joi, iunie 16

Postare nepopulara: Adevarul gol golut:)

Un poll sub forma de unica intrebare: cate fete(dintre cele care ma citesc, evident), fac sport in mod frecvent. Nu zilnic, ci sa zicem-de doua ori pe saptamana. Nu neaparat fitness, ci aerobic sau alergari prin parc, cate se dau cu rolele sau exerseaza pe salteluta de acasa. Sau fac ceva cat de cat, dar in mod constant, pentru conditia fizica. Parerea mea este ca aceste lucruri pe care de cele mai multe ori le neglijam, sunt mai importante decat gasirea celui mai bun fond de ten din lume, a celui mai potrivit iluminator sau a unei mascara ce nu curge/faramiteaza/se ia pe arcada.
Evident, va cer adevarul gol golutz:)

31 de comentarii:

Petra spunea...

Recunosc ca nu prea fac sport, dar merg cam o ora, pe jos, in fiecare zi. Se pare ca functioneaza foarte bine, mi s-au tonifiat muschii si ma simt tare bine. Mers, inseamna mers grabit cu pas mare si apasat, nu plimbare.

CUVINTE RATACITE spunea...

de 2 luni nu am mai ajuns la sala, chinui rolele de 2 ori pe saptamana, cam o ora - 2 uneori.

Anicka Maya spunea...

Eu ma plimb cu bicicleta aproape zilnic iar cand timpul imi permite ajung sa parcurg peste 20 km :D Ii ok asa, ma simt foarte bine:X dupa o plimbare mai lunga dorm ca un bebelus:))

simona spunea...

fac aerobic de cel putin trei ori pe saptamana,de un an.uneori nu am nici un chef,dar ma mobilizez si continui...fara sacrificii nu se poate:))

Dana spunea...

Eu ma plimb cu cainele meu in parc in fiecare seara timp de o ora, o ora jumatate.
Stiu ca nu se poate numi sport, insa tot miscare este, avand in vedere ca inainte nu frecventam parcul.
Mai nou vreau sa invat sa merg pe role.

Mimoza spunea...

eu de 3 luni fac pilates cel putin de 3 4 ori pe saptamana... uneori zilnic, dar macar de 3 ori cate 20-25 de minute. am noroc cu gene bune, dar trebuie ajutate. plus ca te simti altfel... de cand fac constant, ma simt mult mai... aerodinamica :)) desi nu e vorba deloc de slabit, dar ma simt mai usoara, desi mereu am fost slabuta.
sunt f de acord cu tine, ca sportul ar trebui sa fie mult mai important decat este, de fapt.

Aly spunea...

Recomand 2-3 sedinte de zumba, chiar acasa in fata calculatorului, cu youtube-ul in fata. mi se pare mai stimulant decat exercitiile normale :)

Anonim spunea...

Eu de prin aprilie incerc sa ajung la sala macar de 2 ori, de multe ori de 3 ori pe saptamana...uneori ma mobilizez foarte greu, dar cand vad ca s-au mai conturat niste muschi p-aici, p-acolo...parca e mai usor...

Ana M

Aida spunea...

Buna Adela. Eu pana acum doua luni mergeam de doua ori pe saptamana la zumba. Cand a inceput sesiunea nu am mai facut sport. Am mai folosit din cand in cand bicicleta eliptica de acasa, Foarte rar, recunosc. Dar asa cum au zis si fetele, si eu merg foarte-foarte mult pe jos. Mai mult de o ora pe zi si in pas alert. Unde am nevoie merg pe jos. Nu suport sa merg cu autobuzul in Constanta vara deloc.

Ada spunea...

Pana acum o luna am tot facut diferite exercitii pe salteluta sau cu Leg Magic...dar de cand cu sesiunea, am abandonat si am fost cam lenesa in ultima perioada. Shame on me! :">

ella spunea...

5 zile pe saptamana cate 2 ore/zi...merg la step, tae-bo, fitball si 3 feluri de zumba (le tot schimb sa fie mai interesant)..acum de cand am gasit sala perfecta merg cu drag si niciodata nu mi-e lene..

Federova spunea...

Eu oscilez, fac sala 2-3sapt la 2-3 zile odata dupa care stagnez alte 2 sapt ;))...dar imi place sa fac :P

Alexandra G. spunea...

Adevarul gol golut: fac sport in fiecare zi minim jumatate de ora de bicicleta+exercitii la salteluta.

Recent mi-am luat si bicicleta "de oras" si fac plimbari lungiiiiiii si dese alaturi de prietenul meu.

ada90 spunea...

Iubesc sa fac sport:)
Ma simt foarte bine,atat fizic, dar si psihic.
In ultima luna sunt foarte activa, alerg cam jumatate de ora in fiecare zi si merg la aerobic/tae-bo/step cam de trei-patru ori pe saptamana. In vacanta sau cand sunt in "perioada de criza" a banilor fac sport acasa, de pe youtube, mai ales tae-bo, dar cred ca o sa incerc si zumba:)

Bijuterii cu Atitudine spunea...

Recunosc ca nu fac sport constant, doar cand imi aduc aminte. Nu ca n-as avea timp ci din comoditate. Shame on me!

Mirela Niculai spunea...

eu merg la sala de 2 ori pe saptamana

Butterfly spunea...

Chiar azi a fost ultima zi de abonament la sala, din pacate trebuie sa intrerup o saptamana pentru ca plec in concediu, dar de pe 1 vreau sa imi reiau abonamentul. Imi place ca fac sport dimineata, inainte de serviciu si ma simt foarte bine, seara cred ca nu as face cu aceeasi placere, m-as gandi ca am alta treaba, dar dimineata e perfect, incep cu bine ziua ;)
xoxo

Flori spunea...

Eu n-am mai ajuns din motive obiective [aka santier la casa] de 2 luni. Dar din decembrie pana in aprilie, am mers de 3 ori/saptamana. Nu m-am simtit mai plina de energie in viata mea :)

Cand ma mut la curte ma reapuc + o sa bag bicicleta, cel mai apropiat magazin e la 1km.

Andreea spunea...

Eu fac de aproape un an aerobic (2-3 ore/sapt), in general pilates pt ca imi place mai mult, dar am chiulit acum vreo 3 sapt pt ca mi-am scos o alunita si nu am avut voie sa fac efort dar ma apuc din nou. Merg la sala, destul de rar acasa, tot la sala ma mobilizez :D

Oana spunea...

Daca e vorba de sport... tece si la mine un "DA" maaare. Fac si aerobic si alergari si role, si testez orice apare nou. Apropo, daca aveti idei de sporturi noi...

Agnes spunea...

din ianuarie fac sport de cel putin 3 ori pe saptamana rezultatele sunt pe masura celulita a disparut in proportie de 70 % iar muschii sunt frumos conturati. Sunt ft ft multumita de aspectul fizic si am observat ca pot manca orice si la orice ora si nu ma ingras

iri spunea...

eu incerc sa fac zilnic pe bicicleta vreo 40 de minute (cat mai uit la vreun serial) si tenis o data pe saptamana. plus abdomene in fiecare seara :d

the curious duckling spunea...

ca sa combatem stilul cam sedentar de munca, eu si consortul ne-am inscris la sala si ne bucuram impreuna de beneficiile miscarii cam de trei ori pe saptamana. Pentru mine,highlight-ul mersului la sala este mai ales plimbarica pana acolo--mergem si ne intoarcem pe jos. Iar duminica, neaparat iesim la plimbare-locuim momentan in Valencia si ne bucuram pe cat putem de parcul Turia.

mariana spunea...

Nu fac sport si oridecate ori se vorbeste despre asta,ma gandesc cu groaza la diabet,la probleme de circulatie,la probleme cardiace si la oribila obezitate.
In fiecare zi am in plan asa-ceva insa niciodata nu reusesc sa finalizez aceasta problema.
S-ar putea ca intr-o zi sa fie prea tarziu.
Singurul lucru bun este ca spre inceputul toamnei merg la munte o luna si fac foarte multe trasee cu un antrenament in prealabil

Alexandra spunea...

Am crescut intr-o familie in care se manca "bine".. de fapt nu se manca bine ci doar mult si gustos. Am 19 ani si de prin clasa a III-a sunt in continua lupta cu kilogramele. (Spun clasa a III-a deoarece de atunci a inceput sa-mi pese ce-mi spuneau ceilalti). Fac sport zilnic.. tae-bo, mers pe jos, role, bicicleta s.a. Anul trecut nu am iesit deloc la plaja si am decis ca anul acesta sa nu se mai intample.. Pana acum totul merge bine, nu o mai privesc ca pe o greutate..tenul meu arata mult mai sanatos si mai fresh iar starea mea psihica e extraordinara dupa doar cateva minute de miscare.

Anonim spunea...

faceam aerobic acasa in fiecare zi cate 20-25 minute. Am intrerupt acum o luna, din cauza ca a trebuit sa calatoresc des. In schimb, merg mult pe jos.
Cu siguranta voi incepe iar aerobicul , si asta de saptamna viitoare. Poate incerc zumba :)

Claudia

Miha spunea...

am facut gimnastica de performanta timp de 7 ani pana intr-o zi cand m-am saturat de atata efort, m-am certat cu profa si m-am lasat..si mare prostie am facut :(( de atunci si pana acum (adica in aprox 3 ani) m-am ingrasat vre-o 10 kg si am pus doar la burta si colacei. Acum mi-am dat seama cat de proasta am fost si de jumatate de luna m-am apucat de fitness, aerobic si sala. Sper ca intr-o zi sa ajung inapoi unde eram acum cativa ani. Am hotarat ca vara asta sa merg mai mult pe bicicleta, role, sa ies la blimari, sa joc palete, etc si sa nu mai iau tramvaiu sau taxiu pentru 2 statii :X. Dar am si eu o intrebare.. de ce ai intrebat ? :D

adela sirghie spunea...

@Miha: am intrebat ca sa stiu si eu cum e la voi:)
Ca voi stiti cum e la mine...

Anonim spunea...

De cateva luni bune am inceput sa fac exercitii la salteluta. Mai am un stepper, 2 gantere si o coarda . In medie reusesc sa fac de 2 ori pe saptamana cate o ora de exercitii. Si este foarte bine!!
Iar cand vreau sa schimb inlocuiesc cu 30-40 min. de mers in pas altert.
Cred ca m-a speriat varsta!! :)
Ang

Roxana spunea...

In afara de mersul pe jos zilnic, merg la pilates de 2 ori pe saptamana si fac si antrenamente de fitness+cardio inca o data sau de doua ori in functie de timp. Cam de doua luni. Inainte doar mergeam pe jos in fiecare zi destul de mult. Oricum sportul ma face sa ma simt mult mai bine: sunt mai usoara, nu mai obosesc, sunt flexibila, nu ma mai doare spatele asa des (am discopatie lombara), sunt prea obosita sa mai fiu depresiva-nu eram nici inainte des, dar acum chiar nu am mai avut timp :))), plus tonifierea pe care niciun tratament corporal nu ti-o ofera la acelasi nivel indiferent ce scrie pe aparate. Ce inseamna antrenament: 30 minute banda+pilates 1h sau fitness 1h-1h30min + 30 minute banda (dupa pilates nu mai pot, dar dupa fitness da). Si echipamentul e ud la final.

Adina spunea...

Si eu fac exercitii aproape zilnic cu Zuzana de la bodyrock.tv, de aproape un an. E super simplu sa tii pasul cu ea, imi place sa intru pe site-ul ei si sa vad ce a mai postat. Am mai facut sport, am mai fost la sala regulat timp de 3 ani, dar nu s-au vazut rezultatele atat de bine ca acum, cand fac 12-15 minute de exercitii si 5 minute incalzire. Va recomand, e super simplu, iti intinzi o paturica pe jos la tine in camera si te apuci de treaba :P