luni, iunie 28

Pensulele si periile din kit-uri


Foarte multe fete sunt nemultumite de calitatea pensulelor de machiaj pe care le gasesc in interiorul kit-urilor, a fardurilor de ochi, de obraz, pudrelor scl. Ca sunt prea mititele, ca sunt prea subtirele sau dimpotriva, grosolane si fara forme, ca sunt confectionate ca in dorul lelii, iata doar cateva dintre acuzele cele mai ''iertatoare" pe care le-am auzit de sute de ori. Chiar da ca fardul din cutiuta e ok, periile/pensulele/puful sunt, de cele mai multe ori, trebuie sa recunoastem, o gluma, din alt film carevasazica.
Nu vreau sa iau apararea firmelor de cosmetice, insa micile accesorii pe care le gasim puse langa farduri sunt acolo pentru retusuri pe care le faci atunci cand iei kit-ul cu tine, in geanta.
Orice fata care este pasionata de partea de beauty trebuie sa aiba un mini set de pensule profesionale si sa imbogateasca aceasta colectie, pe cat pozibil, de-a lungul timpului.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

4 comentarii:

Zuzele spunea...

Ba mie imi plac pensulele care vin la pachet cu trusa de farduri! Bine, nu mi-am pus niciodata problema daca imi plac sau nu, insa, daca stau bine sa ma gandesc, pot spune ca nu am fost dezamagita niciodata.
Tocmai pentru ca sunt micute si finute imi plac :)In schimb, niciodata, dar niciodata nu am folosit pensule cumparate ca atare. pe unele chiar am dat bani multi pentru ca imi placea cum arata setul complet, cu pensule mai mici, mai mari, mai groase, mai subtiri, intocmai ca ale unui pictor si eram convinsa ca voi face minuni cu ele. Ei bine, abia daca le-am scos din tolba pentru ca tot pensulele din trusa de farduri le-am folosit.
Chiar ma bucur cand un fard are pensula proprie, mai ales ca il pot lua in geanta.
In fine..am vorbit cam mult despre niste pensule :))

adela sirghie spunea...

Draga zuza g, nu ai vorbit mult despre niste pensule. Sau daca tu crezi ca ai facut-o, fiind un blog de beauty, aici e locul potrivit:).
Pana la urma, cred ca e o problema de machiaj, deci merita atentia! xoxo!

Brioche spunea...

Mie mi se par extrem de importante pensulele. Mă uitam zilele astea la nişte make-up tutorials pe youtube şi mi-am dat seama că unul dintre motivele pentru care nu mă fardez la ochi cu farduri colorate ci doar cu tuş şi o baza nude e pentru că nu am nişte pensule adecvate ca să lucrez bine fardul. Ultima pensulă pe care am cumpărat-o a fost o pensula pentru blush cu peri naturali, din Germania. Acum aş vrea să îmi mai cumpăr câteva de aici din ţară, dar sa nu fie exagerat de scumpe. Any suggestions?

Incă ceva: m-ar interesa nişte sugestii de farduri pentru sprâncene...eventual un articol :)

adela sirghie spunea...

@Brioche: eu am pensule de la Sephora, Artistry si Eddie Funkhouser, dar imi plac si cele de la The Body Shop si H&M(care vor veni si ei in Romania)
Creioane pentru sprancene: Eddie Funkhouser si Astor, maro mediu si un kit cu fard compact de la Shiseido.
Am vazut truse foarte frumoase pentru sprancene si la Benefit, mi-au placut mult de tot.