luni, februarie 1

Creme de la Mer: the eye concentrate

Folosesc de mai bine de o luna The Eye Concentrate, celebra Creme de la Mer. De fapt am primit un esantion, o mini-cutiuta cu pretiosul elixir pentru ochi, laolalta cu alte cateva cutiute cochete pentru fata(despre care promit sa povestesc in alt review, deoarece de-abia am inceput sa le folosesc). 15 ml din Creme de la Mer The eye Concentrate costa 170 euro. Fiind un concentrat, trebuie sa repare tot ce tine de aceastaa zona: sa hidrateze, sa netezeasca, sa dezumfle pungile, sa aiba efect de lifting, de luminozitate, anti-rid si catifelare. Contine, evident, complexul The Miracle Broth, patentat de celebrul Max Huber(mai multe infos despre aceasta crema puteti gasi chiar pe site-ul lor http://www.cremedelamer.com, sau dand click pe titlul postarii). Eu mi-am dorit aceasta crema mai mult ca experiment, pentru ca am considerat ca inca nu am nevoie de cele mai concentrate formule de pe piata.

Asadar, folosesc acest concentat de mai bine de o luna. Are o textura fina, miroase a ingrediente marine si extracte de plante, intra usor in piele, o cantitate mica- mica este suficienta. Ce pot sa va spun cu certitudine este ca acum am cea mai catifelata piele pe care am avut-o vreodata. Din punctul meu de vedere isi face treaba, chiar cred ca ochii mei sunt mai luminosi acum,insa imi este greu sa spun in ce masura sunt indeplinite si celelalte caracteristici. Riduri nu prea am in jurul ochilor, cearcane- doar daca dorm prost sau stau mult cu ochii in Mac.
Inainte de a posta, am citit si cateva review-uri de pe blogurile unor fete din strainatate si multe se plangeau ca nu observa imbunatatiri, ba mai rau, unele spuneau chiar ca ochii"plang" dupa ce folosesc aceast concentrat sau chiar le pisca (simptome pe cafre le-am avut eu cu demachiantul de la Chanel).

5 comentarii:

Anonim spunea...

''Ce pot sa va spun cu certitudine este ca acum am cea mai catifelata piele pe care am avut-o vreodata.''parca suna a reclama aceste vorbe:) nu crezi ca este doar o impresie pt ca ti-e greu sa crezi altceva,avand in vedere pretul nejustificat? consider ca si alte creme au un efect la fel de bun sau poate chiar mai mult de atat,dar la un pret rezonabil;pe cand aceasta crema de la Mer cu tot cu complexul The miracle Broth e plina de alte zeci de chimicale ce au un cost fff mic.acum depinde de fiecare cum doreste sa-si gestioneze bugetul.iti dau un ex:sora mea studiaza economia in Franta,iar profa le-a spus ca, costul unui parfum de firma este de 7 euro sau chiar mai putin.iar noi ajungem sa achitam in jur de 50 euro:)hai sa nu mai credem tot ce ni se serveste...

adela sirghie spunea...

Draga Anonim(a):ai dreptate, asa este, pretul cosmeticelor de lux este foarte mare. Acelasi lucru se poate vedea insa peste tot, de la medicamente si pana la pretul alimentelor "la raft" de la supermarket. Costurile de productie sunt de cel putin 5 -6 ori mai mici, cum bine ai remarcat. Pe de alta parte, eu am incercat aceasta crema si mi-a placut mult. Lucru pe care l-am si spus in review. Nefiind blog de shopping sau financiar, ci de beautynews, nu intentionez sa sustin polemici referitoare la pret. Este un blog de autor, bazat pe experientele personale: cand un produs imi place, scriu acest lucru. Daca nu imi place si imi face rau, il trec la dezamagiri cosmetice.
Cat priveste partea cu reclama, mi-as dori ca producatorii Creme de La Mer sa aiba adv pe beautynews:):):) insa pana acum nici macar nu s-au aratat interesati sa intre pe piata din Romania. Eu am primit esantioanele in Belgia. Ca o concluzie(si sper sa nu te dezamagesc si sa intelegi punctul meu de vedere), eu nu pot sa spun ca o crema este rea daca pentru mine a fost buna (am incercat-o si inca o folosesc), chiar daca pretul ei este foarte mare. Ei se pozitioneaza ca brand premium, exclusivist-iar clientela lor nu se prea uita la bani.

marina spunea...

Parerea mea este ca exista tendinta sa fii impresionat de un brand de lux atunci cand nu ai prea avut acces la astfel de produse. Inclin sa cred ca nu este cazul tau, Adela, pentru ca in mod evident ai cam incercat astfel de produse. Poti fi chiar la polul opus, mai critic si cu asteptari mari, dupa toate wow-urile auzite despre un brand exclusivist. In concluzie, ce ti se potriveste poate fie ieftin sau exagerat de scump, dar esential este sa l incerci :)

adela sirghie spunea...

@Marina: folosesc si produsele pentru fata Creme de la Mer: un tonic, un serum si crema hidratanta. Nu sunt speciale pentru ten gras, dar mi se potrivesc, mai ales ca tenul meu este cam uscat iarna aceasta. Cred ca peste vreo doua saptamani voi putea scrie un review despre ele. Daca or sa imi placa, va fi un review pozitiv:) Daca nu, va fi unul negativ:).
De impresionat, dupa atatia ani si atatea produse, ma impresioneaza calitatea, nu marca, lucru pe care sper sa il inteleaga cititoarele mele. Eu sunt de parere ca poti critica un produs scump si prost, nu unul scump si bun. Pozitionarea si pretul unui produs exclusivist sunt lucruri bine gandite pentru a satisface nevoile unei clientele de lux.

Unknown spunea...

Bună ziua, sunt și eu interesată de niște eșantioane cu creme la mer. Unde le pot achiziționa chiar și contra cost. Mulțumesc