joi, iunie 17

va-va-voom!



Nu am mai purtat de multa vreme parul impletit. Imi placea sa imi fac doua codite, stilul Lolita, insa in ultimii ani acest stil nu a mai fost deloc promovat si, desi la un moment dat impleteam zilnic, am uitat acest obicei.
L-am redescoperit in reviste, la rubrica "IN", insa pana in aceasta seara, cand l-am regasit in Refinery29, nu m-am invrednicit sa vad daca mi se mai potriveste(sau nu)
Inca mi se potriveste, am constatat cu incantare ca ma intinereste(va-va-voom!), asa ca eu de gand sa impletesc vara aceasta. sa pun si flori, sa adaug si busuioc daca e nevoie.
Lazy crazy summertime is here!
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

8 comentarii:

Anonim spunea...

si eu mi-am tot impletit parul, si arat f bine, toate fetele l-au admirat si le-am si invatat cum sa-l impleteasca in stilul "fish tail" numai iubitul meu mi-a zis ca nu-i place, ca zici ca-s de la tara...hello???!!! pai sunt de la tara, acolo am copilarit, parintii mei s-au nascut la sat, daca stau sa ma gandesc bine toti ne tragem de la sat..
urat din partea lui :D

realbadpisy spunea...

ma batea si pe un gand zile astea sa imi fac un spic de grau....sau cum s-o chema.

Alina spunea...

mie imi place foarte mult impletitura din prima poza, aceea din 2 suvite rasucite.stii cumva cum se face?sau cum se numeste,ca sa caut pe net tutoriale?

adela sirghie spunea...

@Simona: arata-i pozele colectiei Chanel primavara-vara cu zeci de tarancute!

adela sirghie spunea...

@Realbadpisi:da, spic de grau!
@Alina: nu stiu cum se numeste:(

Alina spunea...

imi place mult cum arata dar nu imi dau seama cum sta asa. nu am vazut pe nimeni cunoscut care sa isi faca asa, am vazut doar o doamna mai in varsta pe strada si mi-a fost cumva sa ma duc sa o intreb

adela sirghie spunea...

@Alina: eu cred ca doamna aceea in varsta ar fi fost mai mult decat incantata daca ar fi venit o domnisoara asa de sic cum esti tu sa o intrebe de impletituri. Dca o mai vezi, daca locuieste pe strada ta, poti sa te gandesti sa ii inseninezi ziua:)

Anda Zelenca spunea...

Mie imi plac super mult impletiturile! Mi se pare ca iti fac look-ul asa...mai relaxat.
Imi place foarte mult sa imi impletesc partea din fata, asa, ca o bentita :D