joi, iunie 17

vintagemania: azi, cosul de paie



Eu nu am avut niciodata cosuri de paie, insa ideea de a purta asa ceva pe timp de vara imi este foarte familiara si familiala, deoarece mama mea colectionase, la finalul anilor '70, cateva modele foarte interesante. Din pacate, au disparut in negura timpului si nu le-am mostenit, spre marea mea parere de rau, pentru ca sunt o impatimita a vintage-ului.
Am ales doua modele Chanel, inspirationale, desigur. Merg perfect cu saboti, rochie lunga, alba si diafana, cu parul impletit lenes intr-o parte si cu un parfum care miroase a iarba proaspat taiata, Herba Fresca de la Guerlain (Aqua Allegoria).
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

4 comentarii:

realbadpisy spunea...

mdap! faina de tot propunerea ta!

Irina M. spunea...

Hehe...ce imagine idilica...mi se face dor de un concediu/vacanta de vara, undeva departe de oras!

Mirela Niculai spunea...

cel cu flori e dragut rau :)

Ana-Maria spunea...

Si eu am cateva cosulete in colectia mea de genti. :P
Imi place sa le port cu rochite si sandale cu talpa de lemn sau rafie. (saboti nu am. :( )