joi, iunie 10

Alexa Chung

Alexa Chung este o fata de la care avem cu toate de invatat. Nu este deloc o diva, pare mai degraba "the girl next door" dar stapaneste cu precizie matematica arta mix&match, este mereu stylish fara sa para ca a facut vreun efort pentru asta, pare extrem de naturala si relaxata si nimeni nu detine(pana acum) vreo poza cu ea in care sa apara sleampata, prost imbracata sau neingrijita. Prin urmare, merita cu prisosinta sa intre si ea la rubrica personal beauty icons.
Iata o selectie cu cateva dintre tinutele care mi-au placut cel mai mult, enjoy!
Pana cand nu am vazut gentuta ei roz, nu m-am gandit cat de tare imi lipseste asa ceva. Ba chiar e ultimul lucru la care m-as fi gandit ca imi lipseste! Mie, tie...oricui!








DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

10 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Foarte draguta!

adela sirghie spunea...

Da, dar parerile sunt impartite. Uite, de exemplu, mie nu imi place deloc Chloe Sevigny, toata lumea o considera si frumoasa si desteapta si foarte stilata. Eu nu am vazut o singura poza cu ea in care sa mi se para draguta macar.

micky m. spunea...

Mie Chloe Sevigny mi se pare ca are fata de barbat:)) In poze nu e cine stie ce, ba chiar iti vine sa inchizi calculatorul dupa ce vezi o poza cu ea :)) Am vazut-o insa intr-un interviu si mi se pare ca are acel "ceva" atunci cand vorbeste,cred k asa s-a facut placuta.

adela sirghie spunea...

Micky M, bine ai venit pe beautynews! Eu am vazut-o intr-un film( Dragoste mare) si mi s-a parut rece si distanta. Dar o sa caut un interviu sa cum arata cand e sweet. Insa impresia mea este ca se face prea mare tam tam in jurul ei.

micky m. spunea...

Multumesc si bine te-am gasit! http://www.youtube.com/watch?v=_O3pSATD83Y Ti-am lasat link-ul de la un interviu cu ea. Nu poti spune nici ca e sweet, e totusi prea mult!:) o singura poza am gasit in care sa arate ok sau cel putin asa mi se pare mie: http://images.teamsugar.com/files/users/0/3987/24_2007/Chloe-Sevigny.jpg

Ana-Maria spunea...

Nici eu nu prea ma dau in vant dupa Chloe Sevigny. :| Mi se pare destul de fada...

Anonim spunea...

Cred ca gusturile sunt discutabile si in cazul Alexei Chung - nu pot spune ca arata mereu impecabil si ca n-am prins-o niciodata pe picior gresit cu stilul - de exemplu in poza in care poarta poseta maro si sosete albastre la pantofi negri, tinuta mi se pare un rateu, si in plus o dezavatajeaza scotandu-i in evidenta picioarele slabe si osoase.

adela sirghie spunea...

@Clarra: da, stiu, parerile sunt impartite. Mie de fapt imi place mult tinuta descrisa de tine ca fiind un rateu:)
Mi se pare o Lolita contemporana.
Eu nu as ezita sa ma imbrac asa, dar daca ne-ar placea tuturor aceleasi lucruri, am avea uniformne pe strada. De fapt sunt cazuri in care chiar avem uniforme!

Magda spunea...

bine v-am regasit dragelor!
vorbind de alexa chung...imi place stilul ei mai ales a doua si ultima poza.clar ma vad imbracata asa

adela sirghie spunea...

Magda, bine ai revenit! Astept cu mare nerabdare detalii despre aventura ta americana!
xoxo