'' ;) :)

Ana-Maria spunea...

Felicitari, fetelor!
XOXO

Annamaria spunea...

Vai ce copil uituc sunt! Urat din partea mea....am uitat sa verific daca am castigat :)). De data asta nu! Maybe next time :D!

Felicitari tuturor!

adela sirghie spunea...

Tocmai tu, tocmai tu ai uitat, Annamaria, care rascolesti zilnic prin toata arhiva blogului?
Anyway, urmeaza un giveaway Opi, te invit cu mare drag sa participi:)

Teea spunea...

Felicitari castigatoarelor! A fost un giveaway vesel, frumos! :) multumim!

Annamaria spunea...

Ouuuups (blushing)!!!!! Da' cum Dumnezeu m-ai prins ca rascolesc :D?

Cum altfel sa nu rascolesc? Mereu gasesc un raspuns la ceva ce nu stiam :), un LOTD din 'Azi imi place' minunat care ma inspira pentru urmatoarea sesiune de shoppiing, o Adela zambareata, o boieroaica Niculina sau o 'ciocolata neagra'... Asa ca am ajuns sa scormonesc...chiar si cu lanterna :))!

Annamaria spunea...

Aeriana forever :).

Multumesc pentru invitatie, voi participa cu siguranta! Credeau cumva ojele OPI ca scapa de mine? :D

Irina spunea...

Wow, sunt extrem de fericita ca am castigat; imi doream de ceva timp sa incerc o oja Alessandro! Multumesc Adela pentru acest concurs minunat si felicitari tuturor castigatoarelor.

mariana spunea...

Imi doream asa de mult una,sa vad cum se comporta ,daca merita sa imi cumpar,mai ales ca acum nu prea stau prea grozav cu banii,insa asa a fost sa fie,am ghinion vad ca la toate!!!
Felicitari fetelor care au astigat!

adela sirghie spunea...

dar mai e un OPI pe rol:)

Mariposa spunea...

Multumescccc multtttt :x nuanta care o primim este aceea care am lasat-o si in comentariu cand am participat nu? :D

v_tina spunea...

Si eu sunt uimita pentru ca am castigat,dar sunt fericita! <3 <3
Multumesc!
Nu am mai castigat nimic pana acum!
Am trimis ieri mail-ul cu datele mele si nu am primit nici un raspuns. Este in regula,nu? Pupicei!

terpea emil spunea...

eu am trimis mail unde trebuia dar nici pana azi nu am primit un raspuns unde anume sa ma duc sa ridic oja ca sunt din bucuresti ;)),nu de alta dar am promis-o unei fete dulci si nu vreau sa par neserios :DD
pup fetele

adela sirghie spunea...

Hello Emil, am lasat mesaj pe Facebook...

Mihaela spunea...

Adela, nici eu nu am primit nici un semn de la Top Line. Sunt numarul 8. Mihaela (care vrea Elegant Rubin) si care nu are pagina de Facebook :) Stii vreun alt mod in care ii pot contacta ? Le-am facut inca un forward la primul e-mail.
Concediu frumos la Barcelona! Sa ne scrii despre el. :P

Mihaela spunea...

Am rezolvat Adela, mi-a raspuns Corina la reply. :P Ma duc luni la ei sa-mi ridic oja draguta. :)

terpea emil spunea...

E clar,pe mine nu ma baga nimeni inseama,nici aici nici pe facebook nici pe mail,cum iau oja alessandro,de la ce adresa pt bucuresti,fetele care au luat deja poate ma ajuta si pe mine

Mihaela spunea...

Emil, eu am facut forward inca o data la mail-ul pe care l-am trimis initial, si mi s-a raspuns foarte repede de data asta. M-am dus apoi la sediul lor din Regina Maria si mi-am ridicat cadoul din magazinul lor (era o plasuta acolo cu numele meu pe ea, care ma astepta). :)
Adela a fost plecata la Barcelona la inceputul lui decembrie, probabil de-asta nu ti-a raspuns.

adela sirghie spunea...

Am rezolvat si cu Emil, dar am uitat sa scriu aici, am lasat detalii despre acest subiect numai pe Facebook. Si Emil are lacul Alessandro, l-a daruit deja:)
Xoxo, Mihaela!