sâmbătă, iunie 12

Bag Snob: Hermes


Un Birkin de 45 de dolari, iata ce am gasit pe Bag Snob astazi! Genti de panza pictata, de vanzare intr-un magazin din Taipei (Taiwan) si iarasi, eternele liste de asteptare: trei luni pentru un astfel de produs.
NU, nu sunt produse de Hermes, ci de o firma taiwaneza care pretinde ca nu poate realiza mai mult de sase astfel de genti pe ora, de aici si waiting list.
Cu siguranta, firma Hermes nu va fi deloc incantata... dar ideea este senzationala...
Sursa: Bag Snob!!!(beautynews loves it)
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

4 comentarii:

cosmofever spunea...

Haha ce idee năstruşnică! Îmi place, cred că mi-aş cumpăra şi eu una :)

În altă ordine de idei, aş vrea să te întreb ce cremă cu SPF mi-ai recomanda, ca baza de machiaj, pentru ten mixt/gras? Eventual ceva cu o textură uşoară. Momentan folosesc Effaclar H de la Roche-Posay cu care mă înţeleg foarte bine, dar nu are factor de protecţie solară. Mulţumesc anticipat!

O duminică frumoasă îţi doresc :)

adela sirghie spunea...

Cosmo, si eu mi-as cumpara una. Sau chiar doua:) Una rosie si verde!
Pot sa iti recomand o crema pe care am incercat-o si eu si mi-a placut mult, este vorba de Hydraphase XL Legere cu SPF 15, tot de la firma La Roche Posay. Pentru ten mixt.

cosmofever spunea...

Mulţumesc mult! Oscilam între Hydraphase şi fluidul pentru ten gras Anthelios, tot de la Roche-Posay. Acum m-am hotărât! :)

adela sirghie spunea...

@Ambele variante sunt foarte bune, eu am recomandat Hydraphase pentru ca am incercat-o.