vineri, iunie 10

Recuerdos de Catalunya

Am locuit intr-un mic hotel rustic si foarte sic din Cabrils (aflat la aproximativ 20 km de Barcelona).
Am plecat de acasa cu trei perechi de pantaloni si cinci bluzite(suficient pentru patru zile, credeam eu). Insa vremea a fost capricioasa, destul de racoroasa, iar perioadele insorite alternau cu mici ploicele de vara si vant. Asa ca am purtat doar blugii si doua bluzite albe care aveau manecile mai lungi.
Mi-a placut mult hotelul: interioarele, atentia pentru detalii, linistea si calmul cladirii, lemnul si nuantele de tabac si chihlimbar, peretii albi, aerul vintage...
Am incercat sa-mi fac poze in oglinda. De fapt am incercat de foarte multe ori, dar de putine ori au iesit bine. Aici port cea de-a doua bluzita:)
Oglinda rotunda mi-a placut foarte mult
                                                          Always a pic of vintage:)
                                                                    Inscriptia pe azulejos
Totul era foarte cochet aranjat la Mas de Baix
Unul dintre umbrare
Era plin de flori si nu iti mai venea sa pleci
Nu am reusit sa iau micul dejun pe terasa, deoarece am avut parte de o vreme capricioasa
Levantica era la loc de cinste
Pare un fel de iasomie pitica, mirosea tulburator, iti venea sa te opresti ori de cate ori treceai pe langa aceste micute flori albe
Un fel de lada de zestre
O blonda la volanul autobuzului si un politist interesat:)
Nu stiu cum se traduce La Boqueria, insa pentru mine are un singur nume: Cornul Abundentei. O gasesti pe Rambla, pe la mijloc si e ca un stup plin cu oameni...
...si condimente iuti, acrisoare sau dulci, dupa gust...
....si sucuri proaspat stoarse. Eu am baut de ananas, favoritul meu.
 Dulciuri? Cred ca erau tone: frumos colorate, frumos mirositoare...
 Jambonul este o pasiune mai veche, mananc de fiecare data cand ajung in Spania.
 Ce mai freamat, ce mai zbucium: oamenii zumzaiau pe langa fructe, turistii faceau poze si se minunau, gospodinele se intreceau in alegeri, vanzatoarele te imbiau cu informatii despre pret, calitate si a fost prima oara cand m-am simtit bine intr-o piata de legume si fructe...
         ...cosurile dadeau pe dinafara de  seminte si mirodenii de tot felul. Am spus: Cornul abundentei:)
La intoarcerea acasa, pisicile se purtau de parca nu m-ar fi cunoscut, in ciuda cadoului frumos pe care l-au primit. Dar acum sunt obisnuita: stiu ca dureaza in jur de trei zile pana sunt iertata. Si un tub de maltz, evident.

8 comentarii:

AdinaNUstietot spunea...

imi place cum ai surprins agitatia pietelor, ca si cum as fi fost acolo m-am simtit cand m-am uitat
Barcelona Rulez!

Anonim spunea...

nu ne spui si noua de unde ti-ai achizitionat minunatia aia de gentuta? si cat a costat? si eu vreeeau
Cris

adela sirghie spunea...

@Cris: a fost cumparata de la magazinul Chanel din Viena, dar in urma cu multi, multi ani...nu imi amintesc pretul, dar a fost o suma consistenta. Investitia a meritat insa, deoarece ma vad purtand-o si peste 30 de ani.
Xoxo

adela sirghie spunea...

@Adina: ma bucur foarte tare ca iti plac pozele, promit ca imi voi imbunatati tehnica, a inceput sa imi placa:)

Ema, Brasov spunea...

Ai facut poze foarte frumoase :)

adela sirghie spunea...

@Ema: m-am straduit. Altadata faceam vreo doua sau trei, ca sa justific faptul ca am luat aparatul cu mine. Insa acum am decis sa repar acest neajuns al blogului meu.

Oana spunea...

Superbe pozele! Cred ca mi-ar prinde si mie bine o vacanta:)

Mimoza spunea...

poza cu dulapul si poseta... e un hit :)