joi, iunie 23

In acest an, Sanziana blogului este...

...Thin Lizzy Store, pe care o rog sa imi trimita un mail cu numele ei, pentru a-l transmite mai departe. la Shades Beauty Lounge.Intrucat a fost un giveaway cu o singura persoana, promit sa revin cu surprize frumoase, sa nu se supere celelalte Sanziene:)
Daca cumva pentru voi s-au deschis cerurile in aceasta seara, va rog sa ma anuntati si pe mine negresit:)
"TIMPUL SE FACE BUN, INGADUITOR, CRESTE SI CUPRINDE GANDUL OMULUI, PURTANDU-L PESTE CAMPURILE SI POIENELE PLINE DE FLORI DE SANZIENE, PARFUMATE CU MIROS DE RAI.''

3 comentarii:

Thin Lizzy Store spunea...

wow!!!!nu-mi vine sa cred!!este prima oara cand castig ceva:).cum iau legatura cu tine?adresa mea de mail este : thinlizzystore@yahoo.com

mariana spunea...

Falicitari Thin,si eu am castigat prima oara tot aici,asa ca te inteleg.

Thin Lizzy Store spunea...

multumesc:)