marți, iunie 21

Dezamagiri cosmetice: Sephora Instant Moisture Mask

Patru plicuri cu praf pentru prepararea a patru masti hidratante pentru ten+un recipient din plastic roz pe post de shaker. Ideea pare draguta, HydroSen+ asigura hidratare si este o varianta naturala a acidului hialuronic.
De ce sunt foarte dezamagita? Fiecare pliculet ajunge pentru doua utilizari, dar nu poate fi folosit decat o singura data, deci pierzi mult produs chiar daca aplici generos si pe decolteu si pe maini. Apoi, rezultatele nu sunt de durata. Pielea ramane hidratata cateva ore, apoi efectul dispare. E ca si cum ti-ai aplica mai multa crema hidratanta pe fata pe post de masca.
Eu ii acord nota 6 cu mare indulgenta si nu o recomand decat daca nu ai ce face cu banii. Daca ai ce face cu banii, cumpara o crema hidratanta de calitate, efectul hidratarii va dura mai mult.

6 comentarii:

Thin Lizzy Store spunea...

Dar compania asta,inainte sa lanseze un produs nu-l testeaza pe un esantion de persoane??sunt cateva din produsele brandului Sephora ,degeaba lansate pe piata.

adela sirghie spunea...

Da, stiu ca ai lucrat la Sephora si ca vorbesti in cunostinta de cauza. Nu ii inteleg deloc nici eu, chiar o dau in bara cu multe produse.

Thin Lizzy Store spunea...

Se grabesc atat de mult,cu atatea lansari de produse,incat..o dau in bara deseori.Daca ma intreb ce produs m-a marcat pozitiv si n-as putea sa stau fara el(produse Sephora),nu cred ca exista unul..,sincer.Mie imi par preturile piperate,decat sa-mi cumpar o crema facuta de ei,care costa 70 lei,mai bine imi iau una din farmacie dermato-cosmetica.Stiu ca tu esti fana balsamului vanilat de buze,nu l-am incercat...

adela sirghie spunea...

Da, mi-a placut mult acel balsam de buze, dar era mult prea scump pentru un balsam de buze Sephora... eu l-am primit cadou, dar cand am vazut pretul mi s-a parut too much:) Poate era pretul in Sephora Romania...

Thin Lizzy Store spunea...

voiam sa te intreb de reducerile din magazine,tu mergi prin centrele mari comerciale sa-ti cumperi haine cand incep soldurile?ce parere ai de h&m,de magazinele de la noi?sunt diferite fata de cele din strainatate?

adela sirghie spunea...

Mie mi se pare ca da, sunt diferente marri de pret si de calitate.,De obicei imi cumpar din strainatate, acolo merg cei mai multi bani ai mei:)
Cu H&M eu nu am avut o relatie buna, am cumparat si haine ok, dar am cumparat si haine de calitate f f proasta. Mai multe de calitate proasta, asa ca am sters H&M de pe lista.