luni, iunie 7

phytodefrisant




Una dintre prietenele mele isi numara firele de par care cad dupa fiecare baie. Evident, la un moment dat a avut probleme cu caderea parului si de atunci a ramas cu acest obicei.
Eu nu am numarat niciodata. Nici macar atunci cand eram vopsita blonda, iar firele cadeau sau se rupeau intr-un ritm ingrijorator. Insa de observat, am observat, cu ochiul liber, ca atunci cand descalcesc parul dupa spalare, pe dintii pieptenelui raman mai multe fire decat pe peretii cazii de baie dupa ce imi spalam parul. Asa ca mi-a fost recomandat Phytodefrisant. Costa 50 ron si il gasiti in farmacii. Iata descrierea, pentru ca face ce spune:
Special creat pentru relaxarea si catifelarea parului permanentat sau ondulat natural, balsamul PHYTODEFRISANT combina extracte de Ferula, Coada calului, Salcie si mucilagii din plante.
Aceste extracte actioneaza sinergic pentru a furniza beneficii relaxante naturale, fara conservanti, in acelasi timp protejand firul de par.
In combinatie cu actiunea sa de intindere, formula originala fara alcool rehidrateaza si intareste parul fara a-l incarca sau ingrasa.
PHYTODEFRISANT poate fi folosit dupa fiecare samponare: cu cat este aplicat mai frecvent cu atat parul dumneavoastra va fi mai neted si mai stralucitor.
Mod de utilizare: Utilizati dupa samponare, pe parul foarte bine umezit. Puneti o cantitate de produs in palma si aplicati pe par, cu un pieptene cu dinti lati, pentru a distribui produsul uniform. Relaxeaza parul, suvita cu suvita, incepand de la radacina. Repetati procesul. NU SE CLATESTE. Uscati sau coafati parul.

7 comentarii:

mada spunea...

si eu mi-am luat acum ceva timp phytonectar din acceasi gama...
Parul meu se ingrasa repede la radacina insa in rest e subtirel si anemic ... tot folosind sampoane pt par gras l-am uscat si deshidratat foarte tare ... acum am inceput sa folosesc phytonectar ca sa il mai hidratez ...

Adela stiu ca am citit intr-una din postarile tale ca luai vitamine pt par ( complex B parca) ... ai avut rezultate cu asa ceva? poti sa imi recomanzi o marca?

si mai vreau sa te intreb ceva: tocmai mi-am luat si eu pschitt magique de la garancia si ma gandeam daca poate fi folosit din cand in cand si pe pielea din jurul ochilor ... pe instructiunile lui spune sa eviti contactul cu ochii dar nu spune nimic despre pielea din jurul ochilor ... tu cum il folosesti?

Elena spunea...

Buna Adela! Iti urmaresc blogul de ceva timp, am invatat o gramada de lucruri de aici si datorita tie am descoperit cel mai bun fond de ten pe care l-am avut vreodata ( some kind of gorgeous Benefit) si blush-ul ( coralista). Vreau sa-ti multumesc din suflet ca ne bucuri in fiecare zi cu alte tale minunate sfaturi. Deoarece sunt convinsa ca iti urmaresc blogul si alte fete pasionate de frumusete si produse de calitate, vreau sa va spun ca pe site-ul www.lookfantastic.com exista acum o promotie ce ofera reduceri de 20 % la mai multe produse, inclusiv la cele din gama Benefit ( inclusiv Benetint-ul si pudra Dandelion, urmatoarele mele achizitii:D) si Urban Decay . Spor la cumparaturi! Adela, merci inca o data ca existi!:-)

adela sirghie spunea...

@Mada: iau si acum pastile de drojdie de bere, dra nu am o marca preferata. Eu le iau din Spania, anul trecut am luat 9 euro un borcan de 900 de pastile, de la El Corte Ingles. De fapt am luat doua borcane, mai am unul.
Cat priveste Pshitt magique, eu l-am folosit numai pentru fata. De fapt nu am folosit niciodata vreun peeling pentru pleoape.

adela sirghie spunea...

@Elena:bine ai venit pe beautynews, Elena, e o bucurie sa te cunosc! Sigur ca multe fete iti vor multumi pentru ponturi:)
xoxo

Irina M. spunea...

@mada: si vezi vreo ameliorare cand folosesti tratamentul cu phytonectar? ma cam tenteaza si pe mine..

mada spunea...

Irina, phytonectar mi se pare
bun, insa nu stiu daca face minuni ... dar la mine e chiar grava situatia si probabil ca trebuie sa iau si suplimente si sa mananc mai corect

... oricum poti sa citesti review-uri pe diverse site-uri:

http://reviews.sephora.com/8723/P35050/reviews.htm

http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=23836/Phytonectar%20Shampoo/Phytologie/Shampoo


...daca te hotarasti sa il iei, sa verifici daca iti place mirosul (cutiile nu sunt sigilate si poti sa il mirosi ) ... miroase a floare de portocal dar are si un iz usor medicamentos ...

Irina M. spunea...

@mada: mersi mult! ma documentez inainte oricum :)