joi, februarie 18

Fresh Cleansing Milk de la Bourjois


Folosesc Fresh Cleansing Milk de la Bourjois(pentru fata si ochi) din vara. Este Maxi Format (250 ml in loc de 200), insa nu l-am terminat nici pana acum, pentru ca am avut numeroase intreruperi. Este un lapte demachiant destul de usor, care se transforma in lotiune in momentul in care este aplicat si masat pe fata. Cel mai important lucru este ca dizolva foarte bine machiajul, chiar si pe cel de ochi. Nu ma dau in vant sa aplic lapte demachiant pentru a indeparta machiajul ochilor, insa am aplelat la el de cateva ori si e ok, chiar daca a trebuit sa astept putin cu el pe pleoape si senzatia mi se pare destul de neplacuta si enervanta.
Traducerea lui? lapte demachiant cu efect racoritor pentru fata si ochi pentru ca e imbogatit cu celule vegetale de castravete. MIrosul este, bineinteles, acela al catravetelui, deci vei sti din primele secunde daca il agreezi sau nu.
Daca ai tenul sensibil nu il recomand. De cateva ori, cand eram racita sau cu fata putin aspra, deshidratata sau usor descuamata din cauza frigului, m-a "piscat" destul de tare, chiar am avut senzatia ca ma arde. Insa daca tenul este normal, fara probleme de genul celor descrise mai sus, este un produs bun, pe care il recomand. Sau poate ar trebui sa spun ca nu este indicat in sezonul rece, cand tenul are cateva "suferinte" punctuale. Costa in jur de 25 Ron (atat imi amintesc eu ca am dat pe el).

5 comentarii:

Special Koko spunea...

Eu am tenul uscat, nu neaparat sensibil....iar chestia asta ma arde ingrozitor!

Dee spunea...

si pe mine ma arde uneori. abia astept sa-l termin. eu l-am luat la pachet cu demachiantul de ochi - 20 impreuna. demachiantul s-a dus de mult, mi-a placut dar de asta trag de vreo 2 saptamani... l-am intrerupt si eu pentru alte produse.

cosmofever spunea...

Buna Adela. Imi poti recomanda, te rog, un demachiant eficient pentru ochi? Si eventual care sa nu usture foarte tare... :) N-am reusit sa gasesc unul care sa dizolve bine mascara (folosesc destul de multa) si sa nu ma faca sa lacrimez jumatate de ora dupa ce l-am folosit. Am incercat de la Sephora, L'Oreal, Yves Rocher, ca sa nominalizez numai trei. Multumesc!

adela sirghie spunea...

Hello, Cosmofever, tocmai astazi m-a intrebat o prietena acelasi lucru. Eu iti recomand si tie exact ce i-am recomandat si Deliei: fie Galenic, fie Lierac, le gasesti la farmacie.
Dar mentionez ca mie demachiantul Yves Rocher mi-a placut. Si demachiantul de ochi de la Bourjois mi s-a parut ok.

cosmofever spunea...

Multumesc mult, la Lierac m-am gandit la un moment dat deci o sa-l incerc cu siguranta.