miercuri, iunie 30

Produsul lunii iunie: crema pentru ingrijirea picioarelor de la Ivatherm

De cand ma stiu(am mai marturisit acest lucru, dar pentru mine este o problema spinoasa), am avut mari batai de cap cu...picioarele: bataturi, piele urata si ingrosata la calcaie(cand porti sandale se vede foarte urat!), fisuri, crapaturi, basicute purulente, uneori chiar rani. Durerile si oboseala picioarelor nu sunt deloc straine de mine orice as face. Daca in restul anului aceste probleme se pot camufla cu usurinta, vara este un fel de tortura, pentru ca picioarele mi se si umfla din cauza caldurii. Stratul cornos de pe talpa piciorului mi se ingroasa vizibil, de la o zi la alta, desi folosesc piatra ponce cu multa sarguinta.
In momentul in care am aflat de Cicaderm, am aflat si de crema pentru picioare de la Ivatherm, in care mi-am pus mari sperante, pentru ca am citit ca are o cantitate eficienta de acid salicilic. Ce face acidul salicilic cand talpile tale sunt ingrosate,ca ale mele? Le exfoliaza frumusel, eliminand celulele moarte si le reduce grosimea si bucatile acelea de piele intarita si dureroasa.
Folosesc aceasta crema de mai bine de o luna, nu chiar in fiecare zi cum scrie in prospect si vreau sa va spun ca nu o sa ma mai despart niciodata de ea. Nu stiu daca mai exista pe piata creme pentru picioare care sa aiba in compozitie acid salicilic, insa mie aceasta crema mi-a facut din nou picioarele netede. De cand o folosesc, nu a mai fost nevoie sa merg la pedichiura, pentru ca bataturile au inceput sa se "topeasca" incet incet, dar ca si cum ar fi fost dupa o "razuire" strasnica. Sa indepartez cuticulele cu gel si sa aplic o oja colorata pot si eu fara nicio problema, indepartarea calozitatilor fiind principalul motiv pentru care mergeam in fiecare luna la pedi.
Sigur, contine si o mare cantitate de glicerina pentru hidratare si bineinteles, apa termala Herculane cu proprietati calmante si antiiritante, dar cred ca acidul salicilic face diferenta intre ea si celelalte creme pe care le-am incercat.
Costa 26 Ron si o gasiti in farmacii.
P.S. nu stiu cand a fost lansata aceasta crema, dar eu abia acum o luna am descoperit-o, deci am introdus-o la rubrica de beauty news.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

8 comentarii:

Thin Lizzy Store spunea...

produsul lunii pentru mine este laptele de corp de la Herbosophy cu macadamia si green tea.exemplific si de ce:hidrateaza foarte bine,protejeaza impotriva factorilor externi ,dar in plus il puteti folosi si dupa epilat,testat.pentru a mai scuti niste banuti,ma epilez acasa,mi-am achizitionat un aparat pentru incalzirea cearei de unica folosinta.dupa ce m-am epliat,neavand ulei special ,am indraznit sa ma dau cu acest lapte de corp,desi credeam ca ma va ustura,mi se va inrosi mai mult piele,totul a fost contrar asteptarilor mele.mi-a calmat roseata,nu m-a usuturat si mi-a hidratat epiderma foarte bine.este si ieftin,17 lei in farmaciile Sensiblu.

kino spunea...

buna idee, si eu cautam o astfel de crema, o sa merg chiar azi la farmacie, nu stiam ca acidul salicilic face asa minuni cu pielea ingrosata a taalpilor. e bine ca nu costa mult.

adela sirghie spunea...

@Kino, bine ai venit pe beautynews! te mai astept la comentarii.
xoxo

adela sirghie spunea...

@Thin Lizzy Store: da, si eu am cateva lotiuni de corp foarte bune, insa creme eficiente pentru talpi ingrosate e greu sa gasesti, de aceea l-am trecut la produsul lunii iunie. Eu chiar am o problema cu calcaiele si bataturile si am tot incercat fel de fel de variante de-a lungul timpului. Asa ca am fost tare happy cand am gasit una la care sa ma opresc:)

mada spunea...

da, si eu am acceasi problema cu pielea ingrosata ... cred ca e si din cauza unei circulatii periferice deficitara ... o sa imi iau si eu crema asta, am un centrofarm in apropiere de locuinta mea unde au toate produsele ivatherm ...

oare cum e crema de ochi de la ei?
a folosit cineva?

adela sirghie spunea...

Mada, eu azi am inceput sa o folosesc si pentru pielea coatelor, ca am descoperit o portiune urata de piele groasa si aspra la cotul stang. In plus, este si mult mai inchisa.., eu acum sper ca acidul salicilic sa o exfolieze si sa cada intr-o saptamana, va tin la curent:)
Cat despre crema de ochi, nu am incercat-o, insa stiu ca la comentaruile desptre Ivatherm a fost o cititoare care a spus ca o foloseste si ca este incantata de ea.
Din pacate nu mai stiu la ce postare era comentariul fetei, dar sigur era la un produs Ivatherm.
xoxo

Alexa spunea...

Mi-am cumparat si eu Cicaderm, dupa ce am citit si recomandarea ta. :)
Adela, ai incercat ceva de la Caudalie? Tocmai mi-am cumparat emulsia matifianta (neinduplecata vara caniculara cu tenul gras) si eram curioasa daca ai testat si tu ceva...Au produse destul de interesante.

adela sirghie spunea...

Alexa, si cum functioneaza Cicaderm in cazul tau?
DEspre Caudalie stiu doar din auzite, nu am incercat nimic de la ei, nici macar un esantion:(