joi, iunie 24

inelul cu bufnita de la topshop


Nici nu a trecut prea multa vreme de cand am facut o mare pasiune pentru rochia verde, lunga, de zana a padurii de la Topshop, ca imi apare in fata ochilor si acest inel-bufnita care costa vreo patru-cinci lire.
Sunt sigura ca nu sunt singura care l-ar cumpara fara sa ezite!
Pentru ca avem deja un comunicat oficial privind deschiderea unui magazin H&M in Romania in primavara anului viitor, stie cineva vreun zvon referitor la Topshop?
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

4 comentarii:

purple spunea...

:))eu mi-am cumparat saptm trecuta cercei cu bufnite...inele n-am gasit din pacate insa voi cauta in continuare...tot ce stiu de topshop e ca pe lista de livrari au trecut si Ro din 2009;)

Zuzele spunea...

ce frumusel e prostovanu!:)) PS: am fost la magazinul minune de care spunea corina si mi-am luat o super rochie Asos! :)

Pricop Cătălin spunea...

ce tare e =))

Mirela Niculai spunea...

era mai interesant sa fie brosa (eu nu sunt mare fana a inelelor)