miercuri, iunie 30

si daca ploaia va cadea...

Ploua in fiecare zi. Parca ar fi venit primavara, nu vara. Uneori nici nu mai stiu cu ce sa ma incalt. De obicei, iau tot sandale, insa am gasit o pereche de botine de cauciuc de la Vivienne Westwood care mi s-au parut foarte interesante, dragute si in stare sa infrunte cu curaj chiar si un puhoi mai serios. Funda din fata este un motiv al sezonului primavara -vara 2010, asadar avem de-a face cu un produs trendy. Eu nu vad niciun motiv pentru care nu as purta asa ceva, daca as gasi pe piata din Romania.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

9 comentarii:

Miss Sunshine spunea...

eu am unele cu floricele albe pe fond negru si mai lungi, sunt geniale...si pe trend si bune ptr balti...:D merita...

adela sirghie spunea...

haha bune pentru balti! chiar am izbucnit in ras...pentru balti si baltooace:)
si eu o sa imi iau o pereche cand o sa gasesc un amia interesanta.

Silvia spunea...

sunt simpatice dar am inteles ca nu ar fi tocmai indicate... cica cauciucul impiedica piciorul sa respire si ar favoriza aparitia micozelor...totusi arata ok ;) chiar azi am vazut o fata cu o rochie din bumbac lejera combinata cu o pereche de cizme de cauciuc colorate ;) f chic ;)

adela sirghie spunea...

@Silvia: pai nu o sa le purtam non stop...si daca avem probleme, folosim crema pentru picioare de la Ivatherm.:) Ar merge super cu rochia aia verde de la Topshop!

Anonim spunea...

uite aici unde le gasesti

http://www.asos.com/Vivienne-Westwood-For-Melissa/Vivienne-Westwood-Anglomania-For-Melissa-Bow-Detail-Ankle-Boot/Prod/pgeproduct.aspx?iid=820356&cid=6939&Rf-100=Boots&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=White

http://www.asos.com/Vivienne-Westwood-For-Melissa/Vivienne-Westwood-Anglomania-For-Melissa-Button-Detail-Ankle-Boot/Prod/pgeproduct.aspx?iid=820337&cid=6939&Rf-100=Boots&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Black

eu le am pe cele negre cu butoni si se potrivesc de minune cu jeans!;)mai ales k aici aproape tot anul este umiditate..(departe de mine gandul de a face reclama)te pup!

Zuzele spunea...

sunt simpatice, n-am ce zice! Insa nu as da 500 de euro sau cat naiba or costa, avand in vedere brandul...

realbadpisy spunea...

pffooaii super interesante...deci putem fi frumy si atunci cand ploua.

Zuzele spunea...

de fapt, am gasit: costa 108 euro! Destul de mult, zic eu!

Anonim spunea...

sunt 55 euro pe asos.com:)