miercuri, iunie 1

1596 de fete au completat poll-ul si le multumesc frumos de tot:)

Un numar de 1596 de fete au completat poll-ul cu intrebarea "In ce categorie de varsta te incadrezi?"
Asadar, fetele intre 20 si 30 de ani conduc, la fel ca si data trecuta-vezi AICI.
Acest poll a fost efectuat pentru ca am dorit foarte mult sa vad ce categorie de varsta acceseaza cel mai des blogul meu.
Numarul final, 1596-nu este numarul cititoarelor mele, ci este numarul celor carora le-a facut placere sa voteze.
Am decis sa nu continui acest poll, deoarece in acest moment lucrurile sunt mai mult decat evidente si imi era si putintel teama sa nu va plictisiti cand va uitati pe coloana din dreapta:)
Iata si restul detaliilor:

13-20
  390 (24%)
20-30
  905 (56%)
30-40
  225 (14%)
peste 40
  76 (4%)

7 comentarii:

Yry spunea...

buna Adela,
SI eu am votat la poll-ul tau... as putea imprumuta ideea si pentru blog-ul meu? (doar daca nu te deranjeaza)
Mersi frumos si o zi superba

Anonim spunea...

Cam putine doamne peste 40 ani!!

Ang

adela sirghie spunea...

@Yry: sigur ca da, cu mare drag, as vrea sa te rog doar sa mentionezi sursa:)
xoxo!

adela sirghie spunea...

@Ang: da, numarul este mic, insa trebuie tinut cont si de faptul ca sunt si multe persoane care nu vor sa se inregistreze in regimul google, blogger scl. Sunt multe cititoare pasive, care nu comenteaza si nu participa la poll-uri sau giveaway-uri. Dar sunt observatoare foarte fine, te asigur:)

mariana spunea...

Cred ca la cele trecute de 40 de ani,am postat,cam singura;sunt de acord cu "anonim",pacat ca aceste femei sau isi ascund identitatea,cum sustine Adela,desi nu cred ca este o problema sa ai o varsta asa de frumoasa,sau nu s-au acomodat bine cu notiunea de "ibera exprimare".Aceste femei ar avea cel mai mult nevoie de sfaturi in acest domeniu deoarece recunosc,faptul ca incepand cu aceasta varsta,mai mult sau mai putin cu 2-3 ani,incep adevaratele probleme,insa citind printre fete,pe blogurile de specialitate am gasit si raaspuns,la multe dintre ele (probleme),asa ca multe efecte,le-am putut atenua datorita lor.
Cu bune si cu rele,desi am o varsta frumoasa,de care chiar nu imi este rusine,sufletul mi-l simt ca la 20 de ani,insa spre deosebire de acea perioada am mai multa maturitate in luarea unor decizii.A,si un inceput de rid la ochiul drept,insa este efectul unui accident suferit la munte,sau cel putin asa au spus medicii, de aceea cei care m-au tratat au si o retinere in a-mi administra injectia cu toxina botulinica.
Eu, cu permisiunea Adelei,le fac o invitatie si celor cu prefixul 4,sa fie mai active, deoarece 25 de ani,de tacere impusa, cred ca a fost suficient.
Si mie mi-a fost greu sa invat cu Google,cu Blogger,Facebook,Twitter insa am mai intrebat,si am facut si greseli,insa tot nu m-am lasat,asa ca incepeti si voi sa mai scrieti,sa fiti active!!!!

Yry spunea...

http://yryandnykaboutnailsandothers.blogspot.com/2011/06/web-poll-inspired-by-adela-sirghie.html

adela sirghie spunea...

@Yry: am completat si eu si am vrut sa iti las un mesaj, dar nu se pot introduce comentarii la tine pe blog:(