miercuri, iunie 15

My latest indulgence


Mi-am prins urechile in serialul Urzeala Tronurilor (Dumnezeule, ce traducere nereusita!) si de-abia astept sa vina ziua de luni sa vad urmatorul episod. Am cedat din prima slabiciunii mele pentru timpuri si taramuri mitice si fapte de vitejie fantastice si fermecator de inutile. Daca stau sa ma gandesc bine, nici nu clipesc in timpul serialului, de cand incepe si pana se termina stau ca o stana de piatra pe sofa. Cred ca as putea lenevi o zi intreaga la televizor, neclintita, daca mi-ar da cineva o caseta cu toate episoadele:)
Pesemne ca v-ati fi asteptat ca la My latest indulgence sa va povestesc de un praf magic ce face porii sa dispara definitiv cu un simplu hocus-pocus, dar nu e asa, nu e asa...
LATER EDIT serialele 1-9(inclusiv) le puteti gasi AICI, gratis si subtitrate, in cazul in care ati pierdut vreunul sau daca doriti sa revedeti...

6 comentarii:

Cristina Shopping Therapy spunea...

si eu ma uit la urzeala tronurilor cu aceeasi placere. cred ca e cel mai bun serial al acestui an. pacat ca sezonul 1 se termina luni :-s dar bine ca hbo a comandat si sezonul 2. nu stiu ce ma faceam daca il anulau.
multi mi-au recomandat sa citesc si cartile(aparute la nemira), asa ca dau recomandarea mai departe. poate tu ai timp de citit :)

Monica - Pisica albastra spunea...

si eu, si eu, si eu sunt prinsa in "urzeazal tronurilor". ma uit cu aceeasi placere si atentie pe care ai descris-o si tu (desi la inceput mi s-a parut foarte violent).

din pacate insa, in febra discutiilor despre acest serial, prietenul meu (care e de asemenea fan si a citit si prima carte) a scapat niste spoilere :))

ma mai uit cu drag si la Doctor Who, aceste doua seriale sunt preferatele mele in perioada asta.

Anonim spunea...

da, superb serialul. eu abia astept sa ajung acasa sa vad episodul 6. imi pare asa rau ca se termina :(

Roxana spunea...

Acum sunt curioasa si am asa de multa treaba in perioada asta. Adela o sa fii responsabila de leneveala mea.

Oana spunea...

Serialul nu am apucat sa il vad, dar cartile m-au captivat. Primele 2 parti (Urzeala tronurilor si Inclestarea regilor) le-am citit dintr-o rasuflare (sunt 2 volume per parte de cate 4-500 de pagini). Am pus mana si pe celelalte 2 parti si abia astept sa le citesc.
De obicei, nu ma uit la filmele/serialele dupa carti pt ca nu ma atrage, dar poate apuc sa ma uit la asta :D daca si serialul e la fel de bun precum sunt cartile.

adela sirghie spunea...

Da, am auzit ca si cartile sunt captivante, insa eu am ajuns la concluzia ca imi place sa astept lucrurile bune si frumoase in doze mici:)