vineri, februarie 19

Alchimia culorilor

Alchimie se numeste noua colectie de machiaj primavara-vara 2010 de la Collistar. Aduce un aer proaspat, culori flamboaiante, nuantele cult ale sezonului,turcoaz si violet, coborate din stilul pop caracteristic anilor"80. Culorile tari se combina cu nuante universale si naturale,ceea ce da un aspect luminos intregii fete.
In centrul colectiei sta o mica bijuterie aurie, Alchemy Powder, o pudra pulbere aurie ce poate fi aplicata atat pe piele(fata si corp) cat si peste par, ca o adiere matasoasa si stralucitoare. Costa 118 ron. Pudra propriu-zisa, Compact Powder Extra Light are doua nuante, Miere si Ambra(costa 130 ron), iar fardurile de pleoape Eye Shadow Alchemy au 60% concentrat de perle pentru a spori efectul de luminozitate si costa 123 Ron.




5 comentarii:

Monica G spunea...

F interesanta pudra.De abia astept sa o testez.Adela ai idee daca au aparut deja in magazine aceste produse? Ce produse ai mai incercat de la ei?
De la Collistar nu am decat un gloss culoarea piersicutei, care imi place f mult,textura placuta,tine mult pe buze si are un miros placut. Insa m-ar tenta si alte produse.

adela sirghie spunea...

@Monica G: am o pudra sclipicioasa pe care o pot aplica pe ochi, gat, decolteu sau pometi. In rest, m-am jucat cu multe machiaje de la ei si mi-au placut mult.
Colectia lor de primavara a aparut deja in magazine, incearca tot ce iti face cu ochiul, have fun!

Kristall spunea...

Mie imi place de la Collistar o mascara. Se numeste Infinito. Nu este un produs nou, dar eu il folosesc si-mi place cum reies genele. Nu le incarca si volumul este acceptabil.

Kristall spunea...

Precizez ca mascara am luat-o la o oferta anul trecut de sarbatori...era impreuna cu un porfard si cu demachiantul Collistar la pretul rimelului...daca-mi aduc bine aminte, cam 105 Ron.

adela sirghie spunea...

Eu nu cumpar niciodata din Romania, de aceea despre preturi nu stiu prea multe. Cred ca voi incepe sa caut si pe strawberrynet:)