joi, iunie 16

Operatiunea Dulapul Meu

Intrucat astazi am iarasi o atitudine putin mai sfatoasa decat de obicei, mi-am propus sa contiunui seria de postari pe care am denumit-o Operatiunea Dulapul Meu.
Am vazut astazi ca in multe magazine au inceput reducerile de vara: 20, 30, 50%, asadar mai sunt cateva saptamani pana la cele finale, de pana la 70-80%. De putine ori am reusit sa cumpar de la reduceri, deoarece XS si S par sa fie primele care se evapora din rafturile magazinelor. Iar eu plec la cumparaturi cand sunt reduceri cu aceeasi idee cu care plec la cumparaturi de sezon: sa imi cumpar lucruri frumoase de care am nevoie si care sa ma infrumuseteze, nicidecum sa iau pentru ca uite ce ieftine sunt bluzitele si camasutele... Daca nu gasesc marimea mea, nu cumpar. Daca nu imi place culoarea si forma, nu ma gandesc la faptul ca trebuie sa imi cumpar si eu ceva doar pentru ca am intrat in magazin si nu vreau sa ies cu mana goala de acolo. Nu am decis niciodata decat in functie de IMI PLACE/NU IMI PLACE si MI SE POTRIVESTE/NU MI SE POTRIVESTE. Am probat de nenumarate ori lucruri la reduceri. Chiar astazi am probat doua bluzite de matase de la Stefanel, ambele la reduceri. Una era S, alta XS. Mi se potriveau amandoua. Reducerea era 30%. Problema era ca ambele erau defecte. Nu mult, dar sesizabil. XS era agatata in trei locuri, punctual, iar cea S avea o cusatura orizontala, ca si cum ar fi fost la remaiat. Sigur, deja stiti ca eu caut nod in papura si ma uit bine inainte de a cumpara. Bluzitele de matase cred ca fusesera incercate de cateva ori. Sigur, nu toata lumea este atenta in cabinele de proba, lucrurile se agata, nu m-am gandit ca e neaparat vina magazinului. In special cand e vorba de tesaturi fine, de vara, care au stat (sa presupunem) din martie si pana acum pe rafturile magazinelor, trebuie sa intorci articolul pe fata si pe dos si sa te uiti bine, sa vezi daca tentanta reducere afisata nu vine cu surprize. Pe de alta parte, trebuie sa va spun ca multe haine de la reducere au trecut deja cel putin o data pe la spalatorie, deoarece fondul de ten lasa urme, si sunt multe fete care returneaza produsele...
Later edit: sper sa nu inteleaga cineva ca am "ceva" cu reduerile. Mesajul meu este sa fiti foarte atente cat si mai ales ce cumparati.

6 comentarii:

Miu Miu spunea...

Imi place mult ce ai scris spre final ai mare dreptate in ceea ce priveste reducerile. si eu cred ca ne lasam prea usor influentati. Mai ales ca de multe oti am observat ca pretul initial s-a marit pentru ca noi sa credem ca de fapt reducerea este mai mare...Aiurea :-|

mariana spunea...

Eu nu am magazine de firma in apropiere si uneori cand merg la Oradea sau la Constanta sau chiar la Bucuresti,nu stiu ce sa iau mai intai;de multe ori vanzatoarele imi pun in carca, vazandu-ma asa mai putin documentata si unele produse defecte.
Am vazut asta acasa in fata oglinzii si nu rareori cand am vazut pe ce am dat banii,am plans de parca as fi copil.

adela sirghie spunea...

@Miu Miu: da, da, aceasta este iarasi o tactica des intalnita, insa eu militez pentru atentie sporita atunci cand cumperi "ieftin" sau de la "Sales"

adela sirghie spunea...

@Mariana: trebuie sa fii mai atenta, sa te uiti bine de tot si sa returnezi imediat daca nu esti multumita.Nu te lasa intimidata de arogantele vanzatoare si invata sa imi spui NU, nu imi place, nu mi se potriveste, nu dau banii pe asa ceva...

Thin Lizzy Store spunea...

Off,Adela!Pe 15 iulie incep reducerile?Am fost si eu sapt trecuta in Banesa,insa singurul magazin cu reducere era Mango,de 50%..la Zara cand o sa bage?ca am vazut o geanta foarte frumoasa,dar foarte scumpa..:( pentru mine cel putin.

adela sirghie spunea...

Eu stiam ca zezonul oficial incepe pe 1 iulie, insa pe Calea Victoriei, unde am fost eu, erau afisate deja SALES pe vitrine.