marți, februarie 9

Lashlight by Too Faced



Chiar ma intrebam, zilele trecute, cu ce ar mai putea veni industria de make-up, pretentioasa, luxurianta, obraznica, intriganta si pe alocuri, putin mincinoasa industrie a spoielii, ca sa mi se para ca se mai misca ceva. La un moment dat, toate or sa ni se para vechi, putin prafuite, fumate. Ne place sa ne lasam pacalite? Cu siguranta. Cat volum de gene se mai poate inventa? Cate culori se mai pot scurge de-a lungul sezoanelor? Dar cate texturi ravasitoare ne mai pot mangaia obrajii?
Stati linistite, nu va dau niciun raspuns la aceste intrebari, ele sunt si trebuie sa ramana, de dragul vopsitului gard, retorice:)
Too Faced, dupa o mascara reusita (e vorba de Lash Injection), vine in aceasta primavara cu Lashlight(aprox 25 de euro). Iata ce isi propune noua mascara: sa ingroase genele, sa le alungeasca, sa le intretina, sa le separe, sa le dea un finish glossy, negru intens, cu particule cristaline lichide de iluminare a zonei ochilor. In interiorul capacului, mascara are 2 LED-uri pentru a lumina si cele mai mici gene, pentru ca tu sa o poti aplica cu o precizie de cyborg. Pe partea laterala, are o oglinda, deci iti poti aplica mascara oriunde, chiar si pe intuneric. Te-ai gandit vreodata la asta? Eu nu, dar realizez acum ca LED-urile pot fi foarte bune cand bajbai in intuneric si nu imi gasesc cheile.

9 comentarii:

Unknown spunea...

Interesant produsul, mai ales particulele care promit sa ofere luminozitate ochiului. Sper doar sa nu fie vorba de o forma de sclipici, mascat bine prin marketing.

Apropos de Lash Injection, eu pur si simplu nu inteleg de unde atata nebunie in jurul acestei mascara. Mie mi s-a parut infinit mai proasta decat orice mascara pe care am incercat-o pana acum si nu ma refer aici doar la produse high-end. Mi se pare ca se faramiteaza foarte mult, ca nu da aspectul acela usor glossy genelor, plus ca rezista in forma initiala foarte putin timp. Poate ma lumineaza si pe mine cineva.

adela sirghie spunea...

Raluca, eu folosesc mai multe produse de la Too Faced, le-am si descris, insa Lash Injection nu se numara printre favorite, nici la mine. Am avut mereu impresia ca e o mascara care "ma strange", ca nu e indeajuns de flexibila, ah ce complicat suna, oricum, pana acum nu am reusit sa descriu bine acest feeling. Nu cred ca se faramita(in cazul meu), dar mi s-a parut ca s-a uscat mult prea repede in tub.

Claudia spunea...

Cred ca inovatia este doar ledul+oglinda, ma indoiesc ca poate sa faca atatea (volum, separare, finish glossy...etc)... lipseste sa mai faca si cartofi prajiti :D

adela sirghie spunea...

Claudia, bine ai venit pe beautynews. De departe, cele mai savuroase reclame sunt cele la cremele antirid si la mascara. Preferatele mele:)

Silvia spunea...

mie nici lash injection nu îmi place... am avut un sample size mascara... f proastă.

Ana-Maria spunea...

Eu sunt in cautarea unei mascara care sa ma multumeasca pe deplin. Am tot auzit despre calitatea net superioara a celei de la Ysl, si mi-am cumparat Ysl Everlong Mascara, insa am fost foarte fericita cand am pus ultima oara periuta pe gene (la fiecare aplicare ma gandeam ce as fi putut face cu cei 120 lei :( ).
Acum chiar ma gandeam sa incerc Lash injection...
Nu stiu, dar am impresia ca nu de putine ori se intampla sa platim renumele unui brand, ci nu un produs de calitate.

Butterfly spunea...

Eu am inceput sa apreciez led-urile de cand le-au pus la epilatoare, acum nu mai concep o epilare fara ele...probabil ca sunt utile si in cazul genelor...:)

felicia spunea...

mascare este singurul produs cosmetic pe care nu arunc banii.
Am avut o perioada lunga de timp Lancome(diverse denumiri-care faceau diverse lucruri lungeau,curbau,alungeau,le curbau,dadeau volum si diverse strategii de marketing)dar constatam ca nu era nici o diferenta intre ele si produsele de massmarket.Si cum riduri la gene nu am cum sa fac,nici acnee am renuntat la produsele din parfumerii.
De 2 ani ,cine pleaca in state trebuie sa imi aduca cate 2-3 buc mascara la 8$ bucata(Revlon Maybelline,L'oreal etc.)Nu le cumpar de la noi ptr. ca sunt uscate deja.

Alexa spunea...

Hmm mie mi se par vizibile diferentele intre o mascara mass market si cele mai sofisticate, sa le numesc astfel. Depinde foarte mult posesoarea carui tip de gene esti. Daca sunt lungi, curbate, dese, clar nu ai nevoie de mari imbunatatiri :)
Mie mi-a placut Lancome: L'Extreme, Flextencils, Hypnose. Chiar o sa mi se termine in curand Hypnose si nu stiu ce sa aleg in loc. Lashlight suna mult prea bine si SF ca sa creada sceptica de mine :) dar o sa il incerc macar.