duminică, iunie 12

summer wedding-beauty tips&tricks:)

Azi dimineata m-am trezit tarziu, foarte tarziu. Am petrecut la o nunta si cand am ajuns acasa, dupa ce m-am demachiat, mi-am dat seama ca trebuie sa imi demachiez si... picioarele. Adevarul este ca ieri nu am avut absolut niciun spor la pregatirile de beauty, absolut niciunul. Mi-am reinmprospatat pedichiura cu un strat de oja rosie, iar manichiura am lasat-o nude. In mod normal, ma gandisem cu ceva vreme in urma, cand am aflat de nunta, sa aplic un strat de autobronzant in ziua cu pricina. Insa ieri, cum am spus, nu am avut niciun spor. Scrub+hidratare+aplicare+spalat des pe maini +asteptat o jumatate de ora sa ma usuc, ei bine numai gandul la un asa ritual a fost in masura sa ma determine sa plec la o plimbare pe strada Arthur Verona, unde era un targ cu niste pisicute vesele mici si foarte frumoase, pentru adoptie. Acolo m-am intalnit cu niste prieteni, iar ritualul meu de beauty a fost injumatatit. Fara nicio urma de regret.
Asadar, am decis sa imi fardez putin picioarele, care sunt albe, cele mai albe, dintotdeauna. Am folosit un fond de ten mai inchis la culoare(dupa ce in prealabil am aplicat crema hidratanta), am intins uniform, apoi am fixat cu pudra bronzanta. Exact ca in cazul fetei. La final, picioarele nu erau tocmai bronzante, dar aratau foarte ok, putin aurii, fara a fi in discordanta cu restul.
Asadar, azi dimineata radeam singura in baie, cand am ajuns la concluzia ca trebuie sa demachiez si picioarele, sa nu intind fond de ten pe asternuturi. Le-am demachiat simplu, cu gel de dus+burete. E prima oara cand folosesc acest beauty tip, pana acum am mai folosit doar pudra bronzanta, pentru a uniformiza culoarea, deoarece picioarele mele s-au incapatanat intotdeauna sa fie mai albe decat restul corpului.

8 comentarii:

ViataAreGust spunea...

Interesant! Merita incercat!:D

Beauty Tested spunea...

Pe blogul Ioanei Ginghina am citit acum ceva timp ca inainte de filmari foloseste un fond de ten... pentru picioare de la L'Oreal. Cred ca este vorba de Glam Bronze, ulterior am vazut ca exista si de la Sally Hansen un astfel de produs, n-am incercat, dar ma tenteaza :D!

adela sirghie spunea...

Eu cred ca poti folosi orice fel de fdt pentru picioare daca aplici o crema hidratanta inainte. In curand vom avea si primer pentru fdt pentru picioare, conform traditiei, care spune ca pentru fiecare particica a corpului trebuie sa folosim produse special create:)

Oana spunea...

Și eu am apelat la trucul ăsta ca să ascund niște semne :).

Alexa spunea...

Da si eu am folosit acest truc vara trecuta si dupa cum se preconizeaza, si in aceasta vara. :)) Eu fiind foarta alba si mici semne, dar evidente, de la epilat si chiar vanatai (nu stiu cum tot reuesesc sa le fac)se vad deranjant pentru mine, probabil fetele cu pielea maslinie nu au absolut nici o problema. Drept urmare, purtand fuste/pant. scurti destul de dus, folosesc un strat fin de fdt pe picioare :) imperfectiunile nu sunt acoperite perfect, dar pielea arata mai uniform. Mi-am cumparat chiar unul special pt operatiunea asta, de la MF, mi-era mila de cel EL(sacrificat si el), avand in vedere ca suprafata e mai mare.
Avantajul Sally Hansen este ca au un produs tip spray, ceea ce face mult mai usoara aplicarea decat cu un fdt normal, de asemenea, cantitatea este mai mare.

mariana spunea...

Nu am folosit niciodata,dar in orice exista un inceput

Unknown spunea...

Buna! Imi poti spune te rog de unde se poate cumpara acest spray?

adela sirghie spunea...

La ce anume te referi? Am folosit un fond de ten obisnuit.