miercuri, iunie 16

Se mai coafeaza cineva zilelea astea?

Eu cu siguranta nu!
Varfurile mele sunt tunse frumos, daca e nevoie le temperez cu o jumatate de picatura de serum si atat.
Grija mea fata de par inseamna spalat zilnic, in fiecare dimineata, uscat natural, din mers, in timp ce iau micul dejun, beau cafeaua, ma joc cu pisicile si ma machiez. Imi place sa ies cu el fluturand in soare cand de-abia este zvantat.
Daca e prea ud, nu ezit sa folosesc uscatorul de par (dureaza doar doua minute pana e uscat destul de ok, deci nu abuzez)
Se mai chinuie cineva cu placa, cu bigudiurile, cu trei feluri de perii? Poate ca da, insa in jumatate de ora, incepi sa transpiri si munca ta se topeste cu fiecare pas pe care il faci sub soarele arzator.
Asadar, repet: cred ca investitia majora in ceea ce priveste parul trebuie sa fie o tunsoare de nota zece.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

21 de comentarii:

MooNy spunea...

Eu una inca ma mai chinui de 2 ori pe saptamana. Tunsoarea care o am e super, imi place si multi imi zic ca ma prinde perfect, dar din cauza texturii, trebuie sa intind cateva suvite din el.

Katrina spunea...

Avand in vedere ca imi spal parul la 3 zile, fac un mic efort sa il si aranjez. Depinde de stare... ori cu placa, ori cu peria pentru volum. Daca il las in voia sortii... arat ca o zuza.

Zuzele spunea...

De regula nu, insa dimineata l-am spalat si l-am aranjat ca la carte :) Tocmai cand vroiam sa ies pe usa, stiind ca parul sta aiurea, insa pentru o zi torida este ok si o bentita il tine in frau, a inceput concubinul sa faca misto de mine ca imi sta parul aiurea. N-am vrut sa-i dau satisfactie, insa n-am putut sa-l ignor si am fugit repede sa-mi spal parul si apoi l-am intins frumos cu peria mea de la Rowenta care si indreapta in timp ce usuca :)
Am incercat sa nu folosesc nici un pic de fixativ sau gel sau orice altceva si l-am lasat curat si flu flu :)
Nu e vreo freza de diva, dar e aranjat si concubinul a fost incantat de rezultat ;)

adela sirghie spunea...

@MooNy, Katrina: asa am crezut si eu la inceput, ca nu se poate fara o perie-doua si ca merita sa ma chinui putin, insa mi-am dat seama ca e inutil pe canicula si m-am oprit:)

adela sirghie spunea...

@Zuzele:asadar am avut, de dimineata, o zuza si un concubin fericiti:)

WithinMyDreams spunea...

Adela in primul rand trebuie sa-ti spun ca mi-am luat si eu gama Orzene intensive care cu miere si o ador.Daca n-ar fi fost recomandarea ta nu as fi ales vreodata produsele astea.Au un miros catifelat si iti lasa parul moale.Ce fel de serum folosesti?Caut ceva pt varfuri despicate si tocite...

adela sirghie spunea...

WithinMyDreams, bine ai venit pe beautynews!
Acum folosesc un serum de la joico, inainte am avut de la Keune.
Insa pentru varfurile despicate si tocite cea mai buna metoda de a este...sa renunti la ele:)
Serumul le calmeaza, le trateaza le ordoneaza, dar nu le repara. Iti lasa impresia ca problema s-a rezolvat, insa numai foarfeca face acest lucru cu adevarat.. Eu consider serumul o iluzie optica, de moment, care are efecte reale numai daca problema e la inceput.
xoxo

adela sirghie spunea...

Vorbesc de reparatii capitale:)
Sa nu intelegeti, va rog, ca nu am incredere in puterile regeneratoare ale serumului, deoarece il folosesc ori de cate ori este nevoie.

natty spunea...

Eu am maine dimineata programare la coafor si chiar am precizat ca vreau doar tuns:) nu are rost sa-l coafez pentru ca se onduleaza in 10 min :(
dar varfurile mele imi vor multumi mai ales ca am lasat o pauza lunga (de prin aprilie nu le-am tuns!)

adela sirghie spunea...

@natty, buna idee. Asa o sa cer si eu data viitoare cand merg pentru un haircut.

MooNy spunea...

Eu daca nu indrept lateralele se umfla vertical si arat extrem de ciudat.
http://www.coafuri-noi.com/files/images/hair_color_longer.jpg

Asa sunt tunsa in mare parte. Eu avand parul ondulat si sarmos sta ok si zbarlit in spate, dar lateralele in 2 minugte sunt indreptate din necesitate :)

Anda Zelenca spunea...

chiar ca asa e. nici eu n-am mai folosit placa sau ondulatorul decat fff rar. nici uscatorul nu-l mai prea folosesc.
imi las asa, natural parul, eventual il mai "zburlesc" cu putin fixativ :)

Gaby spunea...

Nici eu nu mă chinui să-l coafez, mai ales că nu-l las liber, ci îl strâg în coc sau coadă. Altfel leşin de cald.

zing spunea...

dar unde gasesti pe cineva sa-ti faca tunsoarea aia de nota 10? eu n-am gasit inca .. parul meu cel moale subtire extra-drept fara volum fara vlaga fara nimic nu poate sa stea nicicum. sunt prea inalta si cu fatza dura pentru parul scurt, iar pleata lunga si bogata n-am cu ce..

adela sirghie spunea...

@Zing, bine ai venit pe beautynews!Eu am un stilist de nota zece, dar spalat+tuns+coafat=135 ron, nu este deloc ieftin... l-am criticat pe blog de cateva ori din aceasta cauza. Daca vrei nr lui de tel, te rog mult sa imi scrii pe mail.
xoxo

Mihai Likar spunea...

vai ce tare e pozaa:)

adela sirghie spunea...

@Mihai Likar, bine ai venit pe beautynews!
Un baiat care citeste un blog de beauty... putem sa te intrebam cum ai ajuns la noi?

Unknown spunea...

Eu da. placa e sfanta. Bigudiuri nu, prea complicat pentru mine...

adela sirghie spunea...

@Yourvintagewardrobe, bine ai venit pe beautynews! Eu am incercat astazi sa fac o mica miscare catre o perie, dar era asa de cald in baie si asa de umed, ca am renuntat. Zilele acestea merg sa ma tund putin, ca sa stea mai aranjat dupa ce il spal...

Irina spunea...

Salut Adela! sunt o cititoare fidela a blogului tau si abia acum am avut curaj sa-mi fac si eu unul, ca sa pot comenta cu numele meu:P
Eu mi-l spal si mi-l tin prins vara, nu prea rezist cu el desfacut(e mediu si vreau sa-l las sa creasca). Ai dreptate, cea mai buna investitie e o tunsoare de nota 10, cu ea nu mai ai nevoie nici de serum nici de coafare intensa. Sanatatea bate orice aranjare sofisticata.

adela sirghie spunea...

@Irina C: felicitari si succes! Am intrat si eu pe blogul tau si este interesant:)