miercuri, februarie 10

ce porti in geanta?


Sunt cateva produse pe care le port mereu in geanta. Recunosc faptul ca daca imi uit portfardul, sau daca nu il completez in fiecare dimineata, inainte sa plec de acasa(in functie de specificul fiecarei zile), sunt putin nelinistita, ceea ce indica o usoara dependenta. Dar daca nu mi-ar fi placut produsele cosmetice, nu ar fi aparut beautynews, asa ca privesc aceste capricii cu multa, multa indulgenta.
Nu vreau sa iau multe produse, nu vreau sa atarne greu geanta, dar iata ce poti gasi in geanta mea, la orice control de rutina:
1 pudriera sau servetele matifiante
2 ruj sau glos
3 balsam de buze
4 o crema de maini in format mic, de la Alessandro
5 un deo roll on
6 un esantion mic de parfum(1,5 ml)
7 o penseta
8 servetele umede
P.S. daca am manichiura colorata, neaparat iau si oja, pentru cazul in care se toceste, se cojeste sau sare lacul de pe unghie.

7 comentarii:

Anonim spunea...

cateodata si o perie de par pliabila - din acelea special facute pentru a fi purtate in geanta

ColourMePretty spunea...

depinde de geanta....daca e cea mica,gen postas,strictul necesar...chei,acte,telefoane,servetele,o pudra,un gloss/ruj...daca e cea cat Palatul Parlamentului adaugam portfardul burdusit cu de toate...un fdt,pudra,pensule,trusa cu 8 glossuri,ruj,fard de pleoape mono roz,negru si burgundi,eyeliner,rimel,clestisor,mai nou blush,agrafe si clestisor de par,aparat foto,parfum...tot ce se poate :).Dar a doua situatie e rara,mai des port genti mici in care nu car farduri.

Silvia spunea...

indiferent de volumul genţii ăsta e conţinutul standard: 1 ruj, 1 balsam de buze, 1 creion de ochi (pt a retuşa waterline-ul), 1 mini parfum (mostre primite la Sephora. uneori mai am şi un blush, iar vara am întotdeauna 1 mini spray apă termală şi serveţele matifiante.

Ana-Maria spunea...

Ruj, balsam de buze, glos, ,pudra, blush, mini crema, mini parfum (acum sunt indragostita de Fleur de Noel, Yves Rocher - il tin in geanta pentru ca nu persista atat de mult mirosul...)

Butterfly spunea...

Cam aceleasi lucruri le am si eu, mai putin roll on si crema de maini, dar sa stii ca e o idee foarte buna, chiar zilele trecute imi analizam mainile si mi-ar fi placut sa am o crema de maini la mine...:D

Irina spunea...

putin offtopic:
ce servetele matifiante folosesti?

adela sirghie spunea...

Irina, folosesc servetele matifiante de laToo faced, le-am si descris pe blog, intra la "faceti cautari pe acest blog", coloana din dreapta si da search sa iti afiseze acel review.