vineri, noiembrie 4

NOTD-happy pastel lila de la Sephora

Astazi am incercat a treia oja de la Sephora. Este un lila care mi se parea foarte interesant in sticulta, dar pe unghii s-a dovedit a fi o culoare comuna, stearsa, chiar pe jumatate lesinata. Cu atat mai bine, nu o sa imi para prea rau daca o sa sara maine de pe unghii, cum mi s-a intamplat cu celelalte doua nuante de la ei! Asistenta styling-pisica mea cocheta, Ringhishpinghi:)

Sigur, nu ma iau dupa primul strat de lac, dar este evident ca nici in acest caz nu voi avea suprafata"oglinda", deoarece in loc sa acopere, sa imbunatateasca, mai mult accentueaza striatiile:
 Al doilea strat de lac este insa dificil, deoarece textura este imposibil de uniformizat. Imi este greu si de data aceasta sa lucrez cu pensula, nu reusim nicidecum sa ne imprietenim, raman urme:



 Finalul este cat de cat ok, mi se pare ca arata mai bine decat in cazul minty green si blue, dar se poate observa din prima ca este genul de lac ce accentueaza micile defecte in loc sa le acoprere, lucru care nu ma multumeste deloc.
Sigur, ma astept ca maine lacul sa sara, dar sunt pregatita, le sterg urgent si de data aceasta nu ma mai chinui cu reparatiile, nu ma inspira prea tare cum arata culoarea pe unghii, imi plac lacurile mai dramatice:)
Later edit: evident, a doua zi lacul sarise de pe unghii, dar nu de pe margini ca la celelalte doua lacuri Sephora incercate, ci dde la mijloc... trei unghii afectate, asadar am trecut cu dizolvantul peste ele si le-am lasat nude deocamdata. Cand le voi colora din nou, voi avea un nou NOTD:)

19 comentarii:

Deea D. spunea...

Si eu am avut dezamagirea asta cu ojele de la Sephora, chiar daca m-au atras nuantele nebune de vara [albastru, portocaliu, etc]. Dar din pacate dupa 18 ore deja sarea...
La fel am patit si cu o oja de la OPI, seara am facut unghiile si a 2-a zi la pranz, aveam 2 varfuri sarite...

adela sirghie spunea...

Ai fi zis ca "mi-am facut unghiile" pentru week-end, dar daca rezista pana maine la pranz ma pot considera o fata norocoasa!
Mai am doua oje de incercat de la Sephora, mi-am propus sa relizez NOTD cu toate cinci, sa vedem daca rezista vreuna mai mult de o zi pe unghiile mele.

Aurelia spunea...

Este culoarea mea preferata!Motanelul din poze este al tau?Este o scumpete!

Annamaria spunea...

Pe unghiile mele nu au rezistat mai mult de o zi. Lacul nu se uniformizeaza pe unghie, raman striatii. Sunt o dezamagire cosmetica pentru mine.

Anca spunea...

Hello! E adevarat ca doar anumite nuante de la OPI rezista o saptamana pe unghii? Care sunt acelea? Eu nu am cumparat nimic de la ei, dar tare as mai vrea o oja care sa reziste :)

Laura spunea...

Cu asa asistent, inteleg de ce iti schimbi culoarea ojei des:)

Cristina Shopping Therapy spunea...

Eu in general evit lacurile de unghii Sephora, insa in cazul Diving Malaysia nu am putut sa ma abtin. Sunt fascinata de nuanta cameleonica.
In rest am mai avut 2 lacuri de la ei, ambele nuante de mov, aceeasi problema - rezistenta scazuta pe unghii. Plus ca in timp ori se usuca, ori se ingroasa, facand imposibila aplicarea.
Ai incercat Flormar gama Supershine? la mine rezista si 5 zile.

alina eugenia spunea...

ce pret are oja asta??? nu cred ca isi face banii daca te astepti sa iti sara de pe unghii asa de repede :(

Cristina Shopping Therapy spunea...

18 lei

mariana spunea...

Adela,mie culoarea imi place mult,oje SEPHORA,nu am avut niciodata asa ca nu pot spune decat ce am auzit de la voi,insa cu toata sinceritatea va spun ca eu,una nu am avut pana acum nicio oja OPI de care sa fiu dezamagita.
Cam toate m-au tinut intre 5-7 zile in functie de ce anume am lucrat!!
Alessandro iarasi nu am avut asa ca stiu doar din ceea ce am auzit aici,dar culorile imi plac enorm
Am mai avut o oja PIERRE Balmain care dupa vreo doua zile a inceput sa dispara de pe mijlocul unghiei si chiar imi placea culoarea deoarece era un purpuriu dragut.
De ojele NYX Girls,iarasi am fost foarte multumita ,insa gama aceea cu o margica pe sticla vad ca nu se mai face!
Imi place in schimb Adela, Inelul tau;caut de mult un inel mare cu o piatra culoarea smaraldului,insa nu am gasit

stilistele spunea...

oja ca oja, dar pisoiul este ...lovable!!!

Laura spunea...

@mariana- la H&M sunt muulte inele, care seamana mai mult sau mai putin cu inelul Adelei. Sigur gasesti ceva pe gustul tau:)

Alexandra G. spunea...

Eu am o oja de la sephora care rezista.. da, da... ati citit bine, rezista!!! este una roz pal cu particule de sidef, nu este deloc vulgara.

Un mic pont, ojele sidefate mereu vor fi mai rezistente. Imi cer scuze, dar nu mai stiu sa explic si de ce :))

Va pup fetelor !!!

Anonim spunea...

Nu mi se pare o culoare lesinata, e ok :) arata dragut totusi.

Eu am avut o nuanta de rosu, asa, gen rodie, de la sephora si eram multumita de ea.

Mona

Anonim spunea...

Incearca Flormar, eu nu ma steptam la o asa calitate la un pret de 6 lei.

adela sirghie spunea...

@Anonim: parca ai fi reprezentat Flormar, de fiecare data cand am scris desprelacuri apare un Anonim fix cu acest text:)
Insa parerea mea nu este una Pro.
Am vazut ca au dezvoltat campanii pe bloguri, stiu ca le lauda toata lumea, dar eu nu sunt incantata, pentru ca mi se par mult prea ieftine ca ingredientele lor sa fie cat de cat safe. Le socotesc un fel de Ruby Rose, care ajung, in timp, sa sape fata, unghiile. Nu am incercat niciodata. Nu spun ca nu as incerca, o data, de curiozitate, evident, insa am aceasta rezerva.

adela sirghie spunea...

@Aurelia: tocmai am sters unghiile, nu am avut noroc nici de data aceasta. Lacul este foarte foarte sidefat, daca era simplu mi-ar fi placut nuanta. In sticluta atrata altfel.

adela sirghie spunea...

@Anca: nu stiu ce sa spun...eu cu Opi am avut noroc. Si cu Alessandro. Nu ma pot plange de niciuna, toate "au tinut" o saptamana.

mariana spunea...

@Laura,multumesc pentru pont