luni, iunie 6

Un aire de Barcelona

IRATI-Taverna Basca este unul dintre cele mai interesante locuri barceloneze unde poti lua o gustarica. Sau doua. Oricum, de obicei, iei mai multe.

La intrare primesti o farfurie goala pe care o umpli cu ce gasesti pe tejghea. Oferat este variata, iar regula nescrisa a locului spune sa intinzi mana si sa culegi:)
Mi-a placut tot ce am incercat, asa ca nu pot face o recomandare anume. La final platesti in functie de cate scobitori ai pe farfurie.
Un vin alb, sec, din Tara Bascilor, dscoperit in aceasta calatorie.
Umbra mea bantuie fericita pe Rambla. Para siempre.

Rambla de Mar e de obicei o plimbare cu peripetii.

Marea m-a atras mereu ca un maget. Pur si simplu nu pot rezista acestei chemari.Cred ca nici nu vreau.
Nu mai vreau sa plec de aici, este evident:)

Nemiscata langa Mediterana.
Acesta a fost un fel de shooting cu lenjerie retro. Fetele erau vesele si isi indesau hartie igienica in sutiene. Ne-am amuzat cu totii pana la venirea politistilor, care le-au alungat, spre marea noastra parere de rau, pentru ca nu aveau autorizatie.
O bucata vesela si colorata de Sevillia pe strazile Barcelonei:)
Lumina Spaniei este unica
Farmecele spanioloaicelor erau altadata invaluite si greu de descifrat:)
Viata e frumoasa daca stii sa o traiesti. Sa o canti. Sa o dansezi. Sa o iubesti. 
tentatii colorate peste tot: dulciuri, accesorii, picturi, gravuri si mici fresce.
La malul marii, in Villasar de Mar
Maresme la amurg
O oboseala placuta la final si inca un pahar de vin alb, usor, savurat la malul mediteranean, un blanco pescador:)
I am wearing:

bluzita de in Max Mara week-end
vesta H&M dintr-o colectie veche
jeans Hugo Boss
sandale Moschino
geanta mini 2.55 Chanel
Polaroid Sunglasses
inelele berlineze

23 de comentarii:

Maria Manea spunea...

Suuuuuper,vreau si eu...;))

Oana spunea...

Ah, cat de frumoasa e Barcelona :).

fashion doctor spunea...

foarte frumoase poze ,arati minunat! iubesc barcelona! alea in chiloti ce faceau?

Thin Lizzy Store spunea...

cat de frumos:X

Nimphetamin spunea...

Acum fix o luna eram acolo :((((

Iulia (Ivatherm) spunea...

...should also wear a smile,you, happy girl!!! :)

SoSheSays spunea...

superba postare, superbe poze si descrieri si outfit si tot!!! Trebuie sa merg acolo! :*

Madalina spunea...

Daaaaaa...si pt mine, Rambla de Mar este de obicei o plimbare cu peripetii. Si asta pentru ca de fiecare data cand trec pe-acolo, entuziasmata ca voi ajunge la Maremagnum, mi se blocheaza tocurile intre sipcile podului :)))) Tu la ce fel de peripetii te-ai referit?

PS: Loooooooove, loooooove BCN!!!!

Miss A. spunea...

Postul asta este superb! Si eu am fost acum un an in Barcelona si nu mai voiam sa ma intorc :( Iti ador gentuta <3

Ana Maria spunea...

vaaaiii.. ce adorabila e posetica! :) imi place mult vestimentatia ta din pozele astea si iti vine si fain, cu un stop de culoare, evident rosu :D

Annamaria spunea...

Hmmmm...o vacanta de vis :)......arati foarte bine Adela! Felicitari!

coco spunea...

sa-ti fie de bine...!!!!!!

Anonim spunea...

azi sunt al 1001 urmaritor.Parca as fii al 101 dalmatian.Imi place nr. asta si o sa fiu un spion fidel al blogului.

mariana spunea...

Ce bine de tine..arati superb,iar geanta ta Chanel este o minune

Puzica spunea...

Si eu am fost in weekendul acesta la Barcelona...si nu as mai fi plecat de acolo desi a fost putin cam frig...

Beauty Tested spunea...

Am fost si eu in Barcelona si il consider unul dintre cele mai frumoase orase pe care le-am vizitat, cu un farmec unic. Sper sa mai pui si alte poze de acolo.

adela sirghie spunea...

@Madalina: se ridica podul, vezi oameni interesanti, shooting-uri, intri intr-un bar de tapas, bei un cafe solo cu ochi pierduti in mare si in zare...

adela sirghie spunea...

@Anonim: am citit comentariul tau in Spania, nu mai intrasem de doua zile pe net si m-am bucurat foarte tare, deoarece mereu ma gandeam la momentul cand voi avea 1000 de cititoare:)
Uraaa:)

adela sirghie spunea...

Multumesc multumesc, multumesc tuturor, nu prea a fost vacanta, am fost plecata cu treaba, dar Spania e oricum in categoria aceea speciala, in care chiar te simti ca in vacanta chiar cand savurezi o cafea simpla la un colt de strada.

adela sirghie spunea...

@Puzica: si eu am uitat sa verific vrmea pe Google si am luat doua perechi de pantaloni de in care au stat frumos numai in dulap si cateva tricouri cu maneci scurte care au stat tot acolo pana la plecare...

Natural spunea...

Frumos! Te-am bagat la Blog and roll ... de control :)

Unknown spunea...

Uf, ce dor mi s-a facut de Barcelona si de Spania... In 2011, in iulie, am fost pentru prima data si de atunci imi doresc sa ma intorc definitiv acolo, adica sa lucrez si sa locuiesc acolo :)

adela sirghie spunea...

Nu te plictisesti niciodata in Barcelona...