marți, februarie 16

un jour, un style: azi, Joan d'Arc

Tendintele spring-summer 2010 Keune poarta amprenta si simbolul Frantei, Joan d'Arc. Culorile sunt naturale, coafurile sunt messy-dressy, aranjate-nearanjate, ca si cum tocmai te-ai ridicat din pat. Cum spuneam si intr-o postare anterioara, bretonelul (lung, scurt, putin asimetric, in functie de forma fetei), are un nesperat avant in aceasta primavara, revendicandu-si dreptul de a tulbura putin universul cuminte al fetelor care pana acum au avut numai parul lung si drept, printre care ma numar si eu, dupa cum bine stiti.
Desi imaginile de mai jos sunt putintel razboinice, eu deja mi-am asumat si latura mea masculina, si sunt 100% de acord cu propunerile venite de la Keune.




3 comentarii:

Claudia spunea...

daca te rog frumos, ne dai si noua un link unde gasim pozele din articol in marime mai mare? multumesc mult :)

adela sirghie spunea...

Welcome, Claudia!
Din pacate, nu am poze mai mari, insa Corina Stoian, prietena mea de la Keune, a promis ca imediat ce va primi, ne va trimite:)

ColourMePretty spunea...

Cunosc cateva persoane pe care nici nu mi le pot imagina alfel decat tunse scurt,baieteste chiar,fie cuminte fie asimteric si rebel asezat.Mie nu imi sta bine deloc,stiu ca pe masura ce inaintezi in varsta se recomanda sa scurtezi si sa deschizi dar pe mine ma imbatranesc/maturizeaza tunsorile scurte.